-edit- kappenquote:Op donderdag 8 januari 2009 04:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat een zielig mannetje ben je ook. Elk bericht die je post en waarin je het over Iran hebt staat het woord vernietiging in. Israel vernietigd Iran niet, want zo dom zijn ze niet. En alsof Israel het in haar eentje het tegen Iran kan opnemen. Een paar grote raketten op Israel en alles is weg.
Ik ben geen moslim, laat staan dat ik luister naar een Imam. Voortaan niet zo snel je conclusies trekken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:57 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter niet meer luisteren naar je Imam want zonder na te denken heb je letterlijk z'n labiele gelul overgenomen.
De enige die grote raketten kan smijten waardoor zaken verdwijnen is Israël en die doen lekker (en terecht) waar ze van vinden dat het nodig is... Hell als ik Israël was sloeg ik vandaag nog flink op de kanis van Iran omdat die Perzische honden al 2 weken trachten om lange afstand raketten te smokkelen richting Gaza zodat de eigen Iraanse bevolking kan smullen van jankende Arabische reporters die kwalla de hemel in prijzen omdat ie Joodse steden weet te treffen...
En alsof de Russen aan moslim fanatiekelingen kernwapens gaan geven terwijl de opvolger van de KGB al lang weet dat zodra de moslims de kans krijgen ze alle landen rondom het midden-oosten binnen vallen met de hulp van kwalla de machtige en de Russische raketten...
Vergeet het maar..
====quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim, laat staan dat ik luister naar een Imam. Voortaan niet zo snel je conclusies trekken.
De enige reden dat Israel nog bestaat is omdat Amerika hen blijft steunen.
Zonder steun van Amerika is Israel niks, helemaal niks.
Het land wordt dan binnen enkele dagen/weken volledig aangevallen door landen die daar al jaren op wachten.
Israël is in haar eentje niet opgewassen tegen Iran.
Over aantal jaren vertrekt ook Amerika uit Irak, een land waarin de pro-Iraanse sjiieten nu het meeste te zeggen hebben.
De dreiging richting Israel komt dan wel weer erg dichtbij.
Zelfs Saddam heeft dit gezegd vlak voordat hij opgehangen werd.
Waarom denk je trouwens dat Israel Iran niet aanvalt?
Iran is vele malen sterker dan Hamas of de Arabische landen die in 1967 trachtten Israel te verslaan.
De Iraanse bevolking heeft trouwens niets tegen Amerikanen of Joden.
De Iraniers hebben al duizenden jaren een vriendschappelijke band met de Joden, sinds dat Cyrus de Grote de Joden bevrijdde van de Babylonische ballingschap.
Veel invloedrijke Joden in Amerika komen dan ook oorspronkelijk uit Iran.
En er leven nog duizenden Joden in Iran.
==
Behalve dan dat Iran ook de licencies beheert op bijvoorbeelde de Cobra helicopter en raketsystemen, etc.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:09 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Je had beter je school af kunnen maken in plaats van te gaan werken in het Schnitzel paradijs !
Alle oorlogen die Israël tot nu toe gevoerd heeft en vooral de eerste 3 hebben ze zonder enige hulp van Amerika gewonnen !
En welke steun bedoel je ?! Amerikaanse VN steun ?!
Want Israël heeft de grootste wapenindustrie in het hele midden-oosten..
Eigen tanks, raketten, bommen, kernwapens, eigen machinegeweren, eigen, heli's alles bouwen ze zelf !
Tuurlijk ze vliegen F15's en F16's en Apaches en Cobra's maar die bouwen ze doodleuk onder licentie in hun eigen fabrieken..
Maar ja aangezien jij graag denkt dat Gi-joe met de Israëlische troepen meeknokt ach .. droom lekker verder..
Israël vermorzeld Iran met gemak ... Kernwapens, clusterbommen, batterij artillery, 125,000 getrainde professionals tegen kindjes met gammele Ak-47's en uit elkaar vallende 25 jaar oude straaljagers ..
Iran maakt nog geen kip klaar al is ie geplukt ...
En de Iraanse bevolking niet nee die hunkeren naar de vrijheid die Israël en Amerika hun burgers gunnen.
Des te meer dat jij zou in twijfel moet trekken wat je dom roept want wie weet geven ze zich wel massaal over bij het eerste schot en zicht op een asiel !
En deze gelovige lust jou rauw dus kruip maar snel terug onder de steen waar je vandaan komt !
Hezbollah lijkt zich er dus ook mee te bemoeien.quote:Israël beschoten vanuit Libanon
Vanuit Libanon zijn vanochtend drie raketten op Israël afgeschoten. Ze sloegen in bij Naharija in het noorden van Israël. Een paar mensen raakten lichtgewond. Het was voor het eerst dat Israël vanuit Libanon werd beschoten sinds de oorlog met Hezbollah in 2006.
Bron: NOS.
Kom op, laat jezelf niet zo uitlokken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:09 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Je had beter je school af kunnen maken in plaats van te gaan werken in het Schnitzel paradijs !
Alle oorlogen die Israël tot nu toe gevoerd heeft en vooral de eerste 3 hebben ze zonder enige hulp van Amerika gewonnen !
Welke steun bedoel je ?! Amerikaanse VN steun ?! Ha alsof Israël werkelijk luistert naar dat podium vol moslim landen die 2/3 van alle stemmen hebben en dus naar lieve lust nutteloze resoluties verzinnen ..
Israël heeft de grootste en meest geavanceerde wapenindustrie in het hele midden-oosten..
Eigen tanks, raketten, bommen, kernwapens, eigen machinegeweren, eigen, heli's alles bouwen ze zelf !
Tuurlijk ze vliegen F15's en F16's en Apaches en Cobra's maar die bouwen ze doodleuk onder licentie in hun eigen fabrieken..
Maar ja aangezien jij graag denkt dat Gi-joe met de Israëlische troepen meeknokt ach .. droom lekker verder..
Israël vermorzeld Iran met gemak ... Kernwapens, clusterbommen, batterij artillery, 125,000 getrainde professionals tegen kindjes met gammele Ak-47's en uit elkaar vallende 25 jaar oude straaljagers ..
Iran maakt nog geen kip klaar al is ie geplukt ...
En de Iraanse bevolking niet nee die hunkeren naar de vrijheid die Israël en Amerika hun burgers gunnen.
Des te meer dat jij zou in twijfel moet trekken wat je dom roept want wie weet geven ze zich wel massaal over bij het eerste schot en zicht op een asiel !
En deze gelovige lust jou rauw dus kruip maar snel terug onder de steen waar je vandaan komt !
Haatdragende Perzen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:23 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Absoluut ...
Dat is de enige taal die haatdragende ophitsende Arabieren en Perzen begrijpen ...
Al dat linkse geknuffel ... fuck dat ...
Krijg je er van he als je kinderen hersenspinsel verkoopt waardoor ze gaan geloven dat ze het van een tank kunnen winnen omdat kwalla de afgod met ze isquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Behalve dan dat Iran ook de licencies beheert op bijvoorbeelde de Cobra helicopter en raketsystemen, etc.
[ afbeelding ]
Ik weetniet of je er na tig posts inmiddels achter bent, maar ik beoordeel mensen niet op grond van religie, maar op grond van hun individuele keuzes. Dus laat je vruchteloze pogingen om mij een mening te laten vormen over zo'n hele bevolkingsgroep achterwege, bitte.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:26 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Krijg je er van he als je kinderen hersenspinsel verkoopt waardoor ze gaan geloven dat ze het van een tank kunnen winnen omdat kwalla de afgod met ze is...
Even kijken waar ik die steen gooiende kleine eerder heb gezien ... mmmm
Oh ja ... Daar is ie net klaar met z'n Hamas opleiding :
[ afbeelding ]
Bron: BBCquote:Rockets hit Israel 'from Lebanon'
At least three rockets fired from the direction of Lebanon have landed in the north of Israel, Israeli security forces say.
Israel's Haaretz newspaper said at least one rocket had hit the Nahariya area, north of the city of Haifa.
At least two people were slightly wounded, the newspaper reported.
The news came as Israel reported making 60 air strikes on the Gaza Strip in a single night, targeting facilities used by the Hamas group.
Northern Israel came under attack from rockets fired by Hezbollah during the brief war with Lebanon in the summer of 2006.
No group has yet claimed responsibility for the latest attack.
The BBC's Mike Sergeant in Jerusalem says this is a very dangerous moment in Israel's conflict.
The fear in the past few days has been that the violence in Gaza could spread to northern Israel and the Lebanese border area.
Tsss werd a 2 uur geleden op CNN als breaking news bekend gemaakt...quote:
Ook als individuele keuze kan je natuurlijk deze actie niet anders bestempelen als zijnde een zekere zelfmoordpoging.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik weetniet of je er na tig posts inmiddels achter bent, maar ik beoordeel mensen niet op grond van religie, maar op grond van hun individuele keuzes. Dus laat je vruchteloze pogingen om mij een mening te laten vormen over zo'n hele bevolkingsgroep achterwege, bitte.
Haha. Iemand die werkelijk denkt dat 300 Spartanen de Perzen verslagen hebben. Natte scheet in vergelijking met de Grieken en Romeinen? Vandaar dat menig Griekse filosoof altijd met bewondering naar Perzie keek. Het rijk die een geloof had waar alle Abrahamistische geloven nu op gebasseerd zijn. Het rijk die de eerste mensenrechten vaststelde. Het rijk die de JODEN bevrijdde van de Babyloniers. De landbouw moderniseren? Waar denk je dat al die windmolens oorspronkelijk vandaan komen? Juist ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:43 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Yeah sure .. heb er slechts 300 nodig om die machtige Perzen van je een lesje te leren en daar heb ik Hollywood niet eens voor nodig omdat al eeuwen bekend is hoe de Perzen in de pan werden gehakt !
Daar komt nog eens bij dat de Perzen nog het meeste op een natte scheet lijken in vergelijking met de Romeinen en de Grieken dus hoort hem ...
Wel grappig dat de eens zo slimme Arabieren en Perzen nu niet meer kunnen dan accepteren dat ze niet eens weten hoe ze landbouw moeten moderniseren.
De Grieken.quote:De eerste oorlog tussen Oost en West werd 2500 jaar geleden uitgevochten. In het begin van de vijfde eeuw voor Christus was er een supermacht die zich vast had voorgenomen orde te brengen in een tweetal terroristenstaten. Die macht was Perzië, het eerste wereldrijk in de geschiedenis, ongeëvenaard in ambitie en met een overvloed aan goud en mankracht. De terroristenstaten waren Athene en Sparta, steden die ver van de beschaafde wereld lagen in een arm en achterlijk bergland. Het verhaal over hoe de burgers van die steden het opnamen tegen de grootste macht op aarde en die versloegen, is een van de adembenemendste episoden in de geschiedenis.
Kom op zeg, woorden als "achterlijk" in een boek gebruiken om hele volksstammen te omschrijvenquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha. Iemand die werkelijk denkt dat 300 Spartanen de Perzen verslagen hebben. Natte scheet in vergelijking met de Grieken en Romeinen? Vandaar dat menig Griekse filosoof altijd met bewondering naar Perzie keek. Het rijk die een geloof had waar alle Abrahamistische geloven nu op gebasseerd zijn. Het rijk die de eerste mensenrechten vaststelde. Het rijk die de JODEN bevrijdde van de Babyloniers. De landbouw moderniseren? Waar denk je dat al die windmolens oorspronkelijk vandaan komen? Juist ja.
Oja, nog een leuk boek voor je:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005043505/index.html
[..]
De Grieken.![]()
Feiten zijn feiten. En het woord achterlijk slaat terug op het land, en niet op de volksstammen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom op zeg, woorden als "achterlijk" in een boek gebruiken om hele volksstammen te omschrijven
Meen je dit nou serieus?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha. Iemand die werkelijk denkt dat 300 Spartanen de Perzen verslagen hebben. Natte scheet in vergelijking met de Grieken en Romeinen? Vandaar dat menig Griekse filosoof altijd met bewondering naar Perzie keek. Het rijk die een geloof had waar alle Abrahamistische geloven nu op gebasseerd zijn. Het rijk die de eerste mensenrechten vaststelde. Het rijk die de JODEN bevrijdde van de Babyloniers. En nu jij weer?
[..]
Van je linkje gesnoept !
[quote]De terroristenstaten waren Athene en Sparta, steden die ver van de beschaafde wereld lagen in een arm en achterlijk bergland. Het verhaal over hoe de burgers van die steden het opnamen tegen de grootste macht op aarde en die versloegen, is een van de adembenemendste episoden in de geschiedenis.
quote:In 334 v.Chr. begon Alexander aan zijn beroemde veldtocht tegen Perzië.
De eerste twee jaar richtte hij zich op Perzië, dat toen een groot gebied beheerste in het Midden-Oosten.
Zijn vader had al dit plan opgevat, terwijl ook de Grieken er warm voor liepen om eindelijk met de Perzische erfvijand af te rekenen.
Alexander veroverde eerst Klein-Azië.
In de ooit door Griekse kolonisten gestichte steden (zoals Halicarnassus) in Klein-Azië zou Alexander vaak als bevrijder worden gezien
Hij versloeg een Perzisch legertje bij de rivier de Granicus en veroverde daarna stad na stad.
Na anderhalf jaar (herfst 333 v.Chr.) versloeg hij de Perzen bij Issus.
De Perzische koning liet zich in een engte lokken, tussen het gebergte en de zee, waar hij weinig had aan zijn numerieke overmacht; kwalitatief waren de Macedoniërs hem de baas.
Hij rukte verder op naar het oosten, waar het kwam tot de Slag bij Gaugamela, op 1 oktober 331 v.Chr. Darius III werd weer verslagen, maar wist te ontkomen.
Later werd hij alsnog vermoord door een van zijn eigen generaals.
Daarna veroverde Alexander de Perzische steden Babylon en Persepolis, de gebieden Medië en Scythië en de steden Susa, Herat en Samarkand.
Hij sloot een vriendschapsverbond met het koninkrijk Khorazm bij de Oxusrivier in 328 v.Chr., dat werd beschouwd als een woestijnachtig gebied. Bij archeologische opgravingen bleek echter dat in die tijd bij deze rivier een grote irrigatiecultuur bestond.
Vandaar dat Alexander de Grote geobssedeerd was van de Perzische beschaving en koningen, en hij ook uiteindelijk met een Perzische vrouw trouwde. Ga nou maar niet verder, je zet jezelf alleen maar meer voorschut.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:52 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Potverdomme Iraanse Heroïne wil wel is het niet ?!
Lees even wat je allemaal citeert ...
En ga je dan nog eens afvragen of je nog wel geloofwaardig een front vorm met je knuffel terroristen ...
Want je maakt wel openlijk reclame voor een láááááng geleden rijk dat Joden bevrijdde van Babyloniers..
En graag ontopic want die discussies over Abraham verwante duimzuigerij afkomstig uit die regio daar heb ik topics over vol getyped en daar ga ik echt niet nog een keer aan beginnen![]()
Trouwens wel grappig dat Alexander de Grote worst maakte van die oh zo bewonderde Perzen of nou ja natte scheet die er van over was..
40.000 Romeinen tegen 10.000 Perzen, en nog verliezen ze.quote:De slag bij Carrhae vond plaats in 53 v.Chr. tussen de Romeinen onder leiding van Marcus Licinius Crassus en de Parthen onder leiding van Surenas. De Romeinen verloren de slag en de legioenstandaarden werden door de Parthen buitgemaakt.
Dat je van alle boeken die er zijn over de oude Grieken nu juist een roman kiest om ze als achterlijk te typeren zegt veel over je.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha. Iemand die werkelijk denkt dat 300 Spartanen de Perzen verslagen hebben. Natte scheet in vergelijking met de Grieken en Romeinen? Vandaar dat menig Griekse filosoof altijd met bewondering naar Perzie keek. Het rijk die een geloof had waar alle Abrahamistische geloven nu op gebasseerd zijn. Het rijk die de eerste mensenrechten vaststelde. Het rijk die de JODEN bevrijdde van de Babyloniers. De landbouw moderniseren? Waar denk je dat al die windmolens oorspronkelijk vandaan komen? Juist ja.
[..]
De Grieken.![]()
Ik zat al te smullen van het oeverloze gelul tussen jullie 2, maar nu je zegt dat je naar school moet lig ik helemaal dubbelquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat jammer. Veel woorden op het internet dus. Maar Tiesemans, ik moet helaas weer naar school. Het was me een genoegen. Mijn dag kan iniedergeval niet meer stuk, bedankt daarvoor!
Johquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat jammer.
Veel woorden op het internet dus.
Maar Tiesemans, ik moet helaas weer naar school.
Het was me een genoegen.
Mijn dag kan in ieder geval niet meer stuk, bedankt daarvoor!
Mensen gaan ook naar school, verbaasd? Maar faculteit klinkt inderdaad beter.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zat al te smullen van het oeverloze gelul tussen jullie 2, maar nu je zegt dat je naar school moet lig ik helemaal dubbel
Ja hé ...quote:
En maar blijven klagen. Net zoals je vriendjes....quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:20 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Ja hé ...
Mocht je het willen bezegelen kun je ook nog thee gaan drinken met onze knuffel allochtoon die aan de faculteit zijn gekoesterde Bol boeken stampt !
De opmerking an sich was gewoon tekenend voor het niveau van de "discussie" tussen jullie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen gaan ook naar school, verbaasd? Maar faculteit klinkt inderdaad beter.
De discussie heeft inderdaad soms de verleiding om je aan je ''tegenstander'' aan te passen. Vergeef me daarvoor, liet me een beetje gaan. Normaal reageer ik wel anders. Maar nu moet ik echt gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De opmerking an sich was gewoon tekenend voor het niveau van de "discussie" tussen jullie.
* discussie in deze zijnde de "mijn volk is beter dan de jouwe!!" opmerkingen.
*edit* ja en jij loopt de hele tijd tegen een muur op ... verschil moet er zijn met mijn vriendjes..quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En maar blijven klagen. Net zoals je vriendjes....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De discussie heeft inderdaad soms de verleiding om je aan je ''tegenstander'' aan te passen. Vergeef me daarvoor, liet me een beetje gaan. Normaal reageer ik wel anders. Maar nu moet ik echt gaan.![]()
Omdat je inhoudelijk net zo "verlicht" overkomt als AryaMehr maak ik er graag een twee vliegen in een klap reactie van.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:24 schreef Mutant01het volgende:
Wat een kneus is die Tiesemans. En dat is bijna 30 jaar.![]()
Zou zeggen zet dat "nieuwtje" anders even in de magnetron want het is inmiddels al behoorlijk koud geworden..quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:35 schreef Frutsel het volgende:
Gaan jullie maar lekker naar school
Gaan wij weer over de 'kwestie' praten![]()
Straks gaat het in Libanon ook weer loos nu
Ik begrijp niet dat het zo ingewikkeld is voor de Palestijnen... Waarom blijven ze in Allah's naam schieten? Ik snap dat echt niet!quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:35 schreef Frutsel het volgende:
Gaan jullie maar lekker naar school
Gaan wij weer over de 'kwestie' praten![]()
Straks gaat het in Libanon ook weer loos nu
Ik denk dat Iran helemaal niet zo'n gevaarlijk land is. Grote mond maar weinig daar. Landen als Syrie en Pakistan daarentegen lijken me veel erger.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:22 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Mocht Iran daadwerkelijk direct betrokken raken bij deze oorlog, wat de volgende stap lijkt na beschietingen over en weer tussen Israël en Libanon ben ik zeer benieuwd hoe Iran de strijd aan gaat pakken. Het is voor mij echt nog zeer de vroeg hoe "sterk" Iran daadwerkelijk is, ik heb het idee dat we nog niet de helft weten van wat er zich in dat land afspeelt.
Inderdaad dat denk ik ook, maar zijn wel vrije onberekenbare tegenstanders dunkt me. Achter de schermen zijn landen als Iran en Syrië al lang betrokken bij deze oorlog, maar dat is natuurlijk moeilijk te staven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat Iran helemaal niet zo'n gevaarlijk land is. Grote mond maar weinig daar. Landen als Syrie en Pakistan daarentegen lijken me veel erger.
Maar zover gaat het toch niet komen.
quote:Defense sources tell Ynet News that the rocket attacks from Lebanon were carried out by a Palestinian group and not by Hezbollah
Het lijkt me dat een eenmalige beschieting niet meteen leidt tot het geheel onder vuur nemen van Libanon, maar de tijd zal het lerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:06 schreef B4CO het volgende:
Het zijn Pallys uit Libanon die schoten.. ik hoop dat Israel slim is en dit oplost zonder heel Libanon mee te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |