quote:
Dat komt van een youtube-filmpje, waarin ze 2,5 minuut giechelen en uiteindelijk niks doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:06 schreef Chrrris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zien er wel ouder uit![]()
Wat zijn ze van plan te doen? Op een feestje het hele slimmen met z'n allen te doen
Oh okequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat komt van een youtube-filmpje, waarin ze 2,5 minuut giechelen en uiteindelijk niks doen
Zal je ook geen hoofdpijn van krijgen ofzo he, of last van je holtes/ogenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:55 schreef Legwieh het volgende:
ps. voor de niet gays onder ons. in je neus stoppen heeft het zelfde effect, zitten ook veel bloedvaten die de alcohol zo in je lichaam opnemen, zonder dat je maag de helft al afbreekt.
wíl je het weten? Ik nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:04 schreef rubbereend het volgende:
hoe de fuck krijg je door en door natte tampon in je anus geschoven
Tijd om ze te bekeren. Op Kruisbiertocht naar Amerika zeg ik je. Bekeren die ketters met hun heidense gewoontes!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:35 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat is er mis met een glaasje bier?!
[ afbeelding ]
Een beetje slim iemand maakt een soort tampax. Gewoon een pvcbuis in je hol en daar die tampon door schuivenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef Ang3l het volgende:
Ho krijg je in godesnaam een met 3 glazen volgezogen tampon nog anaal ingebracht?! Voordat dat er in geperst zit is die wodka er toch al lang weer uitgewrongen?!
Dat filmpje maakt een boel duidelijk. Benieuwd wanneer de eerste naast mij aan de bar bier besteld, een slang in z'n reet stopt en er bier in giet!quote:
Eh nee die gaan dan je reet onderzoeken met hun vingers.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:56 schreef BlueMage het volgende:
Dus de poltie gaat nou voortaan vragen om 'n paar scheten te laten?
M.
Sander is dan ook een lutserquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:57 schreef IkWilbert het volgende:
In de Coen en Sander show heeft Sander dit ook gedaan... ging niet echt goed want de tampon bleef niet in zijn aars zitten
Bedankt voor je heldere uitleg H_P, ik laat morgen weten hoe het ging!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Een beetje slim iemand maakt een soort tampax. Gewoon een pvcbuis in je hol en daar die tampon door schuiven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |