geef toe dat het wel lekker opruimtquote:killing him and his four wives and ten of his children.
Moge Allaah hen genadig zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef AlllahoehAkbar het volgende:
Foto's staan achter een spoiler, let op, kan als erg schokkend ervaren worden!
Hamas streeft naar de bevrijding van Palestina en de vernietiging van Israël.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah dat kunnen we allemaal zien 850 doden waarvan 250 kinderen en 3500 gewonden waarvan de helft vrouwen en kinderen en baby's
schaam je diep voor deze nutteloze opmerking
Slaat nergens op! De burgers kunnen nergens heen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Boontje komt om zijn loontje, burgers zijn op tijd gewaarschuwd met flyers en sms-berichten.
Israël kan niet anders doen dan aanvallen, anders kan het nog een lang conflict worden.
De VS grijpt niet in omdat ze van oudsher al vriendjes zijn met Israël en ze deze altijd de hand boven het hoofd houden. De VS heeft dus wel degelijk belangen daar.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:53 schreef samara het volgende:
[..]
Slaat nergens op! De burgers kunnen nergens heen.
Israel moet gewoon optieffen! Waarom grijpt amerika NU niet in?
Omdat het er geen belang heeft natuurlijk. Met Irak was dat wel andere koek!
Ach ik hoop dat hier ook geldt boontje komt om zijn loontje en dan voor Israel!!!!
Makkelijk om te zeggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:53 schreef samara het volgende:
[..]
Ach ik hoop dat hier ook geldt boontje komt om zijn loontje en dan voor Israel!!!!
Twee vraagjes voor jou;quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef AlllahoehAkbar het volgende:
MENSEN TOCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DIT IS GENOCIDE MASSA MOORD!!!!!
quote:
Verdiep je eerst eens in de materie voordat je zulke domme dingen post. DE VS die geen belang hebben in Israël? Right.....quote:Op zondag 18 januari 2009 22:53 schreef samara het volgende:
[..]
Volgens mij ben je verdwaalt, hoor jij niet op Marokko.nl te zitten?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:22 schreef samara het volgende:
Er is zoveel wat ik voel, maar zo weinig wat ik kan zeggen.
Jullie stonden midden in het leven, nog zo veel te geven. Alles is jullie ontnomen zelfs je dromen.
Ik gun jullie de rust al is mijn hart vol droefheid. Jullie zien lijden en niet kunnen helpen was mijn grootste smart.
Lieve kindertjes uit gaza moge jullie hoog aan de hemel stralen als sterren........
sjonge jonge krijg nou de t****g, een sukkel die iets quote van 19 januari !quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Volgens mij ben je verdwaalt, hoor jij niet op Marokko.nl te zitten?
Dit slaat natuurlijk ook nergens op he.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef Meki het volgende:
[..]
en verder weet ik wat Israel allemaal uitvoert in Gaza, ze willen geen vrede, ze willen enkel kwaad en oorlog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |