Ja precies, alles wat verboden is is extra leuk maar dat doe je dan toch niet bij je ouders voor de deur, en als je gesnapt word (en weet dat je fout zit) ga je de rijdende rechter inschakelen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
[..]
*aait
Ik kwam vroeger ook overal, vooral als er verboten op stond. Ik zie er serieus de voordelen van in, geen poep en droog ook. Ik ging daar wonen met mijn vriendjes. Sommigen zijn dan altijd roomser dan de paus hier en zijn op 40 jarige leeftijd geboren met wallen.
Oké, een zaak aanspannen gaat te ver en slaat ook nergens op maar dat je je als volwassene zo op laat naaien door een blaag. Ik kan daar niet bij. Ze is geschift, die hele stichting spoort niet.
Ze werkt zich helemaal uit de naad voor een muziektent. Come on en ik probeer echt lief te doen, dan moet je toch godverdorie eens heel snel normaal gaan doen.
Zie dat opgedroogde burger tuig daar zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:00 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
De jaarlijkse uitvoerong
met zo'n kind welquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:07 schreef SHE het volgende:
wat een enge mensen posten hier.
dus zo gaan we met kinderen om? Dat die stichting maar de vinketering krijgt
Dat jong is te beroerd om 400m (!) te lopen naar een groot sportveld, maar ipv daarvan gaat hij in een muziektent voetballen, waarvan duidelijk is dat het verboden toegang is, en dan moeten we deze knul toch maar zn gelijk geven 'omdat het een kind is'?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:07 schreef SHE het volgende:
wat een enge mensen posten hier.
dus zo gaan we met kinderen om? Dat die stichting maar de vinketering krijgt
Bwoh, ik vind dat kind best stoer. Die graftak moet gewoon niet zo zeiken met dr lelijke muziektentquote:
Het beangstigd mij echt dat zoveel mensen hier de kant van dat oversubsidieerde hol kiezen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat jong is te beroerd om 400m (!) te lopen naar een groot sportveld, maar ipv daarvan gaat hij in een muziektent voetballen, waarvan duidelijk is dat het verboden toegang is, en dan moeten we deze knul toch maar zn gelijk geven 'omdat het een kind is'?
quote:het hoogbegaafde ventje
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Het beangstigd mij echt dat zoveel mensen hier de kant van dat oversubsidieerde hol kiezen.
Dat kind stelt terecht een probleem aan de kaak; namelijk het feit dat een zogenaamd toegangsverbod niet te handhaven is en al helemaal niet op deze manier.
Even los van het feit dat de stichting eigenaar is met behulp van gemeenschapsgeld.
Een fucking muziektent en een paar voetballende kindertjesYou got to be kidding me.
De manier waarop deze 'volwassenen' menen het kind te moeten aanspreken is al helemaal gestoord.
Gelukkig is mr Visser wel intelligent genoeg om dit te begrijpen.
Verder krijgt dat jong van mij een lintje; sterker nog, ik ga hem vanmiddag een leuk cadeautje sturen, want zijn optreden is voor mij een eerste goede reden om WEL aan kinderen te beginnen.
Hoezee!
Raar dat zo'n irritant joch een reden kan zijn om wel aan kinderen te beginnen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Het beangstigd mij echt dat zoveel mensen hier de kant van dat oversubsidieerde hol kiezen.
Dat kind stelt terecht een probleem aan de kaak; namelijk het feit dat een zogenaamd toegangsverbod niet te handhaven is en al helemaal niet op deze manier.
Even los van het feit dat de stichting eigenaar is met behulp van gemeenschapsgeld.
Een fucking muziektent en een paar voetballende kindertjesYou got to be kidding me.
De manier waarop deze 'volwassenen' menen het kind te moeten aanspreken is al helemaal gestoord.
Gelukkig is mr Visser wel intelligent genoeg om dit te begrijpen.
Verder krijgt dat jong van mij een lintje; sterker nog, ik ga hem vanmiddag een leuk cadeautje sturen, want zijn optreden is voor mij een eerste goede reden om WEL aan kinderen te beginnen.
Hoezee!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |