Zelfs voor de Mul kregen we ongeveer 5 miljoen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk dat je blij mag zijn als je een miljoen voor die gozer kan krijgen!
Ja maar de Mul had immers met de dochter van Henkie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zelfs voor de Mul kregen we ongeveer 5 miljoen.
Was ook een gouden deal door onze grote vriend Martinquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zelfs voor de Mul kregen we ongeveer 5 miljoen.
Met honderd procent zekerheid kan ik zeggen dat de transfer vandaag (donderdag) niet meer rondkomt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:49 schreef kevin6188 het volgende:
Twente en Ajax toch aan tafel, staat er in de nieuwslijst van Sportwereld.nl, maar erop klikken levert een foutmelding op. Grote kans dat het bericht echter wel klopt omdat Sportwereld altijd rond deze tijd de berichten online zet die morgen in de krant staan. Grote vraag is dus of het om Elia of Wielaert gaat. Of allebei. Of Douglas. Of Kennedy.
En welke transfer danquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met honderd procent zekerheid kan ik zeggen dat de transfer vandaag (donderdag) niet meer rondkomt.![]()
Maar goed, hij komt nog wel.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:49 schreef kevin6188 het volgende:
Twente en Ajax toch aan tafel, staat er in de nieuwslijst van Sportwereld.nl, maar erop klikken levert een foutmelding op. Grote kans dat het bericht echter wel klopt omdat Sportwereld altijd rond deze tijd de berichten online zet die morgen in de krant staan. Grote vraag is dus of het om Elia of Wielaert gaat. Of allebei. Of Douglas. Of Kennedy.
quote:Twente en Ajax toch aan tafel
FERREIRAS/LA MANGA - FC Twente en Ajax gaan toch in gesprek over Rob Wielaert. Vrijdag praten de clubs over de transfer die de 30-jarige verdediger graag wil maken richting Amsterdam.
afbeelding vergroten Rob Wielaert en Eljero Elia mogen zich verheugen in de interesse van Ajax. FOTO'S ANP
Wielaert kan bij Ajax per direct een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar tekenen. De verdediger kwam in afwachting van het overleg donderdagmiddag gewoon in actie voor Twente, maar in de oefenwedstrijd in La Manga tegen de Spaanse club SD Ciudad de Santiago (1-1) droeg Wielaert niet langer de aanvoerdersband. Die zat nu om de schouder van Blaise N’Kufo.
De - curieuze - uitleg van Twente was dat Wielaert vanwege een lichte blessure eigenlijk niet zou spelen, maar vlak voor de wedstrijd speelklaar was geraakt. Daarom speelde hij ook niet op zijn vaste positie van centrale verdediger, maar rechtsback. In de pauze werd Wielaert weer vervangen.
Een andere Twente-speler, Eljero Elia, wacht de ontwikkelingen rond zijn teamgenoot ondertussen gespannen af. Ook voor Elia heeft Ajax zich bij Twente gemeld.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:49 schreef kevin6188 het volgende:
quote:Twente en Ajax toch aan tafel
Door MAARTEN WIJFFELS
FERREIRAS/LA MANGA - FC Twente en Ajax gaan toch in gesprek over Rob Wielaert. Vrijdag praten de clubs over de transfer die de 30-jarige verdediger graag wil maken richting Amsterdam.
Wielaert kan bij Ajax per direct een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar tekenen. De verdediger kwam in afwachting van het overleg donderdagmiddag gewoon in actie voor Twente, maar in de oefenwedstrijd in La Manga tegen de Spaanse club SD Ciudad de Santiago (1-1) droeg Wielaert niet langer de aanvoerdersband. Die zat nu om de schouder van Blaise N’Kufo.
De - curieuze - uitleg van Twente was dat Wielaert vanwege een lichte blessure eigenlijk niet zou spelen, maar vlak voor de wedstrijd speelklaar was geraakt. Daarom speelde hij ook niet op zijn vaste positie van centrale verdediger, maar rechtsback. In de pauze werd Wielaert weer vervangen.
Een andere Twente-speler, Eljero Elia, wacht de ontwikkelingen rond zijn teamgenoot ondertussen gespannen af. Ook voor Elia heeft Ajax zich bij Twente gemeld.
Robbie Wielaert.quote:
Juist, uitpersen die handel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef M0NTANA het volgende:
Uiteindelijk is dit gewoon een onbeschofte manier van Joop Munsterman om nog vijf ton extra te incasseren.
Neehee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:44 schreef BB-boy het volgende:
Dan kun je hem net zo goed in het tweede laten spelen.
De mul is al een tijd weg en ik moet blijven zeggen dat hij niks met die dochter van ten cate hadquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar de Mul had immers met de dochter van Henkie.
zie haar er wel voor aan aangezien ze nu ook die lelijke hersi neukt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
De mul is al een tijd weg en ik moet blijven zeggen dat hij niks met die dochter van ten cate had
Na het weekend.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rustig hier.
Vandaag gaan ze met Twente praten iig. Maandag tekent ie..
Wanneer komt Ajax terug eigenlijk?
Op korte termijn zeer zeker. Ben benieuwd of ie de lijn 2 a 3 jaar door kan trekken. En of we eindelijk een groep eens langer dan 1 jaar bij elkaar kunnen blijven houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik moet trouwens even zeggen dat ik Van Basten een verademing vindt.
Er wordt geen genoegen meer genomen met kut spelers als Ogararu, Bakircuglo, Colin. Dat soort spelers moeten allemaal weg. En de spelers waar wij voor in de markt zijn kunnen allemaal ook echt voetballen: Wielaert en Elia. Ik heb er vertrouwen in dat spelers als Sonck, Soetaers en Sikora ons de komende jaren bespaart zullen worden.
Daarnaast vindt ik het zetten van Vertonghen in het hart van de verdediging en het naar voren halen van Emanuelson echt meesterzetten.
Van Basten!
Jullie hebben gelukkig wel altijd correct gehandeld bij de transfers met de spelers van bijvoorbeeld Groningen he ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef M0NTANA het volgende:
Uiteindelijk is dit gewoon een onbeschofte manier van Joop Munsterman om nog vijf ton extra te incasseren.
Ogararuquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik moet trouwens even zeggen dat ik Van Basten een verademing vindt.
Er wordt geen genoegen meer genomen met kut spelers als Ogararu, Bakircuglo, Colin. Dat soort spelers moeten allemaal weg. En de spelers waar wij voor in de markt zijn kunnen allemaal ook echt voetballen: Wielaert en Elia. Ik heb er vertrouwen in dat spelers als Sonck, Soetaers en Sikora ons de komende jaren bespaart zullen worden.
Daarnaast vindt ik het zetten van Vertonghen in het hart van de verdediging en het naar voren halen van Emanuelson echt meesterzetten.
Van Basten!
Wat hij zegt..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Thx
Godzijdank zit de winterstop er bijna op..
Dat was in het Van Geel tijdperk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jullie hebben gelukkig wel altijd correct gehandeld bij de transfers met de spelers van bijvoorbeeld Groningen he ?
Het is toch logisch als voorzitter dat je zoveel mogelijk geld uit een transfer probeerd te halen.
Ja die is verhuurd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
OgararuDie gozer was ik dus echt totaal weer vergeten. Is die officieel nog van ons?
Ja net zoals Luquequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
OgararuDie gozer was ik dus echt totaal weer vergeten. Is die officieel nog van ons?
Duurde lang voor die grap er wasquote:
Ookal wordt Suarez weggekocht voor 40 miljoen dan heb ik er wel vertrouwen in dat Van Basten iets goeds haalt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Op korte termijn zeer zeker. Ben benieuwd of ie de lijn 2 a 3 jaar door kan trekken. En of we eindelijk een groep eens langer dan 1 jaar bij elkaar kunnen blijven houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |