Veel succesquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan probeer ik gewoon alle 070 nummers.
Heb je wel een vast nummer?
Assendelft represent bitch. Ook wel ASOdelft, waar het bier uit de kraan vloeit.quote:
Ik dacht dat ik de enige voor je was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
PM je nummer, bel ik jou ook, hoef je niet op te nemen.
Wat heb je daaraan dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
PM je nummer, bel ik jou ook, hoef je niet op te nemen.
Ik ben nog steeds maagd......quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige voor je was.
Niks.quote:
Hoe kan dat, gast, je bent een ware hosselkoning.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds maagd......
Een 070nummer?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veel succes![]()
Ik heb twee vaste nummers en 1 mobiel nummer
Je weet dat die ouwe vrouw in de honderd gekomen is door maagd zu bleiben?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoe kan dat, gast, je bent een ware hosselkoning.
Jij bent geen vrouw en bij mannen gaat die regel niet op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet dat die ouwe vrouw in de honderd gekomen is door maagd zu bleiben?
O ja, in welke wijk woon ik dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een 070nummer?
Ik weet ong je wijk, dus dat worden steeds minder nummers.
Bejaardensexquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet dat die ouwe vrouw in de honderd gekomen is door maagd zu bleiben?
Die daar bij de uithof~!!1quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, in welke wijk woon ik dan?![]()
ja is dit nou serieus zo ofquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds maagd......
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die daar bij de uithof~!!1
Toch?
Aan die kant in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |