abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64789159
Het vorige deel: Slank # 449 - Met interieurprietpraat

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager). En eigenlijk heel veel kletsen over van alles behalve over diëten!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_64789191
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Ex stuurt na een jaar een smsje via een telefoon van een vriend van hemvan: sorry dat ik je zo pijn heb gedaan dit heb je niet verdiend boehoehoe

en nu na weken? komt hij er op terug en hij is nog vager dan ik dus ik heb de energie niet voor een samenvatting. en ik snap het sowieso niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb sowieso geen behoefte aan contact en ik vind het een zielige poging tot een gesprek En nu wil hij het zeker helemaal gaan overanalyseren en bladiebladiebla...

Qua vaag was het wel precies pas.
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:58:44 #3
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64789213
TVP
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64789295
Ja, wel een beetje een emoheaumeau hoor!

Maar goed, ik ga ook slapen want like I said b4, ik begin morgen ook aan mijn nieuwe baan
pi_64789343
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Qua vaag was het wel precies pas.
Whehehe, dat is beyond mijn vaagheid! Serieus vergeleken bij mijn ex was ik een eh.. Vivi!
pi_64789349
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:42 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ja, hai, ga nou maar lekker verder leren. SUPERgoed bezig, jongedame .

En nu weer weg he? .

Ik druk soms op refresh, lees wat, en dan weer naar mn tentamen van vorige keer kijken en opzoeken wat ik nog steeds niet weet. Wow ik doe iets.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:01:40 #7
148689 Muis006
pi_64789375
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef cinnamongirl het volgende:

Maar goed, ik ga ook slapen want like I said b4, ik begin morgen ook aan mijn nieuwe baan
Veel succes! En voorzichtig rijden morgen

Trusten!
pi_64789395
En iedereen succes met de nieuwe banen etc morgen!
pi_64789415
quote:

truste en suc6
pi_64789429
minimalisme ftw
Ja doei.
pi_64789475
quote:

Ja maar dat komt omdat je met je gedachten kan bepalen wie je bent. Dat stond in zijn bijbel (the secret). Dus. En zijn omg heilige film was What the #$*! Do We (K)now!?. En dat als je lief doet tegen water de moleculen de vorm aannemen van het Chinese teken voor blijheid.
pi_64789506
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik druk soms op refresh, lees wat, en dan weer naar mn tentamen van vorige keer kijken en opzoeken wat ik nog steeds niet weet. Wow ik doe iets.
Nee hoor de rest van de tijd msn je met mij
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:05:06 #13
236335 neen
schone schijn
pi_64789586
even in bad geweest en precies op tijd voor dit topic terug
het lijkt niet wat het is
pi_64789637
Ieeh ik heb structuur en planning nodig. Omg Maar dat valt nu even weg. *adem in, adem uit* aaaah
pi_64789684
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee hoor de rest van de tijd msn je met mij
Betrapt . Gelukkig leer ik ondertussen ook nog. Moet ik je op de hoogte gaan houden van mn zoektocht naar de langzaamste manier om de snelheid van een reactie te reguleren?
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:10:00 #16
148689 Muis006
pi_64789924
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Betrapt . Gelukkig leer ik ondertussen ook nog. Moet ik je op de hoogte gaan houden van mn zoektocht naar de langzaamste manier om de snelheid van een reactie te reguleren?
Is dat globaal de snelheid van iemands reactie meten, of moet je de snelheid van een actiepotentiaal reguleren ofzo?sorry voor de vraag ben nieuwsgierig!
pi_64789963
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:05 schreef P.F het volgende:
Ieeh ik heb structuur en planning nodig. Omg Maar dat valt nu even weg. *adem in, adem uit* aaaah
Why? of ik heb ik dat net gemist?

En iedereen succes met de nieuwe banen, en Vivi, sterkte, wat een naar verhaal van je mams.. Knap dat je er nog zo rustig onder bent//
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 januari 2009 @ 22:12:07 #18
163650 Greys
pi_64790043
Cinnamon, succes morgen

Kim, als ik je zo hoor over die baan zeg ik: proberen!
Blijkt na een tijdje dat je er echt doodongelukkig van wordt dan zal je dus iets anders moeten bedenken.
Maar als je het niet probeert krijg je er wellicht spijt van
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64790052
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Is dat globaal de snelheid van iemands reactie meten, of moet je de snelheid van een actiepotentiaal reguleren ofzo?sorry voor de vraag ben nieuwsgierig!
Gaat over reactie die gekatalyseerd worden met een enzym. 4 Mogelijke antwoorden: covalente modificatie van het katalyserende eiwit, allostere modificatie van het katalyserende eiwit, verandering van het niveau van genexpressie van het katalyserende eiwit en afbraak van het katalyserende eiwit.

Volgens mij is de derde, die eerste 2 waren juist snel dacht ik en die laatste ook stuk sneller ... maar dat zoek ik nu dus . Dit was dus een tentamenvraag vorige keer en toen wist ik het ook niet.
pi_64790134
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Why? of ik heb ik dat net gemist?

En iedereen succes met de nieuwe banen, en Vivi, sterkte, wat een naar verhaal van je mams.. Knap dat je er nog zo rustig onder bent//
Tentamenweken! En normaal had ik college's en ging ik woensdag bij vriendje slapen en dan nog ergens halverwege ook ongeveer volgens vaste planning en sowieso op dinsdag niet..
Maar nu is hij iedere dag van 12:00-23:00 aan het studeren in de UB en dan sluit hij mij zeg maar buiten. Beetje lastig uit te leggen Maar dan zit ik net helemaal in een ritme van oké zo en zo doen we dat en dan gooit hij uiteraard begrijpelijk alles om maar even een goed leuk gesprekje zit er ook niet in Dus dan ben ik gister wel mee gaan studeren zo ben ik ook wel weer Maar dat is niet echt mijn plan en mijn manier! En dan denk ik van moet ik dan alles aanpassen of zo Nee dus.. Dus ik moet een nieuwe structuur vinden en een manier die voor mij werkt.

Want ik denk stiekem nog steeds een beetje van. Woehoe geen college! Woehoe vrij! En dat werkt dus niet zo

Oh en ik kan niet zo goed tegen onverwachtse dingen en mensen die *zo* bellen. En dan het vervolgens vergeten etc. etc Ik kan er slecht tegen om voor drie weken lang met elke dag ongeveer rekening te gaan houden dat misschien *bla bla* etc.
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:14:43 #21
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64790195
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Cinnamon, succes morgen

Kim, als ik je zo hoor over die baan zeg ik: proberen!
Blijkt na een tijdje dat je er echt doodongelukkig van wordt dan zal je dus iets anders moeten bedenken.
Maar als je het niet probeert krijg je er wellicht spijt van
Nouja, voorlopig moeten ze me eerst nog uitnodigen voor de volgende ronde.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:14:52 #22
148689 Muis006
pi_64790204
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Gaat over reactie die gekatalyseerd worden met een enzym. 4 Mogelijke antwoorden: covalente modificatie van het katalyserende eiwit, allostere modificatie van het katalyserende eiwit, verandering van het niveau van genexpressie van het katalyserende eiwit en afbraak van het katalyserende eiwit.

Volgens mij is de derde, die eerste 2 waren juist snel dacht ik en die laatste ook stuk sneller ... maar dat zoek ik nu dus . Dit was dus een tentamenvraag vorige keer en toen wist ik het ook niet.
Oh vet! Mijn scheikunde en natuurkundekennis is nogal nihil maar ik ga morgen als ik goed wakker ben zeker eens opzoeken hoe dat allemaal zit !
pi_64790215
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef k_i_m het volgende:

[..]

O je bent nog niet aangenomen ?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 januari 2009 @ 22:15:53 #24
163650 Greys
pi_64790262
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Daar ging ik voor het gemak maar even van uit
Maar stel dat dat zo is, dan zou ik het toch maar proberen als ik jou was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:16:25 #25
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64790289
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')