O ik moet toch vaker tv kijken want ik kende hem dus niet, alleen van naam..quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:17 schreef Anosmie het volgende:
Ik vind Andries Knevel echt een knurft. Hij mij ws ook.
Als je Andries Knevel bent verdien je gewoon zo'n liedje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt me dan wel weer lullig als je Andries Knevel bent en er is zo'n liedje over je!
Ken je het duet met Guru?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
Komt 28 april in Paradiso!! En er zijn nog kaarten!!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef neen het volgende:
Joehoeee, heb ik nog iets gemist?
Trein had vertraging en wat lui gingen naar zo'n snackbar bij het station wat eten, ik heb alleen koffie gehad maar nu wel honger
O: anderhalf beker melk (opmaken) en 2 boterhammen met pindakaas
Poes laat een scheet hier, damn
Zij is tofquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
Komt 28 april in Paradiso!! En er zijn nog kaarten!!
Jaa! Zal ik gaan?! Het is op een dinsdag, beetje suffe dag, maar toch.......quote:
Moet je dat nog vragen?! Tuurlijk moet je gaan!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaa! Zal ik gaan?! Het is op een dinsdag, beetje suffe dag, maar toch.......
Ik wist niet dat ze albums van Radiohead aan het verfilmen warenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga morgen naar Kid A in het filmhuis. Schijnt een goede film te zijn.
Zeg spek-en-bonen konijntje, post jij eens een lijstje / gewicht / streefgewicht / foto van je spierballen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn prachtige zojuist gemaakte amateur foto's uit het raam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helmond.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:47 schreef P.F het volgende:
Beetje veel van het zelfde maar wel tof
en hoezo heb jij sneeuw?!
Gewicht: geen ideequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Zeg spek-en-bonen konijntje, post jij eens een lijstje / gewicht / streefgewicht / foto van je spierballen.
been there done that...got dumped...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga morgen naar Kid A in het filmhuis. Schijnt een goede film te zijn.
En @ PF: ik snap je wel hoor. Als ik veel contact heb gehad met iemand en dat bekoelt dan ineens, omdat die persoon het druk heeft met andere dingen voel ik me ook gepasseerd en denk ik ook dat er wat is.
Ik ben echt de piekerkoningin.
O maar ik ga niet uit m'n dak hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
been there done that...got dumped...
niet omdat ie me zat was en dus geen aandacht gaf, maar omdat ie t zat was dat ik onwijs uit mn dak ging toen ie vanwege drukte wat minder aandacht voor me had
mannen...vrouwen...
emoties...
Neeee! Ik moet morgen afrijdenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:58 schreef conleche het volgende:
o mooi Paaskonijn!! Heb jij nieuwe sneeuw??? Oo, even kijken of dat bij ons ook komt.
Toen ik naar school fietste (8:20) miezerde het sneeuw. Op school ging het wat harder voor 2 uur ofzo. In ieder geval heeft het vandaag denk ik weer iets van 4 uur gesneeuwd. Maar niet telkens heel hard.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:58 schreef conleche het volgende:
o mooi Paaskonijn!! Heb jij nieuwe sneeuw??? Oo, even kijken of dat bij ons ook komt.
Ik zag ook een leerauto rijden. Die zat me toch een partij nerveus naar buiten te kijkenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:49 schreef Anosmie het volgende:
Zeg spek-en-bonen konijntje, post jij eens een lijstje / gewicht / streefgewicht / foto van je spierballen.
Ik mis nog watquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Gewicht: geen idee
Streefgewicht: zoals nu denk ik
Lijstje: Muesli + yoghurt, baguette gezond.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:59 schreef P.F het volgende:
[..]
O maar ik ga niet uit m'n dak hoorNou ja hij is er iig niet gevoelig voor. Dan beschuldigd hij mij van het kijken met puppy oogjes zodat hij geen nee kan zeggen en dan kijkt hij met net zulke puppy oogjes naar mij
Dat is gemeen haha. En ik denk nu van.. Ik laat het gewoon even los en doe m'n ding. Het gaat al 7 maanden echt prima op deze manier en eerst sprak ik hem ook wel eens 3 dagen niet, moet kunnen!
Mooi.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn prachtige zojuist gemaakte amateur foto's uit het raam
Jij was toch juist aan het budgeteren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef conleche het volgende:
M'n creditcard wordt geweigerd. Ik heb teveel uitgegeven met kerst
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
Angie Stone in duet met Josh Groban![]()
Oh enneh... zwarte pumps CHECK!
Onzichtbare siliconen plak bh (ivm strapless jurk) CHECK!
O ja!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze albums van Radiohead aan het verfilmen waren.
Het is Boy A.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef Greys het volgende:
Jullie zullen het wel afschuwelijk vinden als ik het mooi vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |