Mogguh!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensjes
lekker geslapen?
heerlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensjes
lekker geslapen?
waar blijft ie?quote:
Ben er al 4 uur en nog nix gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben al 20 minuten op werk en ik heb nog helemaal niks gedaan. Er is gewoon geen werk. Ja 1 telefoontje.
zo beter danquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef Crazy-p het volgende:
tvp..
OP het is geen woensdag meer volgens mij
Hoe durf jequote:
Ergens vind ik het niet gek, arm beestquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb echt kut geslapen gewoon. gvd zon kut hond die hele nacht buiten staat te blaffen.
ik ben best een dierenvriend, maar het houdt een keer op
arm beest ?? arme ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ergens vind ik het niet gek, arm beest
Eigenaar niet bekend?
Zou ik ook eens moeten doen met die werkdruk hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff Barra is weer druk aan het solliciteren
nee ik zit op mn werk, hij is lekker vrij bedoel jequote:Op donderdag 8 januari 2009 10:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
beesie zit in de kou jij in je warme bed
quote:
dat dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
beesie zit in de kou jij in je warme bed
hij is vrij in een tuin in de kou dan zit ik liever te werkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik zit op mn werk, hij is lekker vrij bedoel je
als je denkt dat een hond snel last heeft vd kou heb je het mis hoor.quote:
ik zou graag ruilen met de hondquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij is vrij in een tuin in de kou dan zit ik liever te werken
Toen waren de honden (denk ik) er ook aan gewendquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je denkt dat een hond snel last heeft vd kou heb je het mis hoor.
vroeger, (toen alles beter was) , verbleven de honden zelfs alleen maar buiten
ik had je toch verteld over mijn baard ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toen waren de honden (denk ik) er ook aan gewend
kijk naar ons mensen.. wij worden nu ook ziek van een weekje vorst... vroeger liepen we op blote voeten in de winter, maar hadden we wel veeeeel meer haar
en die katten zijn het gewend en bijna geen hond is het in deze tijd gewend dat hij buiten staat in de kouquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had je toch verteld over mijn baard ?![]()
katten lopen ook de hele nacht buiten hoor.
De mijne gaat buiten pissen/schijten en is binnen 10 minuten weer binnenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had je toch verteld over mijn baard ?![]()
katten lopen ook de hele nacht buiten hoor.
precies het tegenovergested dan die van een maat van mij. doe moet altijd gaan zoeken / roepen / rennenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De mijne gaat buiten pissen/schijten en is binnen 10 minuten weer binnen
Dan vind de kat het gezelliger buitenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies het tegenovergested dan die van een maat van mij. doe moet altijd gaan zoeken / roepen / rennen
krijg je dat bij de chineese morning after pil?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben bezig met m'n eerste mailtje! Champagne!
bij jou is het ook veul kouder dan bij mij natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan vind de kat het gezelliger buiten
Dat is wel waarquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij jou is het ook veul kouder dan bij mij natuurlijk
Daar gaat iets niet goed.quote:
Beest kan er niks aan doen dat hij naar buiten wordt gegooidquote:
denk dat ik vanmiddag naar het strand ga. lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |