Ach, de selectieve verontwaardigingskaart wordt weer eens getrokken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doet me denken aan Afghanistan en Kosovo: toch werd daar niet en masse moeilijk over gedaan, terwijl Israël emmers stront over zich heen krijgt per Palestijnse dode.
Helemaal niet. Ik toon er slechts mee aan dat juist politici, opinievormers en media selectief reageren: 200 dode Britten tegenover duizenden dode Afghanen is volstrekt normaal, maar 'slechts' een paar doden tegenover honderden Hamaslovers is zo ongeveer genocide als je de rabiate SP'ers, moslims en fossielen (Van Agt, Duisenberg) moet gelovenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach, de selectieve verontwaardigingskaart wordt weer eens getrokken.
Ja het zal er wel komen want niemand houdt van pijn. Maar na een tijdje is het weer raak wedden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:50 schreef RAVW het volgende:
Hamas verwacht bestand met Israël
TEL AVIV - Het Hamas-regime in de Gazastrook verwacht binnen 48 uur een bestand in het conflict met Israël.
De partijen zullen binnen twee dagen een formule vinden die voor beide kanten acceptabel is, aldus een adviseur van Hamas-leider Ismail Haniyah woensdagavond op een website.
voor volledige bron:
http://www.nu.nl/algemeen(...)tand-met-israel.html
nee hoor ik denk veel dichter bij lees dit maar eensquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:51 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja het zal er wel komen want niemand houdt van pijn. Maar na een tijdje is het weer raak wedden?
Er is vast een derde partij dat er voordeel uithaalt en ook loopt te stoken. Maar iwe. Amerika?
Zionistenvrij parlement.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:53 schreef Meki het volgende:
Vlaams Parlement veroordeelt geweld Israël
In een door de meerderheid en de N-VA goedgekeurde resolutie veroordeelt het Vlaams Parlement de 'disproportionele' militaire actie van Israël in de Gazastrook. De resolutie vraagt ook dat de Vlaamse regering de relaties met Israël evalueert.
De resolutie was ingediend door Jan Roegiers (sp.a-fractie), Flor Koninckx (sp.a), Sven Gatz (Open Vld), Johan Verstreken (CD&V) en Piet De Bruyn (N-VA). Oppositiepartij Groen! had zelf een voorstel ingediend waarin gepleit werd om de Belgisch-Israëlische relaties op te schorten zolang de grondblokkade van de Gazastrook niet wordt stopgezet. Vlaams Belang diende een reeks amendementen in.
Uiteindelijk keurde de meerderheid en de N-VA het voorstel-Roegiers goed. Twee mensen van de Open Vld-fractie onthielden zich. Vlaams minister-president Kris Peeters zei in het Vlaams Parlement dat er voor 2009 ook 300.000 euro steun voorzien is voor het agentschap van de VN dat bijstand levert aan de Palestijnse vluchtelingen. (belga/adv)
07/01/09 21u16
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-geweld-Isra-l.dhtml
Die man zei volgens mij dat de discussie niet zou moeten gaan over begrippen proportioneel versus disproportioneel. Om zeven Israëlische burgers die zijn omgekomen te omschrijven als proportioneel, is simpelweg morbide.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:35 schreef Kees22 het volgende:
Ik zit tegelijk te luisteren naar Pauw en Witteman, een discussie tussen een vrouw die de Palestijnse zaak verdedigt en een man die in de Tweede kamer zit en de Israelische zaak verdedigt. Witteman wijst op het verschil tussen 6 doden aan de ene kant en 600 aan de andere. En het kamerlid blijft dat proportioneel vinden.
Jammer dat Witteman niet durft te zeggen, dat de Israeli's zeker pas stoppen als ze 6 miljoen Palestijnen vermoord hebben. Verklaart ook wel waarom ze er rustig de tijd voor nemen: eerst moeten er genoeg Palestijnen zijn.
Met het grote verschil dat over het algemeen linkse mensen slimmer en wereld bewuster zijn dan de gemiddelde Geert Wilders stemmer of wapengeile pubertjes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Op een vrijdag? Dan werken de meeste mensen...
Protesten op werkdagen zijn alleen verstandig als je linkse mensen wil aantrekken, die werken namelijk zelden.
Ik ben een wapengeile academicusquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat over het algemeen linkse mensen slimmer en wereld bewuster zijn dan de gemiddelde Geert wilders stemmer of wapengeile pubertjes.
Jij komt er tenminste voor uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:02 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik ben een wapengeile academicus
kernwapens tussen " ". Ik kijk er ook niet van op.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:59 schreef Aagjekat het volgende:
eerst Gaza bezetten en dan het volgende,,,Iran en zijn kernwapens..kijk er niet van op.
Je hebt een punt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik toon er slechts mee aan dat juist politici, opinievormers en media selectief reageren: 200 dode Britten tegenover duizenden dode Afghanen is volstrekt normaal, maar 'slechts' een paar doden tegenover honderden Hamaslovers is zo ongeveer genocide als je de rabiate SP'ers, moslims en fossielen (Van Agt, Duisenberg) moet geloven.
Niets van gemerkt iniedergeval.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:02 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik ben een wapengeile academicus
Hoeft niet eens: de extremisten aan beide kanten en de wapenverkopers.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:51 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja het zal er wel komen want niemand houdt van pijn. Maar na een tijdje is het weer raak wedden?
Er is vast een derde partij dat er voordeel uithaalt en ook loopt te stoken. Maar iwe. Amerika?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |