abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64830936
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Denk dat je blij mag zijn als je een miljoen voor die gozer kan krijgen!
Zelfs voor de Mul kregen we ongeveer 5 miljoen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_64831233
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja maar de Mul had immers met de dochter van Henkie.
pi_64832166
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
Martina ruilen voor Elia
+12 miljoen
pi_64832187
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef need2009 het volgende:

[..]

+12 miljoen
Gulden ja.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_64832224
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Was ook een gouden deal door onze grote vriend Martin
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_64832227
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Gulden ja.
Leef jij zo ver terug in de tijd?
pi_64832599
Sparta vindt het wel een idee om Gentenaar op doel te zetten nu Wapenaar geblesseerd is.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64832935
Gentenaar mag wat mij betreft ook weg. Tegen de tijd dat ie weer kan spelen hebben we weer 2 goede sluitposten en een jongeling die je een kans kan geven.
pi_64834574
Twente en Ajax toch aan tafel, staat er in de nieuwslijst van Sportwereld.nl, maar erop klikken levert een foutmelding op. Grote kans dat het bericht echter wel klopt omdat Sportwereld altijd rond deze tijd de berichten online zet die morgen in de krant staan. Grote vraag is dus of het om Elia of Wielaert gaat. Of allebei. Of Douglas. Of Kennedy.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:50:46 #210
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64834647
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:49 schreef kevin6188 het volgende:
Twente en Ajax toch aan tafel, staat er in de nieuwslijst van Sportwereld.nl, maar erop klikken levert een foutmelding op. Grote kans dat het bericht echter wel klopt omdat Sportwereld altijd rond deze tijd de berichten online zet die morgen in de krant staan. Grote vraag is dus of het om Elia of Wielaert gaat. Of allebei. Of Douglas. Of Kennedy.
Met honderd procent zekerheid kan ik zeggen dat de transfer vandaag (donderdag) niet meer rondkomt.

Maar goed, hij komt nog wel.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64834671
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Met honderd procent zekerheid kan ik zeggen dat de transfer vandaag (donderdag) niet meer rondkomt.

Maar goed, hij komt nog wel.
En welke transfer dan
stupidity has become as common as common sense was before
pi_64834715
quote:
quote:
Twente en Ajax toch aan tafel

FERREIRAS/LA MANGA - FC Twente en Ajax gaan toch in gesprek over Rob Wielaert. Vrijdag praten de clubs over de transfer die de 30-jarige verdediger graag wil maken richting Amsterdam.
afbeelding vergroten Rob Wielaert en Eljero Elia mogen zich verheugen in de interesse van Ajax. FOTO'S ANP
Wielaert kan bij Ajax per direct een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar tekenen. De verdediger kwam in afwachting van het overleg donderdagmiddag gewoon in actie voor Twente, maar in de oefenwedstrijd in La Manga tegen de Spaanse club SD Ciudad de Santiago (1-1) droeg Wielaert niet langer de aanvoerdersband. Die zat nu om de schouder van Blaise N’Kufo.

De - curieuze - uitleg van Twente was dat Wielaert vanwege een lichte blessure eigenlijk niet zou spelen, maar vlak voor de wedstrijd speelklaar was geraakt. Daarom speelde hij ook niet op zijn vaste positie van centrale verdediger, maar rechtsback. In de pauze werd Wielaert weer vervangen.

Een andere Twente-speler, Eljero Elia, wacht de ontwikkelingen rond zijn teamgenoot ondertussen gespannen af. Ook voor Elia heeft Ajax zich bij Twente gemeld.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:52:48 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64834725
quote:
quote:
Twente en Ajax toch aan tafel

Door MAARTEN WIJFFELS

FERREIRAS/LA MANGA - FC Twente en Ajax gaan toch in gesprek over Rob Wielaert. Vrijdag praten de clubs over de transfer die de 30-jarige verdediger graag wil maken richting Amsterdam.

Wielaert kan bij Ajax per direct een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar tekenen. De verdediger kwam in afwachting van het overleg donderdagmiddag gewoon in actie voor Twente, maar in de oefenwedstrijd in La Manga tegen de Spaanse club SD Ciudad de Santiago (1-1) droeg Wielaert niet langer de aanvoerdersband. Die zat nu om de schouder van Blaise N’Kufo.

De - curieuze - uitleg van Twente was dat Wielaert vanwege een lichte blessure eigenlijk niet zou spelen, maar vlak voor de wedstrijd speelklaar was geraakt. Daarom speelde hij ook niet op zijn vaste positie van centrale verdediger, maar rechtsback. In de pauze werd Wielaert weer vervangen.

Een andere Twente-speler, Eljero Elia, wacht de ontwikkelingen rond zijn teamgenoot ondertussen gespannen af. Ook voor Elia heeft Ajax zich bij Twente gemeld.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64834752
Ze hebben z'n aanvoerdersband al afgepakt. Die staat zaterdag op Ajax.nl met een glas champagne.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:55:13 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64834814
Uiteindelijk is dit gewoon een onbeschofte manier van Joop Munsterman om nog vijf ton extra te incasseren.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:55:39 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64834835
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:51 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

En welke transfer dan
Robbie Wielaert.
pi_64834914
Urquhart, MONTANA, dank.
pi_64834927
-spuit 11-
-
pi_64834937
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef M0NTANA het volgende:
Uiteindelijk is dit gewoon een onbeschofte manier van Joop Munsterman om nog vijf ton extra te incasseren.
Juist, uitpersen die handel.
pi_64835204
Elia zie ik nog steeds graag komen.

Maak er dan een mooi pakketje van. 12 mil.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:03:01 #221
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64841572
Rustig hier .
Vandaag gaan ze met Twente praten iig. Maandag tekent ie. .
Wanneer komt Ajax terug eigenlijk?
-
pi_64841753
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:44 schreef BB-boy het volgende:
Dan kun je hem net zo goed in het tweede laten spelen.
Neehee.
pi_64842222
Ik vraag me af hoe hard Ajax het gaat spelen, en of ze dus echt zo zeker zijn van die clausule of er gewoon leuk weer een miljoentje bij gooien.
pi_64842831
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja maar de Mul had immers met de dochter van Henkie.
De mul is al een tijd weg en ik moet blijven zeggen dat hij niks met die dochter van ten cate had
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_64843334
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Noshiba het volgende:

[..]

De mul is al een tijd weg en ik moet blijven zeggen dat hij niks met die dochter van ten cate had
zie haar er wel voor aan aangezien ze nu ook die lelijke hersi neukt.
lollig
pi_64843489
Is Wielaert er al?
pi_64843570
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rustig hier .
Vandaag gaan ze met Twente praten iig. Maandag tekent ie. .
Wanneer komt Ajax terug eigenlijk?
Na het weekend.
pi_64843761
Ik moet trouwens even zeggen dat ik Van Basten een verademing vindt.

Er wordt geen genoegen meer genomen met kut spelers als Ogararu, Bakircuglo, Colin. Dat soort spelers moeten allemaal weg. En de spelers waar wij voor in de markt zijn kunnen allemaal ook echt voetballen: Wielaert en Elia. Ik heb er vertrouwen in dat spelers als Sonck, Soetaers en Sikora ons de komende jaren bespaart zullen worden.

Daarnaast vindt ik het zetten van Vertonghen in het hart van de verdediging en het naar voren halen van Emanuelson echt meesterzetten.

Van Basten!
lollig
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:05:30 #229
51286 w00h00
Digital man!
pi_64843822
Wanneer is de eerste training van Wielaert dan?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:13:45 #230
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64844108
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Na het weekend.
Thx
Godzijdank zit de winterstop er bijna op. .
-
pi_64844229
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:03 schreef ub40_bboy het volgende:

Er wordt geen genoegen meer genomen met kut spelers als Ogararu, Bakircuglo, Colin. Dat soort spelers moeten allemaal weg. En de spelers waar wij voor in de markt zijn kunnen allemaal ook echt voetballen: Wielaert en Elia. Ik heb er vertrouwen in dat spelers als Sonck, Soetaers en Sikora ons de komende jaren bespaart zullen worden.

Daarnaast vindt ik het zetten van Vertonghen in het hart van de verdediging en het naar voren halen van Emanuelson echt meesterzetten.

Van Basten!
Op korte termijn zeer zeker. Ben benieuwd of ie de lijn 2 a 3 jaar door kan trekken. En of we eindelijk een groep eens langer dan 1 jaar bij elkaar kunnen blijven houden.
pi_64844256
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef M0NTANA het volgende:
Jullie hebben gelukkig wel altijd correct gehandeld bij de transfers met de spelers van bijvoorbeeld Groningen he ?
Het is toch logisch als voorzitter dat je zoveel mogelijk geld uit een transfer probeerd te halen.
pi_64844285
quote:

Van Basten!
Ogararu Die gozer was ik dus echt totaal weer vergeten. Is die officieel nog van ons?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:18:04 #234
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_64844299
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Thx
Godzijdank zit de winterstop er bijna op. .
Wat hij zegt..
I've got more game than Monopoly.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:18:43 #235
51286 w00h00
Digital man!
pi_64844331
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Jullie hebben gelukkig wel altijd correct gehandeld bij de transfers met de spelers van bijvoorbeeld Groningen he ?
Het is toch logisch als voorzitter dat je zoveel mogelijk geld uit een transfer probeerd te halen.
Dat was in het Van Geel tijdperk.
pi_64844352
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ogararu Die gozer was ik dus echt totaal weer vergeten. Is die officieel nog van ons?
Ja die is verhuurd.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:22:36 #237
51286 w00h00
Digital man!
pi_64844463
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ja net zoals Luque
Als ik die verhalen mag geloven raakt hij daar geen pepernoot en krijgen we hem straks gewoon terug
pi_64844519
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Joop Monsterman _!
Duurde lang voor die grap er was
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_64844520
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Op korte termijn zeer zeker. Ben benieuwd of ie de lijn 2 a 3 jaar door kan trekken. En of we eindelijk een groep eens langer dan 1 jaar bij elkaar kunnen blijven houden.
Ookal wordt Suarez weggekocht voor 40 miljoen dan heb ik er wel vertrouwen in dat Van Basten iets goeds haalt.

Eindelijk weer een goed aankoopbeleid, een goed aankoopbeleid bij ajax is alweer een tijdje geleden. Laatste keer dat we wat normale spelers kochten was onder Beenhakker.

Maar ik vraag me af of Van Basten achter dit beleid zit of Blind. Want Blind zat wel achter het aantrekken van 4-2-2 spits Rosenberg.
lollig
pi_64844564
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:22 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ja net zoals Luque
Als ik die verhalen mag geloven raakt hij daar geen pepernoot en krijgen we hem straks gewoon terug
Dan is zn contract toch wel weer verlopen. We geven toch echt geen cent meer aan dat misbaksel?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_64844582
quote:

[..]

Ga krassen ofzo.
pi_64844635
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ga krassen ofzo.
Waarom? Ik doe niet aan dat soort kansspelen.
Het is lachwekkend boos te zijn op de voorzitter van een andere club terwijl jullie zelf niet altijd correct handelen in transfers.

Iets met de pot verwijt de ketel.
pi_64844772
quote:

Van Basten!
vergeet Oleguer en Sno niet. en Colin werd in eerste instantie nog verlengt door Van Basten.

maar ik snap wat je bedoelt
pi_64844794
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Waarom? Ik doe niet aan dat soort kansspelen.
Het is lachwekkend boos te zijn op de voorzitter van een andere club terwijl jullie zelf niet altijd correct handelen in transfers.

Iets met de pot verwijt de ketel.
Ok. Dank voor het melden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64844820
Overigens groeit Blind ook nog steeds in z'n functie neem ik aan. Net als Marco.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:32:48 #247
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_64844868
quote:

[..]

Ajax heeft bij mijn weten nooit de regels overtreden hoor. Altijd keurig gevraagd of ze mochten onderhandelen e.d.
Dat b.v. een Suarez dan niet tevreden is met hoe Groningen handelt is Ajax niet aan te rekenen natuurlijk.

Als ik bij de bakker om de prijs van een brood vraag en de bakker en de verkoopster vliegen elkaar vervolgens in de haren dan voel ik me daar per slot van rekening ook niet verantwoordelijk voor.
Life is what you make it.
pi_64844959
Tsjah, nu lijkt TD zijn bij een club als Ajax me nou ook niet het laatste beroep.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:41:52 #249
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64845235
even een vraagje: speelde vd wiel terwijl silva fit was? Of was silva toen geblesseerd?
je oogst wat je zaait
pi_64845258
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:41 schreef Amokzaaier het volgende:
even een vraagje: speelde vd wiel terwijl silva fit was? Of was silva toen geblesseerd?
Silva was fit.
pi_64845351
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:41 schreef Amokzaaier het volgende:
Silva was fit maar had wel een mega dip, geen enkele voorzet kwam meer aan
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64845402
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef denthemen het volgende:
Duurde lang voor die grap er was
Het was meer een "Ik zag deze opmerking eerder in dit topic staan en degene die dit bedacht heeft straalt echt royale triestheid uit"-post.
pi_64845432
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:44 schreef _Mike_ het volgende:
Silva was fit maar had wel een mega dip, geen enkele voorzet kwam meer aan
Voorzetten geven lijkt me ook geen primaire taak van een rechtsback?
pi_64845533
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wel als je zoveel opkomt zoals hij
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:50:30 #255
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64845552
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het is een indicator van hoe een speler in zijn vel zit.

Daarbij is het in een 433 systeem best belangrijk.

Jmmr, ik ben absoluut geen vd wiel fan, hoop dat silva snel zijn vorm herpakt.
je oogst wat je zaait
pi_64845649
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:50 schreef Amokzaaier het volgende:
Daarbij is het in een 433 systeem best belangrijk.
Huh
pi_64845667
Geen v/d wiel fan? Die kerel word onze nieuwe steunpilaar
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_64845684
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Tsjah, nu lijkt TD zijn bij een club als Ajax me nou ook niet het laatste beroep.
Waarom niet? Ik zie Blind niet zo snel naar een buitenlandse club vertrekken als trainer of TD, hij zit nu prima op zijn plek en in zijn rol. Ik zou niet weten waarom Blind in de komende 5 jaar zou vertrekken ofwel ontslagen worden, of er moet echt weer een periode Olsen, Wouters, Adriaanse, Westerhof komen, maar dat lijkt me momenteel sterk.

Van Basten en Blind zitten de komende jaren wel op hun plek en ik verwacht dat Blind capabel genoeg zal zijn om een goede trainer aan te stellen na Van Basten.
pi_64845846
Ik weet niet wat ik heb vandaag Maar "laatste" had "lastigste" moeten zijn.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:58:55 #260
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64845915
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:52 schreef TerroRobbie het volgende:

Huh
wat snap je niet?

meestal speelt ajax 433 met 2 controlerende middenvelders, een systeem waarbij de backs geacht worden af en toe mee op te komen.
je oogst wat je zaait
pi_64845994
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet niet wat ik heb vandaag Maar "laatste" had "lastigste" moeten zijn.
Robbie Robbie Robbie houd je hoofd bij de les
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:05:29 #262
51286 w00h00
Digital man!
pi_64846185
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:58 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

wat snap je niet?

meestal speelt ajax 433 met 2 controlerende middenvelders, een systeem waarbij de backs geacht worden af en toe mee op te komen.
De laatste jaren spelen we inderdaad met echte opkomende backs

Maar ik heb het idee dat van Basten daar een beetje vanaf wilt en weer met een in schuivende nr 4 gaat spelen (Lees: Wielaert) om een man meer op het middenveld te creëren. De laatste keer dat we dat echt deden was in het tijdperk van Blind en we weten wat daar het resultaat van was.

Met opkomende backs als Silva en in het verleden met Maxwell, Trabelsi, De Cler, Urby en wie nog niet meer waren we in mijn ogen ook te kwetsbaar achterin.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:17:57 #263
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_64846626
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:53 schreef Noshiba het volgende:
Geen v/d wiel fan? Die kerel word onze nieuwe steunpilaar
De nieuwe Jaap Stam, jeweetzzz.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:27:39 #264
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_64846948
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik zie Blind niet zo snel naar een buitenlandse club vertrekken als trainer of TD, hij zit nu prima op zijn plek en in zijn rol. Ik zou niet weten waarom Blind in de komende 5 jaar zou vertrekken ofwel ontslagen worden, of er moet echt weer een periode Olsen, Wouters, Adriaanse, Westerhof komen, maar dat lijkt me momenteel sterk.

Van Basten en Blind zitten de komende jaren wel op hun plek en ik verwacht dat Blind capabel genoeg zal zijn om een goede trainer aan te stellen na Van Basten.
Hoezo na van Basten? Die moet gewoon lekker een jaar of 10 a 20 blijven
stupidity has become as common as common sense was before
pi_64846984
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:17 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

De nieuwe Jaap Stam, jeweetzzz.
Beter dan Stam en Maldini bij elkaar!
pi_64847109
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heeftie al een eigen topic?
pi_64847194
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Een soort Hofland, alleen mag VD Wiel Hofland zijn schoenen nog niet eens poetsen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_64847304
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:34 schreef denthemen het volgende:

[..]

Een soort Hofland, alleen mag VD Wiel Hofland zijn schoenen nog niet eens poetsen
Zolang van de Wiel niet meer is dan een pion voor Biseswar mag hij dat idd nog niet.
Ik ben het een keer met je eens denthemen
pi_64847411
Heeft Robbie al getekend?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:44:03 #270
51286 w00h00
Digital man!
pi_64847482
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:41 schreef BB-boy het volgende:
Heeft Robbie al getekend?
Bijna, ze zitten op dit moment aan de Ajax koffie.
pi_64847490
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zolang van de Wiel niet meer is dan een pion voor Biseswar mag hij dat idd nog niet.
Ik ben het een keer met je eens denthemen
Maar Biseswar zal waarschijnlijk ook wel na dit seizoen een stap hoger op gaan.
Twente of Groningen vind ik wel iets voor hem als hij in Nederland blijft.
pi_64847531
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:44 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Bijna, ze zitten op dit moment aan de Ajax koffie.
Dan is de stap naar de champagne zo gemaakt.
pi_64847569
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:45 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Met Danny Blind wel
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:46:47 #274
51286 w00h00
Digital man!
pi_64847576
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:45 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Laten we het hopen
pi_64847724
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:46 schreef toma het volgende:

[..]

Met Danny Blind wel
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:55:41 #276
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64847883
quote:
Ajax gaat deze winterstop verder geen pogingen meer wagen om Eljero Elia naar Amsterdam te halen, zo laat Danny Blind vandaag desgevraagd weten. Blind is vandaag in gesprek met FC Twente om de transfer van Rob Wielaert naar Ajax af te ronden. Voorzitter Joop Munsterman van de Tukkers liet eerder al weten dat een vertrek van Elia in de winterstop niet bespreekbaar is. Ajax heeft eerder tot twee keer toe een bod bij Twente neergelegd maar die werden door Munsterman verworpen. Twente zal niet op de aanbiedingen in gaan. ,,Dat heb ik ook tegen Ajax gezegd'', aldus Munsterman.

Volgens Blind heeft Ajax Eila voorlopig 'geparkeerd'. "Dat wil niet zeggen dat wij geen interesse meer hebben, integendeel. Maar voorlopig oriënteren wij ons op andere posities", aldus Blind.
Meervoud dus.. Ben benieuwd..
-
pi_64848035
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Na het weekend.
Zondag. En vervolgens is er in de middag een uitlooptraining.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:01:48 #278
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64848070
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:05 schreef w00h00 het volgende:

[..]

De laatste jaren spelen we inderdaad met echte opkomende backs

Maar ik heb het idee dat van Basten daar een beetje vanaf wilt en weer met een in schuivende nr 4 gaat spelen (Lees: Wielaert) om een man meer op het middenveld te creëren. De laatste keer dat we dat echt deden was in het tijdperk van Blind en we weten wat daar het resultaat van was.

Met opkomende backs als Silva en in het verleden met Maxwell, Trabelsi, De Cler, Urby en wie nog niet meer waren we in mijn ogen ook te kwetsbaar achterin.
dan valt of staat deze hele strategie dus met gregory vd wiel
je oogst wat je zaait
pi_64848087
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Meervoud dus.. Ben benieuwd..
oriënteren dat wil dus niks zeggen. Als we Wielaert halen hoeft er van mij niets meer bij.
pi_64848146
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:02 schreef toma het volgende:

[..]

oriënteren dat wil dus niks zeggen. Als we Wielaert halen hoeft er van mij niets meer bij.
Zal wel meer met het oog op volgend seizoen al zijn.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:05:31 #281
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64848196
Denk dat Elia en Wielaer allebei komen. Ze willen allebei graag. Daarnaast is Wielaert al bijna rond en heeft Elia na dit seizoen een aflopend contract. Wel jammer voor Twente.
#FreeHat
pi_64848251
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Denk dat Elia en Wielaer allebei komen. Ze willen allebei graag. Daarnaast is Wielaert al bijna rond en heeft Elia na dit seizoen een aflopend contract. Wel jammer voor Twente.
Jammer genoeg heeft Twente ook nog iets te zeggen over Elia
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:15:51 #283
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_64848587
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:46 schreef toma het volgende:

[..]

Met Danny Blind wel
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64848951
Is Biseswar geen vervanger voor Elia als hij niet naar Ajax mag?
Hij is volgens mij best goed te betalen en Ajax is een stapje hoger op voor hem.
Bovendien schiet hij ze er regelmatig in vanaf links.
pi_64849081
Hou op zeg.
pi_64849139
Biseswar

Heeft letterlijk al jaren geen deuk in een pakje boter geslagen en zou nu in beeld moeten zijn omdat ie een paar goede wedstrijden heeft gespeeld en op fraaie wijze heeft gescoord.

Donder toch eind op.
pi_64849201
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Biseswar

Heeft letterlijk al jaren geen deuk in een pakje boter geslagen en zou nu in beeld moeten zijn omdat ie een paar goede wedstrijden heeft gespeeld en op fraaie wijze heeft gescoord.

Donder toch eind op.
Er werd anders in dit topic gezegd dat Elia ook maar een half seizoen aan het presteren was, en jullie willen hem wel hebben?
Dat is meten met twee maten.
Je zegt ik wil Elia die pas een half seizoen goed heeft gespeeld wel hebben, en Biseswar die ook het laatste halve seizoen aardig heeft gespeeld willen jullie niet.
pi_64849340
Tussen Elia die goed presteert en Biseswar die er bijna per ongeluk een paar ballen inschiet, zit ook nog een aardig verschil. Ik zie Elia nog wel hogerop komen als hij zich goed doorontwikkelt en daarom is Ajax een goede stap voor hem, maar Biseswar zal nooit een (Europese) topper worden. Elia heeft veel meer potentie.
pi_64849574
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:31 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Er werd anders in dit topic gezegd dat Elia ook maar een half seizoen aan het presteren was, en jullie willen hem wel hebben?
Dat is meten met twee maten.
Nee.

Van Elia weten we al langer dat het een goede voetballer is (daar waar het dit seizoen echt uit komt gelet op het voetballend vermogen én rendement). Biseswar speelt dit seizoen pas een paar goede wedstrijden daar waar hij al die jaren hiervoor geweldig door het ijs is gezakt.
pi_64849879
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef Adothehague het volgende:
Is Biseswar geen vervanger voor Elia als hij niet naar Ajax mag?
Hij is volgens mij best goed te betalen en Ajax is een stapje hoger op voor hem.
Bovendien schiet hij ze er regelmatig in vanaf links.
Elia is gehypet.. maar Biseswar heeft al helemaal niks laten zien behalve 2 zondagschoten
pi_64849939
quote:
Terugslag voor Aissati en Van der Heijden
Geschreven door: Erwin de Boer - Bron: Ajax Showtime - Discussieer hierover

Ismaïl Aissati en Jan-Arie van der Heijden hebben een terugslag gekregen in hun revalidatieproces. Dat heeft Niels Wijne, de clubarts van Ajax, laten weten tegenover Ajax Showtime. Aissati speelde onlangs met Jong Ajax tegen Jong FC Groningen en daarna heeft hij een terugslag gekregen. Van der Heijden heeft tijdens de revalidatie een nieuwe blessure opgelopen.

Aissati onderging in september een operatie aan zijn meniscus. Hierbij is een stukje van de binnenmeniscus verwijderd. Volgens Wijne zou de middenvelder in de toekomst minder knieproblemen moeten hebben.

Van der Heijden staat al iets langer aan de kant. Hij liep een knieblessure op tijdens de voorbereiding in De Lutte. De middenvelder was hersteld van zijn blessure maar kreeg vervolgens dezelfde blessure aan zijn andere knie.

Het herstel van Van der Heijden verloopt voorspoedig en hij hoopt volgende week op het trainingsveld te verschijnen. Aissati hoopt zijn knie zwaarder te kunnen belasten. Wanneer de middenvelders weer wedstrijdfit zijn is niet bekend.
pi_64850027
Aissati heeft dus op een terugslag op z'n terugslag...
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:54:31 #293
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64850074
Waar heeft ajax nog meer versterking nodig? Een goeie reserve centrumspits? een echte nummer 10? Dit ervan uitgaande dat wielaert binnen is.
je oogst wat je zaait
pi_64850122
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:51 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]
Suikersati
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:56:07 #295
82589 S-Two
barba macacu
pi_64850140
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:53 schreef BB-boy het volgende:
Aissati heeft dus op een terugslag op z'n terugslag...
Benieuwd of hij dit seizoen nog in actie komt .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_64850150
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Elia is gehypet.. maar Biseswar heeft al helemaal niks laten zien behalve 2 zondagschoten
Wedstrijd Feyenoord - Ajax gemist? Of kwam dat door de zwakheid van van der Wiel?
Biseswar is wel degelijk goed bezig voor Feyenoord. Als hij speelt is het voorin niet zo voorspelbaar bij ons.
pi_64850210
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Elia zie ik liever deze zomer komen en in Biseswar heb ik geen interesse maar ik ben een beetje bang voor deze 'mindset' dat iedereen eerst 3 seizoenen gepresteerd moet hebben voordat hiij bij Ajax terecht kan. Dan halen we dus nooit meer in talent voor 1 of 2 miljoen maar moeten we telkens met minstens 10 miljoen op de proppen komen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64850211
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wedstrijd Feyenoord - Ajax gemist? Of kwam dat door de zwakheid van van der Wiel?
Die wedstrijd wel ja. Als Biseswar echt zo goed was had hij het vaker laten zien en niet 2 goeie wedstrijden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:01:36 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64850339
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Biseswar is wel degelijk goed bezig voor Feyenoord. Als hij speelt is het voorin niet zo voorspelbaar bij ons.
Ach ja, iedereen heeft zo zijn momenten, zo'n beetje het debuut van Doedelzak bij PSV was een wereldpot, vind hem tegenwoordig niet meer dan middelmaat, maar volgens de PSV'ers was de nieuwe Cocu binnen...

Elia, Biseswar en eigenlijk ook Sulejmani, leuk zo'n goeie periode, maar hou het niveau nou eerst maar eens een seizoen of 2 vast..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64850345
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:58 schreef denthemen het volgende:

[..]

Die wedstrijd wel ja. Als Biseswar echt zo goed was had hij het vaker laten zien en niet 2 goeie wedstrijden
Hij heeft wel meer goede wedstrijden gespeeld dit seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')