voor Chris dat het zo gode gaat op het kdv
 voor Chris dat het zo gode gaat op het kdv 
  voor Pepijn die groeit!
 voor Pepijn die groeit!

maar wel zielig voor hem. wakker geworden met 39,6oC of zo, maar paracetamol doet wonderen. samen met vriendin naar winkelcentrum geweest in de doek, voorop, grote jas van PR aangetrokken, eli zo zonder jas helemaal in de grote jas gevouwen en het ging prima. halverwege al een beetje krentenbol gegeten, echt heel lief, en hij ligt nu een beetje te slapen, maar wordt steeds wakker...
 maar wel zielig voor hem. wakker geworden met 39,6oC of zo, maar paracetamol doet wonderen. samen met vriendin naar winkelcentrum geweest in de doek, voorop, grote jas van PR aangetrokken, eli zo zonder jas helemaal in de grote jas gevouwen en het ging prima. halverwege al een beetje krentenbol gegeten, echt heel lief, en hij ligt nu een beetje te slapen, maar wordt steeds wakker... 

|En als je dat plastic rubber ringetje nou eens omdraait ???quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:26 schreef Stiemie het volgende:
Bij ons lekt die avent bij de aansluiting van de ring op de beker.
K_P die van Pampers gebruik je steeds maar 1 doekje. Ik gebruikte altijd die van de hema, maar na een topic hier eens die van Pampers gekocht en ik ben om
Ah lief zeg dansende flensjes
Volgens mij heb ik vandaag niet zoveel zinnigs te doen op mijn werk

Nee het gaat echt om die ring waar dat tuitje inzit en die je op de onderkant schroeft. De deksel zeg maar. Het mysterie van het plastic rubber ringetje hebben we hier al eens gehadquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
|En als je dat plastic rubber ringetje nou eens omdraait ???
Ik vind ze zo stinken van de HEMA.
En euh...het is 16.30, inpakken en wegwezen ?

Heeft ze er nu nog last van? Gelukkig waren jullie vandaag samen thuis, da's toch fijner in zo'n situatie
 Heeft ze er nu nog last van? Gelukkig waren jullie vandaag samen thuis, da's toch fijner in zo'n situatie   

nieuws!
 nieuws! 
 Hij bleef al wel een paar weken heel even staan als je hem ergens neerpootte, maar nu kan hij gewoon midden in de kamer zelf gaan staan!
 Hij bleef al wel een paar weken heel even staan als je hem ergens neerpootte, maar nu kan hij gewoon midden in de kamer zelf gaan staan!  Vanmiddag voor het eerst en dan ook gelijk staand gaan drinken alsof je nooit anders gedaan hebt!
 Vanmiddag voor het eerst en dan ook gelijk staand gaan drinken alsof je nooit anders gedaan hebt!  

als ze maar iets heeft om zich aan vast te grijpen.  Stappen zetten zonder handen... no way
 als ze maar iets heeft om zich aan vast te grijpen.  Stappen zetten zonder handen... no way  

.
. .
.

Idd niet te lang en wantjes! Als ze dat accepteert dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef k_i_m het volgende:
Oh, ik heb nog een vraagje! We willen van het weekend voor het eerst op de fiets.
Zijn er nog bepaalde tips en trucs om het net zo succesvol te laten verlopen als nu mijn geromantiseerde idee is?.

Troel!
 Troel!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |