abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64830936
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Denk dat je blij mag zijn als je een miljoen voor die gozer kan krijgen!
Zelfs voor de Mul kregen we ongeveer 5 miljoen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_64831233
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja maar de Mul had immers met de dochter van Henkie.
pi_64832166
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
Martina ruilen voor Elia
+12 miljoen
pi_64832187
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef need2009 het volgende:

[..]

+12 miljoen
Gulden ja.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_64832224
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Was ook een gouden deal door onze grote vriend Martin
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_64832227
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Gulden ja.
Leef jij zo ver terug in de tijd?
pi_64832599
Sparta vindt het wel een idee om Gentenaar op doel te zetten nu Wapenaar geblesseerd is.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64832935
Gentenaar mag wat mij betreft ook weg. Tegen de tijd dat ie weer kan spelen hebben we weer 2 goede sluitposten en een jongeling die je een kans kan geven.
pi_64834574
Twente en Ajax toch aan tafel, staat er in de nieuwslijst van Sportwereld.nl, maar erop klikken levert een foutmelding op. Grote kans dat het bericht echter wel klopt omdat Sportwereld altijd rond deze tijd de berichten online zet die morgen in de krant staan. Grote vraag is dus of het om Elia of Wielaert gaat. Of allebei. Of Douglas. Of Kennedy.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:50:46 #210
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64834647
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:49 schreef kevin6188 het volgende:
Twente en Ajax toch aan tafel, staat er in de nieuwslijst van Sportwereld.nl, maar erop klikken levert een foutmelding op. Grote kans dat het bericht echter wel klopt omdat Sportwereld altijd rond deze tijd de berichten online zet die morgen in de krant staan. Grote vraag is dus of het om Elia of Wielaert gaat. Of allebei. Of Douglas. Of Kennedy.
Met honderd procent zekerheid kan ik zeggen dat de transfer vandaag (donderdag) niet meer rondkomt.

Maar goed, hij komt nog wel.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64834671
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Met honderd procent zekerheid kan ik zeggen dat de transfer vandaag (donderdag) niet meer rondkomt.

Maar goed, hij komt nog wel.
En welke transfer dan
stupidity has become as common as common sense was before
pi_64834715
quote:
quote:
Twente en Ajax toch aan tafel

FERREIRAS/LA MANGA - FC Twente en Ajax gaan toch in gesprek over Rob Wielaert. Vrijdag praten de clubs over de transfer die de 30-jarige verdediger graag wil maken richting Amsterdam.
afbeelding vergroten Rob Wielaert en Eljero Elia mogen zich verheugen in de interesse van Ajax. FOTO'S ANP
Wielaert kan bij Ajax per direct een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar tekenen. De verdediger kwam in afwachting van het overleg donderdagmiddag gewoon in actie voor Twente, maar in de oefenwedstrijd in La Manga tegen de Spaanse club SD Ciudad de Santiago (1-1) droeg Wielaert niet langer de aanvoerdersband. Die zat nu om de schouder van Blaise N’Kufo.

De - curieuze - uitleg van Twente was dat Wielaert vanwege een lichte blessure eigenlijk niet zou spelen, maar vlak voor de wedstrijd speelklaar was geraakt. Daarom speelde hij ook niet op zijn vaste positie van centrale verdediger, maar rechtsback. In de pauze werd Wielaert weer vervangen.

Een andere Twente-speler, Eljero Elia, wacht de ontwikkelingen rond zijn teamgenoot ondertussen gespannen af. Ook voor Elia heeft Ajax zich bij Twente gemeld.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:52:48 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64834725
quote:
quote:
Twente en Ajax toch aan tafel

Door MAARTEN WIJFFELS

FERREIRAS/LA MANGA - FC Twente en Ajax gaan toch in gesprek over Rob Wielaert. Vrijdag praten de clubs over de transfer die de 30-jarige verdediger graag wil maken richting Amsterdam.

Wielaert kan bij Ajax per direct een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar tekenen. De verdediger kwam in afwachting van het overleg donderdagmiddag gewoon in actie voor Twente, maar in de oefenwedstrijd in La Manga tegen de Spaanse club SD Ciudad de Santiago (1-1) droeg Wielaert niet langer de aanvoerdersband. Die zat nu om de schouder van Blaise N’Kufo.

De - curieuze - uitleg van Twente was dat Wielaert vanwege een lichte blessure eigenlijk niet zou spelen, maar vlak voor de wedstrijd speelklaar was geraakt. Daarom speelde hij ook niet op zijn vaste positie van centrale verdediger, maar rechtsback. In de pauze werd Wielaert weer vervangen.

Een andere Twente-speler, Eljero Elia, wacht de ontwikkelingen rond zijn teamgenoot ondertussen gespannen af. Ook voor Elia heeft Ajax zich bij Twente gemeld.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64834752
Ze hebben z'n aanvoerdersband al afgepakt. Die staat zaterdag op Ajax.nl met een glas champagne.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:55:13 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64834814
Uiteindelijk is dit gewoon een onbeschofte manier van Joop Munsterman om nog vijf ton extra te incasseren.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:55:39 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64834835
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:51 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

En welke transfer dan
Robbie Wielaert.
pi_64834914
Urquhart, MONTANA, dank.
pi_64834927
-spuit 11-
-
pi_64834937
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef M0NTANA het volgende:
Uiteindelijk is dit gewoon een onbeschofte manier van Joop Munsterman om nog vijf ton extra te incasseren.
Juist, uitpersen die handel.
pi_64835204
Elia zie ik nog steeds graag komen.

Maak er dan een mooi pakketje van. 12 mil.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:03:01 #221
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64841572
Rustig hier .
Vandaag gaan ze met Twente praten iig. Maandag tekent ie. .
Wanneer komt Ajax terug eigenlijk?
-
pi_64841753
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:44 schreef BB-boy het volgende:
Dan kun je hem net zo goed in het tweede laten spelen.
Neehee.
pi_64842222
Ik vraag me af hoe hard Ajax het gaat spelen, en of ze dus echt zo zeker zijn van die clausule of er gewoon leuk weer een miljoentje bij gooien.
pi_64842831
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja maar de Mul had immers met de dochter van Henkie.
De mul is al een tijd weg en ik moet blijven zeggen dat hij niks met die dochter van ten cate had
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_64843334
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Noshiba het volgende:

[..]

De mul is al een tijd weg en ik moet blijven zeggen dat hij niks met die dochter van ten cate had
zie haar er wel voor aan aangezien ze nu ook die lelijke hersi neukt.
lollig
pi_64843489
Is Wielaert er al?
pi_64843570
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rustig hier .
Vandaag gaan ze met Twente praten iig. Maandag tekent ie. .
Wanneer komt Ajax terug eigenlijk?
Na het weekend.
pi_64843761
Ik moet trouwens even zeggen dat ik Van Basten een verademing vindt.

Er wordt geen genoegen meer genomen met kut spelers als Ogararu, Bakircuglo, Colin. Dat soort spelers moeten allemaal weg. En de spelers waar wij voor in de markt zijn kunnen allemaal ook echt voetballen: Wielaert en Elia. Ik heb er vertrouwen in dat spelers als Sonck, Soetaers en Sikora ons de komende jaren bespaart zullen worden.

Daarnaast vindt ik het zetten van Vertonghen in het hart van de verdediging en het naar voren halen van Emanuelson echt meesterzetten.

Van Basten!
lollig
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:05:30 #229
51286 w00h00
Digital man!
pi_64843822
Wanneer is de eerste training van Wielaert dan?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:13:45 #230
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64844108
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Na het weekend.
Thx
Godzijdank zit de winterstop er bijna op. .
-
pi_64844229
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:03 schreef ub40_bboy het volgende:

Er wordt geen genoegen meer genomen met kut spelers als Ogararu, Bakircuglo, Colin. Dat soort spelers moeten allemaal weg. En de spelers waar wij voor in de markt zijn kunnen allemaal ook echt voetballen: Wielaert en Elia. Ik heb er vertrouwen in dat spelers als Sonck, Soetaers en Sikora ons de komende jaren bespaart zullen worden.

Daarnaast vindt ik het zetten van Vertonghen in het hart van de verdediging en het naar voren halen van Emanuelson echt meesterzetten.

Van Basten!
Op korte termijn zeer zeker. Ben benieuwd of ie de lijn 2 a 3 jaar door kan trekken. En of we eindelijk een groep eens langer dan 1 jaar bij elkaar kunnen blijven houden.
pi_64844256
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef M0NTANA het volgende:
Jullie hebben gelukkig wel altijd correct gehandeld bij de transfers met de spelers van bijvoorbeeld Groningen he ?
Het is toch logisch als voorzitter dat je zoveel mogelijk geld uit een transfer probeerd te halen.
pi_64844285
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:03 schreef ub40_bboy het volgende:

Van Basten!
Ogararu Die gozer was ik dus echt totaal weer vergeten. Is die officieel nog van ons?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:18:04 #234
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_64844299
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Thx
Godzijdank zit de winterstop er bijna op. .
Wat hij zegt..
I've got more game than Monopoly.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:18:43 #235
51286 w00h00
Digital man!
pi_64844331
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Jullie hebben gelukkig wel altijd correct gehandeld bij de transfers met de spelers van bijvoorbeeld Groningen he ?
Het is toch logisch als voorzitter dat je zoveel mogelijk geld uit een transfer probeerd te halen.
Dat was in het Van Geel tijdperk.
pi_64844352
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ogararu Die gozer was ik dus echt totaal weer vergeten. Is die officieel nog van ons?
Ja die is verhuurd.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:22:36 #237
51286 w00h00
Digital man!
pi_64844463
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ja net zoals Luque
Als ik die verhalen mag geloven raakt hij daar geen pepernoot en krijgen we hem straks gewoon terug
pi_64844519
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Joop Monsterman _!
Duurde lang voor die grap er was
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_64844520
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Op korte termijn zeer zeker. Ben benieuwd of ie de lijn 2 a 3 jaar door kan trekken. En of we eindelijk een groep eens langer dan 1 jaar bij elkaar kunnen blijven houden.
Ookal wordt Suarez weggekocht voor 40 miljoen dan heb ik er wel vertrouwen in dat Van Basten iets goeds haalt.

Eindelijk weer een goed aankoopbeleid, een goed aankoopbeleid bij ajax is alweer een tijdje geleden. Laatste keer dat we wat normale spelers kochten was onder Beenhakker.

Maar ik vraag me af of Van Basten achter dit beleid zit of Blind. Want Blind zat wel achter het aantrekken van 4-2-2 spits Rosenberg.
lollig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')