Hij was vanmiddag bij Hans Schiffersquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef TheVulture het volgende:
En dan te bedenken dat ze deze plaat hebben laten lopen als Glazen Huis-anthem voor die schaamhaarloze kutkoter
Haaaaaaaaaaaiquote:
Die is weg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef Piles het volgende:
Is Andrew al dood trouwens? Zet ik m misschien ook weer aan
Ja, die komt niet meer terug. Hij is weer gaan studeren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef Piles het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef Sirolf het volgende:
Ja, die komt niet meer terug. Hij is weer gaan studeren.
quote:Ohja, en Edwin Diergaarde gaat ook weg, dus er is binnenkort een nieuwe voice-over nodig. De hele weekend-ochtend is nieuw vanaf februari.
Als opvolger qua voice-over dacht ik iig aan Gerard Ekdom, Sander Guis of Eric Corton, maar ik denk dat Sander Guis het meest logische is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Als voice-over dan, weekend-ochtend luister ik nooit
De gang is ook nog groot genoegquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Iedereen naar de studio? Dat gaat dus niet gebeuren denk ik zo.
In de 3FM studio mogen niet zoveel mensen, laat staan dat ze erin passen...
MARS!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef Piles het volgende:
Dat viel me idd mee toen we er waren voor bij Muijs, hoe veel mensen er nog in die gang passenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De gang is ook nog groot genoeg
De gang is groot genoeg als er geen artiesten hoeven op te treden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat viel me idd mee toen we er waren voor bij Muijs, hoe veel mensen er nog in die gang passen
En later die amerikaanse dames , die niets van die gekke lui in de vroege morgen snaptenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef Jannekje7 het volgende:
True..
Hoewel toen de Daltons dr wel stonden...
"Wie de Fok draait er hier vanavond"quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waar zit jij naar te luisteren dan?
* Sirolf hoort niks bijzonders namelijk.
Durf te gokken dat Eliza erbij is en Broekie en Barendquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:29 schreef Sirolf het volgende:
Ah, er zijn dus nog flink wat mensen in de studio gekomen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef TheVulture het volgende:
En dan te bedenken dat ze deze plaat hebben laten lopen als Glazen Huis-anthem voor die schaamhaarloze kutkoter
Ohhhja, die meiden keken ons inderdaad allemaal erg vreemd aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En later die amerikaanse dames , die niets van die gekke lui in de vroege morgen snapten
Hallo baasquote:
Heb ik wat gemistquote:
Damn, wat was dat kind bijdehand zeg! Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die vader ook wel wat steekjes liet vallen. Toch wel triest dat Mr. Visser aan de vader moest vragen om zijn zoontje te steunen toen 'ie moest huilen. Die oude aflevering was inderdaad briljant! " da hekkie komp er nie, dat stoat der vieftig joar... "quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Die van gisteren vond ik irritant, maar om die oudere aflevering heb ik in een deuk gelegen.
Goede actie om de auto in de garage te zettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef Timo20 het volgende:
Wat een verschilHier was `t vannacht, en vanochten toen ik ging werken, rond de -15
![]()
Thank god dat m`n moeder eergisteren met het idee kwam de auto in de garage te zetten: hoefde niet te krabben
Queen !quote:ga denk ik ook maar iTunes weer eens aanslingeren. Nog goede tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |