Hij is basisspeler daar dus ik denk het wel.quote:
En dat is weer bijna vrijdagmiddag. En dát is weer bier, hoeren en kermisquote:
Echt he? En volgend jaar duurt ie nog langer.quote:
Vreselijk zeg! Zit elke keer met smart te wachten op zo'n filmpje van Ajax tv, weer wat te bekijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Echt he? En volgend jaar duurt ie nog langer.
Ja, heerlijk. Hoe langer we met lekker weer gaan doorvoetballen, hoe beter. Dit is toch geen weer om naar een stadion te gaan...quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Echt he? En volgend jaar duurt ie nog langer.
Ik ben Teletekst/Eredivisie Live-supporter dus dat zou mij worst wezen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Hoe langer we met lekker weer gaan doorvoetballen, hoe beter. Dit is toch geen weer om naar een stadion te gaan...
Monsterman houdt z'n poot stijf. Dat krijgt nog een staartje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:16 schreef w00h00 het volgende:
Wat een komkommertijd.
Ik wil Wielaert in een Ajax shirt!
Quote mij anders ook nog effe, staat het er nog een keerquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee, typ t anders ff nog een keer
quote:Haarlem wil Goossens van Ajax huren
08/01/2009 11:31
Haarlem heeft zich bij Ajax gemeld om John Goossens te huren. De Noord-Hollanders hopen de twintigjarige flankspeler voor de rest van het seizoen te gebruiken.
'Momenteel wordt de mogelijkheid bij Ajax gesproken', zegt Dino Rasmijn, de algemeen manager van Haarlem in Voetbal International. 'Onze trainer (Jan Zoutman, red.) heeft inmiddels informeel telefonisch contact gehad met Goossens en hij stond voor een verhuur open.'
Goossens maakte indruk op het WK 2005 voor spelers onder zeventien in Peru waar hij viermaal scoorde. Chelsea had destijds interesse om hem over te nemen, maar de aanvaller koos voor een langer verblijf bij Ajax. In Amsterdam speelde Goossens nooit officiële wedstrijden voor de hoofdmacht.
Hij wilt er gewoon meer geld uittrekken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:24 schreef toma het volgende:
[..]
Monsterman houdt z'n poot stijf. Dat krijgt nog een staartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |