De ( levens) overtuiging dat we allemaal in 2012 dood gaan.
Niet echt een notendop maar
hier iets over 2012.
Ja mensen er zijn genoeg die dat serieus geloven, de Inca's en Nostradamus voorspelden namelijk los van elkaar beiden dat de aarde in 2012 grote veranderingen, een nieuwe tijd te wachten staat. En omdat mensen nou eenmaal de meest pessimistische wezens op deze planeet zijn denken ze dat we allemaal dood gaan. Op youtube kun je er veel filmpjes over vinden.
Willekeurige 2012 gaan we dood gelover:
![]()
Voordelen van deze levensovertuiging:- Alright stop…….orgie time. Al die mensen die jij ooit wou neuken, zul je ook neuken waarom zou je nog normen en waarden hebben als je toch nog maar 3 jaar te leven hebt?
- Dus ook niet meer naar school, werk, en andere dingen. Als je iets nodig hebt steel je het gewoon van iemand die zwakker is.
- De gene die het meeste lef hebben krijgen het meest, 21-12-2012 is het zover, voor die tijd zullen er veel ( rijke) mensen zelfmoord plegen, hoe langer jij dus leeft ( tot die datum daarna ben je dus dood) hoe meer leuke spullen je kunt nemen van die zelfmoordenaars.
- Je ontdekt wie je echte vrienden zijn, als jan een mes in je borst steekt omdat hij je koekje wou weet je dus dat hij geen echte vriend was.
- Mocht het dan ondenkbare gebeuren en is 2012 dus een hoax dan heb je de aarde praktisch voor jezelf en de andere slimme en sterke mensen, de mensheid wordt er dus beter van omdat de zwakkere allemaal dood zijn.
Na deze geweldige voordelen is dit topic dus opgelost we gaan gewoon allemaal geloven dat 2012 de wereld vergaat. Helaas voor de bazen die al naar buiten zijn gerend om de buurman neer te steken voor die te erge brood machine ( je weet wel, die ene waarmee hij zijn eigen brood maakt), heeft met zijn alleen geloven dat we in 2012 dood gaan ook nadelen
De nadelen: - Geef toe fokkers hoeveel van ons behoren nu tot de sterkste van deze planeet? Als je dus 1 van die zwakkere bent, ben je voor volgende week al dood.
- Ook ik zal waarschijnlijk erg snel sterven, het beste wat mij kan overkomen in een wereld zonder normen en waarden is dat ik de seksslavin van een baas als afcajos wordt en dat hij me op die manier beschermd.
- Als ik sterf stopt de wereld sowieso met draaien dus zou de wereld sneller dan gepland vergaan, en dat is niet de bedoeling
- Kijk eens naar al je leuke spullen, die worden hoogstwaarschijnlijk allemaal gestolen door mensen die je het gewoon niet gunt.
- De wereld economie stort in
- Dat te erge spel voor je Xbox360, WII of playstation3 waar je nu al 4 jaar op wacht komt nooit uit.
- Mocht het dan ondenkbare gebeuren en is 2012 dus een hoax moet je leren accepteren dat je vreselijke dingen hebt gedaan.
- Je mag ( als je het overleefd) de aarde herbouwen met mensen die vreselijke dingen hebben gedaan voor een koekje.
Het is zeer slecht voor de wereld als ik doodga en de kans is erg groot als we met zijn allen gaan geloven dat we in 2012 sterven dus:
geloven dat we in 2012 sterven verdient een 4/10 op de Religie-O-Meter