dat gebeurt hier ook en ik vroeg nog om tips vandaag bij de tandarts(was haar eerste keer) omdat het door mijn net-peuter geweigerd word en werd ik afgewimpeld met moet je maar handigheid in krijgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:27 schreef Fendy het volgende:
Hoi
Ik kom toch even een vraagje stellen aan de mede-dreumesouders.
Hoe doen jullie het met tandjes poetsen? Ik laat J vaak zelf een beetje rommelen omdat ie dat leuk vindt en maak het dan zelf af door wat grondiger te poetsen. Dat laatste vindt ie alleen alles behalve leuk...dus dat eindigt soms met houdgreep en dergelijke![]()
![]()
Maken jullie er een spelletje van? Liedje zingen, voordoen op beesten ofzo?
Tegen bijten op je vingers heb ik maar 1 tip, behalve de standaard tips en boos worden, maar das niet de meest kindvriendelijke.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:59 schreef Popples het volgende:
[..]
dat gebeurt hier ook en ik vroeg nog om tips vandaag bij de tandarts(was haar eerste keer) omdat het door mijn net-peuter geweigerd word en werd ik afgewimpeld met moet je maar handigheid in krijgenbij het cb precies het zelfde idote gedoe. kwam gewoon geen stap verder. ik word gewoon keihard in mijn vingersgebeten. dus nu ga ik zelf maar wat verzinnen. helaas heb ik geen tips voor je wnt hier is alles zelf doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |