quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ex stuurt na een jaar een smsje via een telefoon van een vriend van hemvan: sorry dat ik je zo pijn heb gedaan dit heb je niet verdiend boehoehoe
en nu na weken? komt hij er op terug en hij is nog vager dan ik dus ik heb de energie niet voor een samenvatting. en ik snap het sowieso nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb sowieso geen behoefte aan contact en ik vind het een zielige poging tot een gesprekEn nu wil hij het zeker helemaal gaan overanalyseren en bladiebladiebla...
Qua vaag was het wel precies pas.![]()
Whehehe, dat is beyond mijn vaagheid! Serieus vergeleken bij mijn ex was ik een eh.. Vivi!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Qua vaag was het wel precies pas.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, hai, ga nou maar lekker verder leren. SUPERgoed bezig, jongedame.
En nu weer weg he?.
Veel succes! En voorzichtig rijden morgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, wel een beetje een emoheaumeau hoor!
Maar goed, ik ga ook slapen want like I said b4, ik begin morgen ook aan mijn nieuwe baan
truste en suc6quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar goed, ik ga ook slapen want like I said b4, ik begin morgen ook aan mijn nieuwe baan
Ja maar dat komt omdat je met je gedachten kan bepalen wie je bent. Dat stond in zijn bijbel (the secret). Dus. En zijn omg heilige film was What the #$*! Do We (K)now!?. En dat als je lief doet tegen water de moleculen de vorm aannemen van het Chinese teken voor blijheid.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Nee hoor de rest van de tijd msn je met mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
Ik druk soms op refresh, lees wat, en dan weer naar mn tentamen van vorige keer kijken en opzoeken wat ik nog steeds niet weet. Wow ik doe iets.
Betraptquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee hoor de rest van de tijd msn je met mij
Is dat globaal de snelheid van iemands reactie meten, of moet je de snelheid van een actiepotentiaal reguleren ofzo?sorry voor de vraagquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Betrapt. Gelukkig leer ik ondertussen ook nog. Moet ik je op de hoogte gaan houden van mn zoektocht naar de langzaamste manier om de snelheid van een reactie te reguleren?
Why? of ik heb ik dat net gemist?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:05 schreef P.F het volgende:
Ieeh ik heb structuur en planning nodig. OmgMaar dat valt nu even weg. *adem in, adem uit* aaaah
Gaat over reactie die gekatalyseerd worden met een enzym. 4 Mogelijke antwoorden: covalente modificatie van het katalyserende eiwit, allostere modificatie van het katalyserende eiwit, verandering van het niveau van genexpressie van het katalyserende eiwit en afbraak van het katalyserende eiwit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat globaal de snelheid van iemands reactie meten, of moet je de snelheid van een actiepotentiaal reguleren ofzo?sorry voor de vraagben nieuwsgierig!
Tentamenweken! En normaal had ik college's en ging ik woensdag bij vriendje slapen en dan nog ergens halverwege ook ongeveer volgens vaste planning en sowieso op dinsdag niet..quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Why? of ik heb ik dat net gemist?
En iedereen succes met de nieuwe banen, en Vivi, sterkte, wat een naar verhaal van je mams.. Knap dat je er nog zo rustig onder bent//
Nouja, voorlopig moeten ze me eerst nog uitnodigen voor de volgende ronde.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Cinnamon, succes morgen
Kim, als ik je zo hoor over die baan zeg ik: proberen!
Blijkt na een tijdje dat je er echt doodongelukkig van wordt dan zal je dus iets anders moeten bedenken.
Maar als je het niet probeert krijg je er wellicht spijt van
Oh vet! Mijn scheikunde en natuurkundekennis is nogal nihil maar ik ga morgen als ik goed wakker ben zeker eens opzoeken hoe dat allemaal zitquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gaat over reactie die gekatalyseerd worden met een enzym. 4 Mogelijke antwoorden: covalente modificatie van het katalyserende eiwit, allostere modificatie van het katalyserende eiwit, verandering van het niveau van genexpressie van het katalyserende eiwit en afbraak van het katalyserende eiwit.
Volgens mij is de derde, die eerste 2 waren juist snel dacht ik en die laatste ook stuk sneller ... maar dat zoek ik nu dus. Dit was dus een tentamenvraag vorige keer en toen wist ik het ook niet.
O je bent nog niet aangenomenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, voorlopig moeten ze me eerst nog uitnodigen voor de volgende ronde.
Daar ging ik voor het gemak maar even van uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, voorlopig moeten ze me eerst nog uitnodigen voor de volgende ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |