Ik vind OSX eigenlijk niet meer zo heel mooi sinds ik Windows 7 met Aero effect gebruik. Windows 7 biedt een veel grotere diversiteit in kleuren, je computer leeft. Bij OSX is alles grijs.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:38 schreef Erikro het volgende:
btw ik zou nooit klagen dat het teveel op osx lijkt hoor, beter goed gejat dan slecht zelf ontworpen.
Had het wel leuker gevonden als de ikonen op de taakbalk groter werden als je erover heen gaat net als bij osx. Bij osx heb ik het idee dat er een hele goede designer heeft meegekeken, naar ikoontjes, knoppen, layout. W7 is tenminste beter qua uiterlijk maar het lijkt voor zover ik kan zien nog niet overal te zijn verweven of beter gezegd in elk onderdeel doorverwerkt. Ook is het design gewoon minder qua schoonheid zou ik het op 60% schatten van osx maar dat ik mijn persoonlijke mening en zal voor iedereen anders liggen.
Het zou standaard aan moeten staan, maar je kan kijken:quote:Op zondag 11 januari 2009 14:42 schreef SjonLok het volgende:
Ik dacht dat je een preview te zien kreeg in de taakbalk?
Ik zie alleen maar tekst. Als ik bijvoorbeeld twee keer IE opstart, dan worden die netjes gegroepeerd, maar ik zie geen preview ervan. Kan ik dat op een of andere manier inschakelen? Of is mijn pc te traag ervoor?
Aero moet ook aanstaanquote:Op zondag 11 januari 2009 14:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het zou standaard aan moeten staan, maar je kan kijken:
Rechter muisknop op taakbalk > eigenschappen > als het goed is staat er een vakje met Dekstop Preview.
Bij IE kan je trouwens ook met de tabs werken, die kun je allemaal apart laten weergeven in de taakbalk (weliswaar gegroepeerd onder één icoon). Dan hoef je niet meerdere keren IE op te starten.
Dat zou inderdaad wel eens de verklaring kunnen zijn. Bij osx oogt het daardoor misshcien allemaal wat rustiger en gestructureerd. Door al die wilde kleuren vind ik win7soms wat chaotisch overkomen. Maar neem ook de verkenner er lijkt wel van alles wat in te zitten qua ja alles eigenlijk. Alsof elke afdeling een deel ontwikkelde los van elkaar en op het laatst is alles samengevoegd tot één geheelquote:Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind OSX eigenlijk niet meer zo heel mooi sinds ik Windows 7 met Aero effect gebruik. Windows 7 biedt een veel grotere diversiteit in kleuren, je computer leeft. Bij OSX is alles grijs.
Volgens mij moet je het nog wel inschakelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef Erikro het volgende:
btw aero staat dat standaard aan of moet je dat eerst aanzetten? Ik heb een dual core met 4gb mem en een gt9600 dus dat is wel genoeg voor aero.
Bij mij duurde het toch echt langer... Het duurde al een kwartier voordat het kopiëren van de bestand überhaupt begon. Maar succes!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:13 schreef Razor21 het volgende:
Ok mensen ga hem nu installeren 32bits versie....kijken wat er gebeurd en als ik het topic moet geloven tot over 15 minuten dan
Bittorrent. Het zijn exact dezelfde versies en het activeren werkt gewoon.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:18 schreef mirelia het volgende:
Waar moet ik in godsnaam de DVD vandaan halen.
De keys kreeg ik zonder problemen maar downloaden lukt niet. Ook alle links die ik hier en op Tweakers zie werken niet.
Windows 7 -> Wat eigenlijk een ordinaire kernel update is en dus Windows6.1 zou moeten zijn?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:18 schreef Man-E-Faces het volgende:
Er zou ook een uitgeklede vista versie zijn zonder al te veel poespas en die zou minder system resources eisen, hoe heet die ook alweer?
De 7 in windows 7 schijnt niks met de kernel versie te maken te hebben.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:24 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Windows 7 -> Wat eigenlijk een ordinaire kernel update is en dus Windows6.1 zou moeten zijn?
Ik kan de test niet meer vinden maar deze reacties doen mij wel een beetje denken aan de grote gebruikers test die MS onderwierp aan een 'nieuw OS'. Het was velen malen sneller dan Vista maar bleek achteraf gewoon Vista te zijn met een andere schil. MS had haar punt gemaakt.
Nu is mijn eerste indruk over dit OS ook zeer positief en heb het gevoel dat het velen malen sneller is dan Vista. Echter heb ik nu een VM aangemaakt met daarin Vista (de laatste versie) en deze lijkt alleen in opstarten wat trager te zijn. Verder voor de rest voelt het net zo snel aan. Ik lach me ziek als MS straks bekent maakt dat het gewoon om Vista gaat, maar dan met mindere beveiligingsschermpjes en een iets ander schilletje
het zou mij helemaal niks verbazen als ik de reactie's zo leesquote:Op zondag 11 januari 2009 17:24 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Windows 7 -> Wat eigenlijk een ordinaire kernel update is en dus Windows6.1 zou moeten zijn?
Ik kan de test niet meer vinden maar deze reacties doen mij wel een beetje denken aan de grote gebruikers test die MS onderwierp aan een 'nieuw OS'. Het was velen malen sneller dan Vista maar bleek achteraf gewoon Vista te zijn met een andere schil. MS had haar punt gemaakt.
Nu is mijn eerste indruk over dit OS ook zeer positief en heb het gevoel dat het velen malen sneller is dan Vista. Echter heb ik nu een VM aangemaakt met daarin Vista (de laatste versie) en deze lijkt alleen in opstarten wat trager te zijn. Verder voor de rest voelt het net zo snel aan. Ik lach me ziek als MS straks bekent maakt dat het gewoon om Vista gaat, maar dan met mindere beveiligingsschermpjes en een iets ander schilletje
waar komt de link van pagina 5 dan vandaan?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik vanochtend met 1,7MB/sec binnen gehengeld bij MS...
welke?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:02 schreef editoor het volgende:
[..]
waar komt de link van pagina 5 dan vandaan?
^ die zouden moeten werken...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:48 schreef Niek. het volgende:
32-bit
http://download.microsoft(...)GB1CULFRE_EN_DVD.iso
64-bit
http://download.microsoft(...)B1CULXFRE_EN_DVD.iso
Directe links, ik download nu de 32bit versie met 1mb per seconde
En ze zijn dood, download stopte ineens na 32% en nu werkt hij niet meer.
werkt bij mij niet. Is gestopt bij 1,48%quote:Op zondag 11 januari 2009 18:04 schreef mschol het volgende:
[..]
welke?
[..]
^ die zouden moeten werken...
Klopt, ging bij mij ook elke keer fout, zowel in IE als in Safari. Ik heb toen via deze methode: http://blog.hznet.nl/2009(...)-valid-windows-7-key het geprobeerd en dan kun je gaan downloaden via zo'n Java Download manager, toen werkte 'ie wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:06 schreef editoor het volgende:
[..]
werkt bij mij niet. Is gestopt bij 1,48%![]()
Klopt, ik heb daar nog even feedback over gestuurd. Niet dat ik gadgets gebruik, maar het slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:08 schreef Metalfreak het volgende:
Ben wel al achter een bug gekomen. Als je UAC uitzet, werkt de sidebar niet meer. Er is een workaround voor, maar ideaal is het dan niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |