Zeer zeker mee eensquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat ik dit echt de beste plaat van het moment vind: Franz Ferdinand met Ulysses![]()
Haha, prachtigquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:39 schreef borisz het volgende:
Motjes moet je gewoon lekker laten vliegen
Oh dat je geen mod bent geworden.... spijtigquote:
Ach andere keer beter, had het wel zien aankomenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat je geen mod bent geworden.... spijtig
Van welke afdeling dan??quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach andere keer beter, had het wel zien aankomen.
DeWolf... gastjes van een jaar of 14quote:
Zeg dat wel! tijd voor zomerquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
goede actie om de auto in de garage te zetten. Qua kou en sneeuw lijkt het Noorden toch wel redelijk de dans te ontspringen. Neemt niet weg dat het van mij wel heel snel weer wat warmer mag worden. 't is zo wel mooi geweest
.
Uiteraard!quote:[..]
Queen !
Leuke plaatquote:
Je tijd komt nog welquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach andere keer beter, had het wel zien aankomen.
Waarom maakt iedereen van die kut fotos ,waar ze nog trots op zijn ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:45 schreef Sirolf het volgende:
Maricha het Marsmeisje: http://twitpic.com/10k70
Tsja... mobiele telefoon-camera's hè?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom maakt iedereen van die kut fotos ,waar ze nog trots op zijn ook
onscherp , pixelbonk , van de zijkant genomen
Sluit ik mij zeker graag bij aanquote:
A Night At the Opera is geweldig! 39, Seaside Rendezvous springen er voor mij wel uit. Lazing On a Sunday Afternoon vind ik wel humor. Love of my Life is geniaalquote:Uiteraard!heb laatst Night At The Opera gedownload
Nu komt voorbij:![]()
![]()
Janis Joplin - Cry Baby (live)
![]()
![]()
![]()
Zeker een aan te raden cd van Janis: Pearl![]()
![]()
MP3Tagquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:54 schreef TheZapster het volgende:
Weet iemand een goed programma voor mp3tags?
Niet meer?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Niet meer de laatste plaat tijdens MoveYourAss, maar Maximo Park als afsluiter is ook niet kud.
Erg herkenbaar. Zo van:"damn, die cd heb ik toch ook ergens liggen... weet alleen niet waar"quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Die van Janis is mooi ja! Volgens mij heb ik die hier ook nog ergens (met de nadruk op ergens) liggen..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]ben je niet blijven hangen bij Eric ?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!! daar is ie weer in m`n iTunes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Domino Dancing
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |