SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:52 schreef Roberto258 het volgende:wat mij betreft gooien ze de eerste dooie er vanavond al in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al dat relatiegezeik heb ik meer dan tabak van... ennnnn actie![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef WHATSHESAID het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, de enige boeiende verhaallijn is op dit moment die met René. De rest is allemaal het kijken niet waard eigenlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pff. Ze mogen het van mij inderdaad ook wel weer wat spannender maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zien is
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:50 schreef Roberto258 het volgende:
Haha uit betrouwbare bron vernomen dat er vanavond weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zien is
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:50 schreef Roberto258 het volgende:
Haha uit betrouwbare bron vernomen dat er vanavond weerlaat me raden.... onder het genot van een dramatisch deuntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zien is
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, de enige boeiende verhaallijn is op dit moment die met René. De rest is allemaal het kijken niet waard eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |