abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65031113
Ah maar die van Tupperware kan je zeker alleen op *gruwel* tupperwarepartys *gruwel* kopen?
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:01:06 #152
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65031287
voor Chris dat het zo gode gaat op het kdv
voor Pepijn die groeit!

Mbt bekers, bij ons doet de avnet tuit goed dienst (de harde groene tuit beter dan de zachter witte) ja het lekt een beetje, en als je hard genoeg smijt dan wil de beker wel helemaal opendraaien, maar ach...

Troel, ja zo'n eerste verjaardag is emotioneel, maar voor jou nog wel anders door al het medische gebeuren eromheen.lijkt me heel normaal dat het nu nog een keer terugkomt. ik zou zeggen, laat de gedachtes toe, praat erover met bert, schrijf hier wat van je af (of in het moederstopic) of in een dagboek oid.
En natuurlijk een
Wanneer is ruben jarig?

eli gaat al iets beter. hij heeft niet echt stem, dus als hij huilt klinkt het nergens naar. heel schattig maar wel zielig voor hem. wakker geworden met 39,6oC of zo, maar paracetamol doet wonderen. samen met vriendin naar winkelcentrum geweest in de doek, voorop, grote jas van PR aangetrokken, eli zo zonder jas helemaal in de grote jas gevouwen en het ging prima. halverwege al een beetje krentenbol gegeten, echt heel lief, en hij ligt nu een beetje te slapen, maar wordt steeds wakker...
kijken wat de middag en de avond brengen...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:05:10 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_65031467
Morgen is hij jarig

Mijn knulletje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65031547
Agossie Eli dus nog steeds niet helemaal de oude?
pi_65034799
Ik zweer echt bij de AVENT bekers. Hoe kan dat nou lekken bij jullie ? Ook hier drinken ze steeds vaker uit een beker en dat vinden ze onwijs spannend.

Ik heb veel moeite met die irritante billendoekverpakking waar je dus ALTIJD 100 doekjes tegelijkertijd pakt.

Had ik verteld dat ze samen dansen ? Hand in hand ? En dat ze bewegingen maken op het liedje "zo draait de molen ?" .... zo lieffff
pi_65034987
Bij ons lekt die avent bij de aansluiting van de ring op de beker.

K_P die van Pampers gebruik je steeds maar 1 doekje. Ik gebruikte altijd die van de hema, maar na een topic hier eens die van Pampers gekocht en ik ben om

Ah lief zeg dansende flensjes

Volgens mij heb ik vandaag niet zoveel zinnigs te doen op mijn werk
pi_65035303
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:26 schreef Stiemie het volgende:
Bij ons lekt die avent bij de aansluiting van de ring op de beker.

K_P die van Pampers gebruik je steeds maar 1 doekje. Ik gebruikte altijd die van de hema, maar na een topic hier eens die van Pampers gekocht en ik ben om

Ah lief zeg dansende flensjes

Volgens mij heb ik vandaag niet zoveel zinnigs te doen op mijn werk
|En als je dat plastic rubber ringetje nou eens omdraait ???

Ik vind ze zo stinken van de HEMA.

En euh...het is 16.30, inpakken en wegwezen ?
pi_65035366
Mirte heeft vanmiddag een koortsstuip gehad, behoorlijk geschrokken, maar ook fijn om te merken dat we dus blijkbaar ook wel koelbloedig kunnen blijven. Was wel heel blij dat lief net vandaag zn papa-dag had hoor. Zijn even langs de huisarts geweest, die heeft haar nagekeken. Ze is ziek, aan oortjes niks te zien. Longetjes klonken schoon gelukkig.
Fake it till you make it...
pi_65035494
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

|En als je dat plastic rubber ringetje nou eens omdraait ???

Ik vind ze zo stinken van de HEMA.

En euh...het is 16.30, inpakken en wegwezen ?
Nee het gaat echt om die ring waar dat tuitje inzit en die je op de onderkant schroeft. De deksel zeg maar. Het mysterie van het plastic rubber ringetje hebben we hier al eens gehad

Ik was er vanmorgen pas om 10 uur
pi_65035546
Jeetje Nijna dat is schrikken Heeft ze er nu nog last van? Gelukkig waren jullie vandaag samen thuis, da's toch fijner in zo'n situatie
pi_65035632
ze is wat moe en gewoon niet lekker
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:45:34 #162
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65035784
Oeh, Nijna dat is schrikken zeg.

Stiemie, zijn die deksels misschien krom getrokken doordat je ze in de vaatwasser zet?

Ook ik heb niet zoveel nuttigs te doen hier op kantoor en was er pas om half tien...

Anna doet wel alles mee op "in de maneschijn". En als ze gaat dansen op "mars" of een of ander ander nummer dat manlief heeft gedownload op iTunes, dan houdt ze haar handje uit naar mij en J. en moeten we in een kringetje dansen.
Tasje in het midden en het is weer de Marathon of de Tempel van 15 jaar terug!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65044313
Jeetje, Nijna.Je schrikt je kapot.
Moet je dan gewoon afwachten tot het overgaat ? En daarna ?
  woensdag 14 januari 2009 @ 20:33:42 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65045342
He bah Nijna, wat schrikken zeg...

Ik heb nieuws!
Sasha kan staan! Hij bleef al wel een paar weken heel even staan als je hem ergens neerpootte, maar nu kan hij gewoon midden in de kamer zelf gaan staan! Vanmiddag voor het eerst en dan ook gelijk staand gaan drinken alsof je nooit anders gedaan hebt!

Toen ik hem lokte zette hij zelfs 2 stapjes in mijn richting, maar dat was nog wel wat veel gevraagd geloof ik.
Hoewel hij nu wel oversteekt tussen de tafel en de bank en dat moet ook echt met losse handen, dat is echt nét te ver weg.

Zo stoer om te zien! Mijn knulletje wordt echt zo groot!
pi_65045837
Nijna, dat is schrikken. Hopelijk blijft het bij deze ene keer, en knapt ze snel weer op!

BE, wat goed zeg!! Een kleine grote Sasha!
En zelf gaan staan doet Chris echt nog niet aan. Met wat overtuigen wil hij net 2-3-4 stapjes zetten sinds vandaag. Maar echt alleen als het echt heel nuttig is
pi_65047929
KP, ik ging in eerste instantie de huisarts bellen. Toen ze apatisch voor zich uit lag te kijken en lag te schokken. We konden geen contact maken. Maar toen ze stopte met ademhalen en blauwe lippen kreeg en ik in de wacht stond bij de huisarts en het spoednummer niet zo gauw voor de geest kon halen heb ik 112 gebeld en die hebben ons telefonisch geholpen.
Uitgekleed en met natte lappen afgekoeld en toen was ze er vrij snel weer. Die meneer heeft onze huisarts gebeld en gemeld dat we eraan kwamen. Daar in de wachtkamer kreeg ze alweer wat praatjes gelukkig. En we zijn allebei wonderbaarlijk rustig gebleven, vind ik wel een prettig idee dat ik dus blijkbaar wel kan handelen als er iets aan de hand is.
In principe gaat het vanzelf over, kan het 5-15 min duren zei de huisarts. En wat ik begreep gaat het meestal gewoon vanzelf over. We hebben nu een dosis stesolid meegekregen (soort valium wat je rectaal inbrengt) voor als het nog eens voor zou komen. Het is gewoon een heel naar gezicht en je schrikt je rot.

BE, wat een stoere knul!!!

DF, ze ligt nu lekker te slapen bij ons op de kamer. Toch even een prettiger idee dat ze wat dichter bij is.
Zelf gaan staan doet Mirte alleen bij tafels/stoelen en aan broekspijpen als ze maar iets heeft om zich aan vast te grijpen. Stappen zetten zonder handen... no way
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:34:35 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65048168
He bah wat klinkt het naar NIjna.
Fijn dat ze nu gewoon rustig is weer.
pi_65048701
Daar ben ik ook erg blij om BE.
pi_65049665
He bah Nijna, dat soort acties moeten ze niet vaker doen, heb het hier ook meegemaakt en het is echt vet scary om te zien....!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:20:52 #170
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65053261
Wat eng Nijna! En wat goed dat jullie zo koelbloedig zijn geweest!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:37:35 #171
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65053976
Oh, ik heb nog een vraagje! We willen van het weekend voor het eerst op de fiets .

Zijn er nog bepaalde tips en trucs om het net zo succesvol te laten verlopen als nu mijn geromantiseerde idee is? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65054610
Ja! Doe het niet te lang
Ze zijn het heel snel zat al die indrukken dus een ritje van een kwartier is de eerste keer vaak wel genoeg

Nijna wat eng! Gelukkig hield je je hoofd koel
Saartje
  donderdag 15 januari 2009 @ 07:58:40 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_65058792
Officieel hier mogen meeposten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 januari 2009 @ 08:41:21 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65059274
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef k_i_m het volgende:
Oh, ik heb nog een vraagje! We willen van het weekend voor het eerst op de fiets .

Zijn er nog bepaalde tips en trucs om het net zo succesvol te laten verlopen als nu mijn geromantiseerde idee is? .
Idd niet te lang en wantjes! Als ze dat accepteert dan.
Die kleine klauwtjes vriezen er ander so af.

Troel!
pi_65059719
Nijna hoe is het vannacht met Mirte gegaan? Alles goed?

En Troel en Ruben welkom hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')