Dat in de eerste plaats, maar een noodlottig ongeval zit in een kleine hoek. Kan iedereen overkomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:55 schreef Juup© het volgende:
Nee, leer rijden.
Er kan ook een vliegtuigmotor afbreken en op jouw auto vallen. Ongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat in de eerste plaats, maar een noodlottig ongeval zit in een kleine hoek. Kan iedereen overkomen.
waarom plaatsen we dan wel vangrails?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef FictionalFenna het volgende:
Nee, want degene die tegen een boom aanknalt moet maar beter opletten.
Kan ook in bossen.quote:En het is goed voor het natuurbehoud en aanzien dat er bomen langs de wegen staan.
Het kan ook iedereen overkomen dat je bijvoorbeeld tegen een lantaarnpaal aanrijdt. Moet dat dan ook weg?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat in de eerste plaats, maar een noodlottig ongeval zit in een kleine hoek. Kan iedereen overkomen.
Bron?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef sigme het volgende:
Onderzoek naar gedaan; op wegen zonder bomen erlangs gebeuren meer (eenzijdige) ongelukken.
De jongen die ik bedoel had NIET gedronken,quote:Nu rijdt er af en toe een dronkelap tegen een boom, zonder bomen vallen keurige mensen in slaap en rijden zich dood..
Lantarenpalen zijn zo gemaakt dat die meegeven. (bij rammen met hoge snelheid)quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Het kan ook iedereen overkomen dat je bijvoorbeeld tegen een lantaarnpaal aanrijdt. Moet dat dan ook weg?
Vangrails zie je bij snelwegen, niet bij wegen waar bomen staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
waarom plaatsen we dan wel vangrails?
[..]
Kan ook in bossen.
Weet ik. Je kan niet alles voorkomen. Maar bomen langs de weg plaatsen heb ik altijd idioot en levensgevaarlijk gevonden. De eerste boom die meegeeft moet ik nog tegenkomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er kan ook een vliegtuigmotor afbreken en op jouw auto vallen. Ongeluk zit in een klein hoekje.
En door die klap kan je niet dood van gaan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef HPoi het volgende:
[..]
Lantarenpalen zijn zo gemaakt dat die meegeven. (bij rammen met hoge snelheid)
Ja, klopt. Ik vindt het werkelijk van de knotse. Doen ze hele dure projecten om de wegen veiliger te maken en dan planten ze van die obstakels die niet meegeven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef HPoi het volgende:
eens! Zelfs langs nieuwe wegen gaan ze bomen planten.
Zeker.quote:Als ze nou eens alle bomen weghalen langs de weg schiet je bij de macht over het stuur verliezen gewoon een akker in. (sla je wellicht over de kop, maar das minder erg)![]()
![]()
quote:Dus: EENSCH MET DE TS!![]()
Die palen zijn juist breekbaar gemaakt! De kans op overleven is ene stuk groter dan een aanvaring met een boom.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
En door die klap kan je niet dood van gaan?
|Word druk aan gewerkt. Het eerste stukje is er al. Navigatie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:04 schreef Salvad0R het volgende:
Vervang de belachelijk achterhaalde verbrandingstechnologie door iets electro-zwaartekracht achtigs en zorg dat die voertuigen gewoon nooit in botsing kunnen komen met elkaar/bomen/etc.
Moet kunnen.
Ergens houdt het op. Maar tussen van huizen en het niet meer plaatsen van bomen langs de weg zit nogal een verschil.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef Pony-Lover het volgende:
Je zou trouwens evengoed kunnen roepen dat alle huizen die langs de weg staan gesloopt moeten worden.
Eurekaquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb een beter idee! Op elke boom een airbag plaatsen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |