abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64863659
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:22 schreef Meki het volgende:
Dit is de ergste in 60 jaar tijd.

Hoop dat Israel keihard gestraft wordt voor hun massamoorden.
Kijk, hier hou ik nou wel van. Een jaar of 15 terug zijn er duizenden moslims vermoord, maar die vergeten we even. We maken een sprongetje terug van 60 jaar. Waarom ook niet, deze doden ben ik met een paar weken al vergeten, met dezelfde moeite als jij Meki. Zijn we nu gelijken?
pi_64863750
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 @ 19:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoezo eenzijdig, Israel is de agressor
Israel vermoordt 800 Palestijnen waaronder 250 kinderen.

Ik heb liever eenzijdig voor de Palestijnse volk dan bloed aan me handen hebben en Israel stuenen
euh, Hamas begon raketten te schieten hoor!

Als je de reus onder zijn voeten kietelt moet je niet raar opkijken als je vertrapt wordt.
pi_64863784
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoezo eenzijdig, Israel is de agressor
Israel vermoordt 800 Palestijnen waaronder 250 kinderen.

Ik heb liever eenzijdig voor de Palestijnse volk dan bloed aan me handen hebben en Israel stuenen
Eenzijdig in de zin van dat er nu een conflict is waar je naar Israel kan wijzen je ineens de forums loopt vol te spammen hoe slecht Israel wel niet is. Echter als je fijne Moslimbroeders onschuldigen om het leven brengen dan is dat ineens begrijpelijk of houd je je stil. Overigens is Israël een land en een land kan niet iemand vermoorden, mensen doden mensen.
pi_64864019
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:54 schreef DtchDopey het volgende:

[..]

Eenzijdig in de zin van dat er nu een conflict is waar je naar Israel kan wijzen je ineens de forums loopt vol te spammen hoe slecht Israel wel niet is. Echter als je fijne Moslimbroeders onschuldigen om het leven brengen dan is dat ineens begrijpelijk of houd je je stil. Overigens is Israël een land en een land kan niet iemand vermoorden, mensen doden mensen.
Waar heb ik het begrijpelijk getoond, leg geen woorden in mij die ik nooit heb gezegd, jij probeert hiermee de discussie te laten naar leugensachtig gebied.

Het hoge woord is eruit, en is nu officieel. The Guardian berichtte afgelopen vrijdag (29 februari 2008): “Met de intensivering van Qassam raketbeschietingen en vergroting van hun bereik, zullen ze een grotere holocaust over zichzelf uitroepen, want wij zullen al onze kracht aanwenden om ons te verdedigen,” aldus Matan Vilnai, de Israëlische onderminister van Defensie, op de radiozender van het Israëlische leger.

dit zegt wel genoeg
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64865565
vreselijk die foto met dat meisje dat net uitstak boven dat puin! Kon er niet van slapen vannacht, voortaan niet zomaar klikken en het woord schokkend vermijden!
pi_64865634
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Waar heb ik het begrijpelijk getoond, leg geen woorden in mij die ik nooit heb gezegd, jij probeert hiermee de discussie te laten naar leugensachtig gebied.
Ik zou het nog een keer lezen als ik jou was, maar je reactie spreekt boekdelen. Ik zei 'begrijpelijk of je houd je stil'..... En dat laatste is nogal vaak van toepassing tenzij het over Israel gaat, dan heb je ineens een grote mond en praat je er schande van.
quote:
Het hoge woord is eruit, en is nu officieel. The Guardian berichtte afgelopen vrijdag (29 februari 2008): “Met de intensivering van Qassam raketbeschietingen en vergroting van hun bereik, zullen ze een grotere holocaust over zichzelf uitroepen, want wij zullen al onze kracht aanwenden om ons te verdedigen,” aldus Matan Vilnai, de Israëlische onderminister van Defensie, op de radiozender van het Israëlische leger.

dit zegt wel genoeg
Het zegt helemaal niets. Het zijn dezelfde grote woorden die Hamas gebruikt. In feite is het nog zo gesteld dat het gaat om verdedigen, dat is tenminste nog iets anders dan 'we gaan alle joden vermoorden' wat in het manifest van Hamas staat.

... Maar ik laat me ook verleiden in je onzinnige geblaar. Ik wil je toch nog wat meegeven. Communiceren heeft pas zin als je open staat om te luisteren, dat is helaas een eigenschap die je ontbreekt.
pi_64865819
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef DtchDopey het volgende:

[..]

Ik zou het nog een keer lezen als ik jou was, maar je reactie spreekt boekdelen. Ik zei 'begrijpelijk of je houd je stil'..... En dat laatste is nogal vaak van toepassing tenzij het over Israel gaat, dan heb je ineens een grote mond en praat je er schande van.
[..]

Het zegt helemaal niets. Het zijn dezelfde grote woorden die Hamas gebruikt. In feite is het nog zo gesteld dat het gaat om verdedigen, dat is tenminste nog iets anders dan 'we gaan alle joden vermoorden' wat in het manifest van Hamas staat.

... Maar ik laat me ook verleiden in je onzinnige geblaar. Ik wil je toch nog wat meegeven. Communiceren heeft pas zin als je open staat om te luisteren, dat is helaas een eigenschap die je ontbreekt.
Ik wil je ook wat geven. vecht voor vrede en vecht voor de bevolking van Gaza die nu in een ramp leven.. en niet Israel achter na huppelen.
pi_64865883
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik wil je ook wat geven. vecht voor vrede en vecht voor de bevolking van Gaza die nu in een ramp leven.. en niet Israel achter na huppelen.
Ik vecht liever niet, dat levert namelijk minder onschuldige slachtoffers op.
pi_64865980
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:50 schreef DtchDopey het volgende:

[..]

Ik vecht liever niet, dat levert namelijk minder onschuldige slachtoffers op.
ik heb ook niet dat je naar Gaza moet gaan, heb enkel gezegd dat je de kant moet kiezen van de burgersbevolking en Gaza !!!!.
pi_64866289
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 @ 20:52 schreef Meki het volgende:

[..]

ik heb ook niet dat je naar Gaza moet gaan, heb enkel gezegd dat je de kant moet kiezen van de burgersbevolking en Gaza !!!!.
...want die is meer waard dan de burgerbevolking van Israël? .

Puur het feit dat Gaza de underdog is en de meeste verliezen lijdt in dit conflict, betekent niet dat ze gelijk mijn sympathie hebben. Zeker niet gezien ze zelf met raketbeschietingen begonnen zijn.
pi_64866356
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:02 schreef mcDavid het volgende:

[..]

die wordt niet getrovven, enkel met kleine rakketjes die voor 4 doden hebben gezorgd en een dozijn gewonden.

het echte oorlog en een echt ramp is in Gaza
pi_64866380
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 @ 21:04 schreef Meki het volgende:

[..]

die wordt niet getrovven, enkel met kleine rakketjes die voor 4 doden hebben gezorgd en een dozijn gewonden.

het echte oorlog en een echt ramp is in Gaza
Zie edit.
Dat Hamas minder succesvol is maakt ze niet minder schuldig.
pi_64866400
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:02 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Puur het feit dat Gaza de underdog is en de meeste verliezen lijdt in dit conflict, betekent niet dat ze gelijk mijn sympathie hebben. Zeker niet gezien ze zelf met raketbeschietingen begonnen zijn.
De bevolking is al jarenlang geteroriseerd door Israel. voedsel en medicijnen werden geweigerd door Israel.. vind je het gek dat er rakketten worden afgeschoten als je een heel bevolking in Gaza van de hele buitenwereld afgrenst ??
  Donald Duck held vrijdag 9 januari 2009 @ 21:06:05 #189
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64866405
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:48 schreef Meki het volgende:

Israël vecht nu voor vrede. Hamas wilde oorlog, hamas kreeg oorlog. Moeten ze achteraf niet gaan lopen janken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_64866410
Hey Meki, waarom kalk jij hele topics vol en ga je niet echt wat voor de Palestijnen doen als je zo met ze meeleeft?
pi_64866420
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:05 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Zie edit.
Dat Hamas minder succesvol is maakt ze niet minder schuldig.
Zo is het niet, Hamas is niet uit op vernietiging van Israel terwijl het andersom wel in het geval is.
pi_64866447
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hey Meki, waarom kalk jij hele topics vol en ga je niet echt wat voor de Palestijnen doen als je zo met ze meeleeft?
Je hebt gelijk, maar hier ben ik ook voor om de onwetenheid van deze users even recht te zetten.
pi_64866452
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 @ 21:05 schreef Meki het volgende:

[..]

De bevolking is al jarenlang geteroriseerd door Israel. voedsel en medicijnen werden geweigerd door Israel.. vind je het gek dat er rakketten worden afgeschoten als je een heel bevolking in Gaza van de hele buitenwereld afgrenst ??
Ja dat vind ik gek.

Zeker gezien ze weten dat ze tegen een overmacht als israel onmogelijk kunnen winnen op deze manier. Ellende over jezelf afroepen heet dat.
pi_64866487
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 @ 21:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Zo is het niet, Hamas is niet uit op vernietiging van Israel terwijl het andersom wel in het geval is.
Waar zijn ze dan op uit? Gewoon wat willekeurige joden vermoorden?
pi_64866495
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Ongelofelijk, je kent dus niet eens hun manifest. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hamas_Handvest

Er is een tijd geleden ooit sprake van geweest dat ze het manifest wilde aanpassen, maar dat is nooit officieel door Hamas bevestigt.
pi_64866504
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:08 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Waar zijn ze dan op uit? Gewoon wat willekeurige joden vermoorden?
Waar zijn je ogen ?
Wordt Israel of Gaza nu vernietigd
pi_64866531
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:09 schreef DtchDopey het volgende:

[..]

Ongelofelijk, je kent dus niet eens hun manifest. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hamas_Handvest

Er is een tijd geleden ooit sprake van geweest dat ze het manifest wilde aanpassen, maar dat is nooit officieel door Hamas bevestigt.
Wikipedia die herschreven kan worden
pi_64866565
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar hier ben ik ook voor om de onwetenheid van deze users even recht te zetten.
Veel succes dan maar! Gaat je niet lukken.

Overigens ben ik van mening dat Hamas van mij uitgeschakeld mag worden. Wel erg jammer dat er veel burgers de dupe zijn!
  Donald Duck held vrijdag 9 januari 2009 @ 21:11:41 #199
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64866570
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:09 schreef Meki het volgende:
Waar zijn je ogen ?
Wordt Israel of Gaza nu vernietigd
De terroristische infrastructuur in Gaza wordt vernietigd
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_64866575
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:07 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ja dat vind ik gek.

Zeker gezien ze weten dat ze tegen een overmacht als israel onmogelijk kunnen winnen op deze manier. Ellende over jezelf afroepen heet dat.
Nee sterk, geen enkele volk zouhet zou lang kunnen volhouden tegen een moordmachine Israel.
Palestijnen hebben enkel stenen en stokken.. en die gebruiken ze tegen een moormachines met tanks helikopters.

Zo te zien sta jij aan de kant van Israel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')