Ik dacht een lege map met shift+delete te verwijderen toen... en dat ging misquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef Californium het volgende:
honderden pagina's gaat m ook niet wordenmax. 25
maar das niet zo slim nee.... als ik me laptop nog had had ik m daar waarschijnlijk ook opgeslagen...mja...vanmiddag echt maar eens bellen
Ah, vandaar dat hij niet in de prullenbak stond. Zelfde probleem wel eens gehad met netwerkbestanden. Gooi je die weg, dan zijn ze ook echt wegquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:20 schreef Californium het volgende:
mijn USB is waar het nu op staat... daar heb ik het dus vanaf gegooid.... belangrijke schoolbestanden heb ik altijd op mijn laptop en USB gebackuped....
quote:
Het topicquote:
Is die tampon met baileys nou eindeljk klaar??quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
WTF
Waarom drink je bier, wijn of wat dan ook... toch niet met als enige doel om dronken te worden mag ik hopen? Anders ben je al verkeerd bezig. Laat staan om het dan op deze manier te doen.. Wie verzint zoiets?
pff.. die heb ik in de choco gehangenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die tampon met baileys nou eindeljk klaar??
Oh, moet die daaaaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Ja daar word je toch niet zat van?! MUTS!
Ja, buiten hè, best wel.quote:
Comazuipen iemand?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Als ik iets drink waar alcohol in zit, doe ik dat omdat ik op dat moment zin heb in datgene wat ik drink.
Meestal is dat gewoon koffie, thee of fris
We zullen maar geen glaasjes meer delen dan he?quote:
Dat ook naturlijkquote:
Dat schijnt minder gevaarlijk te zijnquote:
W'rom niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zullen maar geen glaasjes meer delen dan he?
quote:
Dom om dat te zeggen eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat schijnt minder gevaarlijk te zijn
erg hequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dom om dat te zeggen eigenlijk
Ze hebben tegenwoordig in een aantal ziekenhuis speciale poliklinieken voor kinderen met een alcoholverslaving. En daar is comazuipen een van de redenen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |