Ja, dat verstond ik ook!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zei Ludo nou: "Door Rene en haar vrienden"?
Dan heb ik toch gemist dat ze 'm gauw hebben omgebouwd.quote:
Het viel meequote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef alors het volgende:
Goede aflevering ja, oh ik hoop toch zooo dat Rene die Barbaar te pakken krijgtAnticlimax was dan wel de vooruitblik met Rik, Anita en Charlie en hun gemuts over dat kind
Erg jammer weer...
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef nWo4Life het volgende:
Deze aflevering was niet slecht, nee. Jack zal hopelijk ook de jacht op René openen, dan doet hij ook nog een keer iets gemeens. Nick die een verkrachter aanpakt. Wat is het toch een brave borst. Gelukkig ook geen dom liedje. Niet slecht, zoals ik al zei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.konden ze nou niks beters verzinnen?
Als Jack daar achterkomt, dan ontslaat hij Ronja. Kan ze nog meer gaan huilen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:54 schreef lady-wrb het volgende:
hoe zit het nou met dat contract dat ronja moest verzenden, maar dat tussen sjors dr spullen raakte? is jack daar al achter (dat heb ik even gemist)
Ik vind Charlie juist wel lachen zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Michellee het volgende:
Ik wil graag een meisje, want ik heb al een jongen...![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:30 schreef waterreus23 het volgende:
Ludo tegen de rechecheur: 'Dag Agent'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |