quote:14:50 - Truck
512 - Tomecek in trouble
The leader of the 9th special stage in the truck race at CP1, Czech Tomas Tomecek (Tatra) has run into trouble after 147 km of the day’s special stage and is now awaiting his assistance team.
Dit doet toch meer denken aan technische problemen of vastzitten in het zand. Waarom dan helpen? Of was de doorgang geblokkeerd voor De Rooy? Als een wagen gecrasht is dan is men verplicht om assistentie te verlenen als dit nodig is, maar voor technische problemen of vastzitten ga je toch niet stoppen als je voor de winst van de rally gaat?quote:has run into trouble .... and is now awaiting his assistance team
Ja ik zag het, heel vreemd.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
Of er is iets op de site fout of Chagin heeft een waypoint gemist![]()
Aan de finish staat hij nu wel geklasseerd
Ten opzichte van de tijd van de Rooy zie ik iig niet veel bijzonders aan de tijd van Chagin.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:56 schreef frenkck het volgende:
Die tijd van Chagin klopt echt absoluut niet, dan zou hij vanaf Km 334,0 tot de finish in 84 minuten gereden moeten hebben. De snelste auto in het klassement deed hier ook 84 minuten over vanaf km 334,0.
Of de stage voor vrachtwagens is iets ingekort, of chagin heeft een groot stuk afgesneden.
Slecht weer is daar anders dan hier. Hier miezert het een beetje en misschien word het wel glad, daar zak je met auto en al een meter in de modder. Dan komt er niemand meer aan dadelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:42 schreef Klonk het volgende:
wat een flauwekul zeg, slecht weer en we neutraliseren de boel...
sowieso is de organisatie weer heerlijk Frans
Is die auto nu weer gerepareerd of zijn ze op een andere wagen gestapt? Hoe werkt dat precies?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:43 schreef Marcoss het volgende:
Alle 3 inzittenden zijn ongedeerd, maar wat een klap zeg. Dan is het wel te begrijpen dat de Rooy stopte (hij heeft de 20 minuten "wachttijd" weer teruggekregen in het klasssement trouwens).
Dit zijn nog eens duinen.quote:
dat is toch een deel van de sport, als ze willen dat iedereen aankomt moeten ze de finish 1 centimeter na de start leggen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Slecht weer is daar anders dan hier. Hier miezert het een beetje en misschien word het wel glad, daar zak je met auto en al een meter in de modder. Dan komt er niemand meer aan dadelijk.
Ik geloof dat hij in ieder geval 4 uren verloren heeft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Hoeveel tijd heeft Van Deijne gisteren verloren door die kapotte aandrijfas? Erg jammer, hij was goed bezig en had zicht op top 10.
Een van de belangrijkste dingen is ook dat de heli's probleemloos de lucht in moeten kunnen en dat was eergisteren met die mist ook niet het geval. Misschien dat dat nu ook zo is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is toch een deel van de sport, als ze willen dat iedereen aankomt moeten ze de finish 1 centimeter na de start leggen...
Dat was een heel gaaf shot ja! Zag je pas hoe stijl het echt is!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit zijn nog eens duinen.![]()
Dat beeld waarbij De Rooy en Henk (?) naar boven rijden en dan 20 (?) meter stijl omlaag moeten, en waarbij ze ook nog op moeten letten dat ze niet tegen die jeep beneden aanrijden.![]()
![]()
Maar de ASO kennende...quote:Koppositie van Volkswagen in gevaar?
In het bivak in Copiapo circuleren er wilde geruchten dat ook de Volkswagen-coureurs aan het einde van de tiende etappe een waypoint hebben gemist. Dit zou ze vier uur straftijd op kunnen leveren en het klassement volledig omgooien.
Roadbook
Na afloop van de tiende etappe was er veel ontevredenheid onder de deelnemers over een waypoint vlak voor de finish dat niet in het roadbook stond. Er moest echt van de route worden afgeweken om het waypoint te vinden. Een aantal deelnemers kwam er op tijd achter en keerde om. Om bij het waypoint te komen moest er tegen een steile duin met stenen omhoog gereden worden. Een aantal deelnemers kwam er bij de finish achter, maar mochten van de organisatie niet omkeren.
Volkswagen
Behalve een groot aantal motorrijders zijn er ook berichten dat de coureurs van Volkswagen dit waypoint hebben gemist. Dit zou ze volgens de reglementen vier uur straftijd opleveren. In het algemeen klassement zou dan Mitsubishi-coureur Nani Roma aan de leiding gaan.
Consequenties
Vanuit de A.S.O. is er nog geen enkel bericht naar buiten gebracht, dus het is afwachten of er eventuele consequenties zijn.
em, ja, dit is de eerste keer in jaren dat Mitsubishi het programma niet betaaldquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, het is ook zo dat RTL niet helemaal objectief is. Ze leggen het er dik bovenop dat mitsubishi hun voorkeur geniet.
Heeft iemand die beelden voor mij? Ik heb ze gemistquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit zijn nog eens duinen.![]()
Dat beeld waarbij De Rooy en Henk (?) naar boven rijden en dan 20 (?) meter stijl omlaag moeten, en waarbij ze ook nog op moeten letten dat ze niet tegen die jeep beneden aanrijden.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |