abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2009 @ 14:42:58 #241
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_64914125
Ik dacht dat je een preview te zien kreeg in de taakbalk?

Ik zie alleen maar tekst. Als ik bijvoorbeeld twee keer IE opstart, dan worden die netjes gegroepeerd, maar ik zie geen preview ervan. Kan ik dat op een of andere manier inschakelen? Of is mijn pc te traag ervoor?
pi_64914281
quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:38 schreef Erikro het volgende:
btw ik zou nooit klagen dat het teveel op osx lijkt hoor, beter goed gejat dan slecht zelf ontworpen.
Had het wel leuker gevonden als de ikonen op de taakbalk groter werden als je erover heen gaat net als bij osx. Bij osx heb ik het idee dat er een hele goede designer heeft meegekeken, naar ikoontjes, knoppen, layout. W7 is tenminste beter qua uiterlijk maar het lijkt voor zover ik kan zien nog niet overal te zijn verweven of beter gezegd in elk onderdeel doorverwerkt. Ook is het design gewoon minder qua schoonheid zou ik het op 60% schatten van osx maar dat ik mijn persoonlijke mening en zal voor iedereen anders liggen.
Ik vind OSX eigenlijk niet meer zo heel mooi sinds ik Windows 7 met Aero effect gebruik. Windows 7 biedt een veel grotere diversiteit in kleuren, je computer leeft. Bij OSX is alles grijs.
pi_64914312
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:42 schreef SjonLok het volgende:
Ik dacht dat je een preview te zien kreeg in de taakbalk?

Ik zie alleen maar tekst. Als ik bijvoorbeeld twee keer IE opstart, dan worden die netjes gegroepeerd, maar ik zie geen preview ervan. Kan ik dat op een of andere manier inschakelen? Of is mijn pc te traag ervoor?
Het zou standaard aan moeten staan, maar je kan kijken:
Rechter muisknop op taakbalk > eigenschappen > als het goed is staat er een vakje met Dekstop Preview.

Bij IE kan je trouwens ook met de tabs werken, die kun je allemaal apart laten weergeven in de taakbalk (weliswaar gegroepeerd onder één icoon). Dan hoef je niet meerdere keren IE op te starten.
  zondag 11 januari 2009 @ 14:52:18 #244
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_64914423
hmmm, dat staat aan. Denk toch dat mijn laptop te traag is. Is al een twee jaar oude biznizz laptop.
pi_64914438
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:48 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Het zou standaard aan moeten staan, maar je kan kijken:
Rechter muisknop op taakbalk > eigenschappen > als het goed is staat er een vakje met Dekstop Preview.

Bij IE kan je trouwens ook met de tabs werken, die kun je allemaal apart laten weergeven in de taakbalk (weliswaar gegroepeerd onder één icoon). Dan hoef je niet meerdere keren IE op te starten.
Aero moet ook aanstaan
  zondag 11 januari 2009 @ 14:52:53 #246
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_64914448
het werkt trouwens allemaal wel snel hoor. Rechtklikken en het menu is direct te zien. Dat werkt met sommige andere versies toch wel langzamer.
  zondag 11 januari 2009 @ 14:53:58 #247
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_64914490
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:52 schreef Chrizs het volgende:

[..]

Aero moet ook aanstaan
ok, ff aanzetten...
pi_64914841
Wat ben ik trouwens een mongool Die Dekstop Preview is helemaal niet wat je zoekt, sorry
pi_64917146
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik vind OSX eigenlijk niet meer zo heel mooi sinds ik Windows 7 met Aero effect gebruik. Windows 7 biedt een veel grotere diversiteit in kleuren, je computer leeft. Bij OSX is alles grijs.
Dat zou inderdaad wel eens de verklaring kunnen zijn. Bij osx oogt het daardoor misshcien allemaal wat rustiger en gestructureerd. Door al die wilde kleuren vind ik win7soms wat chaotisch overkomen. Maar neem ook de verkenner er lijkt wel van alles wat in te zitten qua ja alles eigenlijk. Alsof elke afdeling een deel ontwikkelde los van elkaar en op het laatst is alles samengevoegd tot één geheel
Ook vind ik de ikonen bij osx net een tik mooier en profesioneler ogen.

btw aero staat dat standaard aan of moet je dat eerst aanzetten? Ik heb een dual core met 4gb mem en een gt9600 dus dat is wel genoeg voor aero.

Zijn er trouwens wat leuke sites waar je eea kan opzoeken qua verschil in werking en waar je op moet letten als je van xp afkomt?
pi_64918034
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef Erikro het volgende:
btw aero staat dat standaard aan of moet je dat eerst aanzetten? Ik heb een dual core met 4gb mem en een gt9600 dus dat is wel genoeg voor aero.
Volgens mij moet je het nog wel inschakelen.
Ik heb het zo gedaan: rechter muisknop op bureaublad > Personalize > Bij Windows Themes een selecteren
Toen ging Aero aan.
pi_64918349
Zow, even een korte reactie (net geinstalleerd): top!

Ben absoluut geen MS fan (ook geen hater) maar dit is eerste fatsoenlijke wat ze uitgebracht hebben na Windows 2000! Het is snel en ziet er stabiel uit. Installatie was niet gek lang en alle drivers erin. Draai nu op een Dell Vostro met een AMD AthlonX2 met 2 GB en gaat als een razende roeland. Vista draaide slecht op deze laptop vond ik, dit is een stuk beter.

Tot nu toe ben ik tevreden. Alleen de taakbalk is nog even wennen en kijken of het is wat ik wil.

[Edit]
Zo, na een reboot ook de videokaart drivers erin, dat scheelt een partij
[/Edit]

[ Bericht 8% gewijzigd door Tha_Duck op 11-01-2009 16:56:04 ]
  zondag 11 januari 2009 @ 17:13:56 #252
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_64919625
Ok mensen ga hem nu installeren 32bits versie....kijken wat er gebeurd en als ik het topic moet geloven tot over 15 minuten dan
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_64919659
Heb hem nu draaien, ik moet zeggen lekker snel.Wel vind ik het jammer dat je geen klassieke weergave meer hebt.Het activeren is ook gelukt, dus geen 30 dagen restrictie meer.
Too old too rock 'n roll, too young too die
pi_64919688
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:13 schreef Razor21 het volgende:
Ok mensen ga hem nu installeren 32bits versie....kijken wat er gebeurd en als ik het topic moet geloven tot over 15 minuten dan
Bij mij duurde het toch echt langer... Het duurde al een kwartier voordat het kopiëren van de bestand überhaupt begon. Maar succes!
  zondag 11 januari 2009 @ 17:18:46 #255
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_64919800
Waar moet ik in godsnaam de DVD vandaan halen.
De keys kreeg ik zonder problemen maar downloaden lukt niet. Ook alle links die ik hier en op Tweakers zie werken niet.
Shuffle up and deal!!!
pi_64919803
Er zou ook een uitgeklede vista versie zijn zonder al te veel poespas en die zou minder system resources eisen, hoe heet die ook alweer?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_64919921
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:18 schreef mirelia het volgende:
Waar moet ik in godsnaam de DVD vandaan halen.
De keys kreeg ik zonder problemen maar downloaden lukt niet. Ook alle links die ik hier en op Tweakers zie werken niet.
Bittorrent. Het zijn exact dezelfde versies en het activeren werkt gewoon.
pi_64919993
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:18 schreef Man-E-Faces het volgende:
Er zou ook een uitgeklede vista versie zijn zonder al te veel poespas en die zou minder system resources eisen, hoe heet die ook alweer?
Windows 7 -> Wat eigenlijk een ordinaire kernel update is en dus Windows6.1 zou moeten zijn?

Ik kan de test niet meer vinden maar deze reacties doen mij wel een beetje denken aan de grote gebruikers test die MS onderwierp aan een 'nieuw OS'. Het was velen malen sneller dan Vista maar bleek achteraf gewoon Vista te zijn met een andere schil. MS had haar punt gemaakt.

Nu is mijn eerste indruk over dit OS ook zeer positief en heb het gevoel dat het velen malen sneller is dan Vista. Echter heb ik nu een VM aangemaakt met daarin Vista (de laatste versie) en deze lijkt alleen in opstarten wat trager te zijn. Verder voor de rest voelt het net zo snel aan. Ik lach me ziek als MS straks bekent maakt dat het gewoon om Vista gaat, maar dan met mindere beveiligingsschermpjes en een iets ander schilletje
pi_64920068
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:24 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Windows 7 -> Wat eigenlijk een ordinaire kernel update is en dus Windows6.1 zou moeten zijn?

Ik kan de test niet meer vinden maar deze reacties doen mij wel een beetje denken aan de grote gebruikers test die MS onderwierp aan een 'nieuw OS'. Het was velen malen sneller dan Vista maar bleek achteraf gewoon Vista te zijn met een andere schil. MS had haar punt gemaakt.

Nu is mijn eerste indruk over dit OS ook zeer positief en heb het gevoel dat het velen malen sneller is dan Vista. Echter heb ik nu een VM aangemaakt met daarin Vista (de laatste versie) en deze lijkt alleen in opstarten wat trager te zijn. Verder voor de rest voelt het net zo snel aan. Ik lach me ziek als MS straks bekent maakt dat het gewoon om Vista gaat, maar dan met mindere beveiligingsschermpjes en een iets ander schilletje
De 7 in windows 7 schijnt niks met de kernel versie te maken te hebben.
( http://windowsteamblog.co(...)008/10/14/why-7.aspx )

Als ze zoiets bekend gaan maken zou dat wel de ultieme naaistreek zijn
pi_64920260
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:24 schreef Tarabass het volgende:

[..]

het zou mij helemaal niks verbazen als ik de reactie's zo lees
  zondag 11 januari 2009 @ 17:46:35 #261
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_64920701
En weer online....halverwege de installie zwart scherm kwam er achter dat mijn TV plots op Primary stond ga even verder klooien. Heb in elk geval weer beeld op mijn monitor behalve op mijn televisie....

Eerste indruk
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 11 januari 2009 @ 17:54:24 #262
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_64920958
Component Details Subscore Base score
Processor AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4400+ 5.0 5.0
Determined by lowest subscore

Memory (RAM) 2.00 GB 5.5
Graphics ATI Radeon HD 3870 (Microsoft Corporation WDDM 1.1) 7.9
Gaming graphics 1279 MB Total available graphics memory 6.2
Primary hard disk 4GB Free (15GB Total) 5.9

Mijn score is nu een 5.0 (in Vista 5.9)
pi_64921070
De 64bit's versie is nog steeds down
pi_64921152
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef editoor het volgende:
De 64bit's versie is nog steeds down
die heb ik vanochtend met 1,7MB/sec binnen gehengeld bij MS...
pi_64921198
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:00 schreef mschol het volgende:

[..]

die heb ik vanochtend met 1,7MB/sec binnen gehengeld bij MS...
waar komt de link van pagina 5 dan vandaan?
pi_64921261
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:02 schreef editoor het volgende:

[..]

waar komt de link van pagina 5 dan vandaan?
welke?
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:48 schreef Niek. het volgende:
32-bit
http://download.microsoft(...)GB1CULFRE_EN_DVD.iso

64-bit
http://download.microsoft(...)B1CULXFRE_EN_DVD.iso

Directe links, ik download nu de 32bit versie met 1mb per seconde

En ze zijn dood, download stopte ineens na 32% en nu werkt hij niet meer.
^ die zouden moeten werken...
pi_64921324
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:04 schreef mschol het volgende:

[..]

welke?
[..]

^ die zouden moeten werken...
werkt bij mij niet. Is gestopt bij 1,48%
  zondag 11 januari 2009 @ 18:08:25 #268
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64921372
Ben wel al achter een bug gekomen. Als je UAC uitzet, werkt de sidebar niet meer. Er is een workaround voor, maar ideaal is het dan niet...
Don't let my username fool you...
  zondag 11 januari 2009 @ 18:10:04 #269
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64921416
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:06 schreef editoor het volgende:

[..]

werkt bij mij niet. Is gestopt bij 1,48%
Klopt, ging bij mij ook elke keer fout, zowel in IE als in Safari. Ik heb toen via deze methode: http://blog.hznet.nl/2009(...)-valid-windows-7-key het geprobeerd en dan kun je gaan downloaden via zo'n Java Download manager, toen werkte 'ie wel.
Don't let my username fool you...
pi_64921461
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:08 schreef Metalfreak het volgende:
Ben wel al achter een bug gekomen. Als je UAC uitzet, werkt de sidebar niet meer. Er is een workaround voor, maar ideaal is het dan niet...
Klopt, ik heb daar nog even feedback over gestuurd. Niet dat ik gadgets gebruik, maar het slaat natuurlijk nergens op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')