je krijgt maar 1 key per liveIDquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:19 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
nou, als jij mij dan een key kan fixen, graag, want mij lukt het niet (timeout)
hier 6 unieke voor 64bit?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:00 schreef jslavenburg het volgende:
Zo, heb nu een windows 7 key, zowel 32 als 64 bit
Of nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:43 schreef elfzesendertig het volgende:
Mooi dat het nu meer mensen luktHet verbaast me dat de 2,5 miljoen keys nog niet op zijn
![]()
Als je trouwens de beta wil downloaden terwijl Microsofts servers plat liggen, haal hem dan gewoon van bittorrent. Het zijn namelijk exact dezelfde versies. Ik heb de mijne ook gewoon kunnen activeren en hij werkt prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:52 schreef Netsplitter het volgende:Kun je zelf aanvragen, is net een hele pagina over geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had net ge-edit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kun je zelf aanvragen, is net een hele pagina over geweest
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
La ma, gevondenMijn keys zitten daar niet bij, dus er zijn blijkbaar wel meer keys.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: oh wacht, ik dacht dat dat dé 10 keys waren uit de post daarvoor, maar ik heb me vergist waarschijnlijk![]()
De 32bit stopt bij mij ook rond dat aantal mb's.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:50 schreef Qunix het volgende:
Er zijn maar 10 keys... Check topic op t.net....
IEdereen krijgt dezelfde key.
Maar Windows 7 beta downloaden heb ik nog moeite mee.... Na 150 mb stopt hij
Tot Augustus is hij te gebruiken met een van de keys. Crack is dus voorlopig nog niet nodig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef Apekoek het volgende:
een crack lost het key probleem toch ook wel op?
Probeer gewoon usenet of anders een torrent.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef star_gazer het volgende:
Heb 2 keys maa rik kan die teringfles niet downloadenAls ik op download klik gebeurt er niks en die iso files van tweakers zijn onbereikbaar
Download een Vista driver van je fabrikant en kijk of die werktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:05 schreef star_gazer het volgende:
het werkt! Zoals verwacht geen aero in een VM, maar ik krijg ook het geluid niet aan de praat... Iemand? Window supdate zegt dat ik up-to-date ben...
La ma, gevondenIk heb 2 keys die niet in dit lijstje staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
La ma, gevondenGrappig dat de key die ik kreeg hier niet tussen zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat krijg je met alle noobs die op windows draaien. Ik zeg niet dat jij er één van bent, maar bij de kleinste verandering schiet men al in de stress. Wat MS dus heeft moeten doen, is onder water heel veel moeten veranderen zonder dat de gebruiker zich een hoedje schrok en helemaal in de war raakte. Het liefst zie ik sommige dingen ook drastisch veranderen, maar MS moet keer op keer consessies doen.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:00 schreef Erikro het volgende:
Tja ik weet niet wat ik er van moet denken, ik kom van xp af en het ziet er wat leuker uit op sommige punten. Maar nog net niet zo mooi als osx.
Sommige schermen bv configuratie lijken wel erg veel op xp variant met een ander kader erom heen en andere sluitknoppen. Er moeten dingen anders werken als bij xp in ieder geval onder de motorkap. Maar ik zie ze eigenlijk niet of ze vallen me niet op. Toen ik van win 98se naar xp ging merkte ik toch meer verschil. Nu heb ik gemengde gevoelens. Ik zla wel upgraden daar niet om, maar heb nog niet echte verbeteringen gezien waarvan ik recht in mijn stoel ga zitten.
Overigens werd alles op mijn shuttle meteen herkend heb geen enkele driver hoeven te installeren ook niet voor mijn nvidia gt9600 kaart niet en dat is wel fijn.
enige nadeel tot nu toe, als ik hem in sleep mode zet met de uit knop gaat hij in s3 mode in xp maar in W7 gaat hij echt uit. dus geen snel opstarten tot nu toe.
Heb ik ook, met dual core dan. Ga hem denk ik op mijn stage installeren op een of ander brak ding (lees: PC gemaakt voor XP) en kijken hoe het werktquote:Op zondag 11 januari 2009 12:32 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, heb 'm nu ook draaien in VMwareMijn eerste indruk is zeer positief, daar waar mijn eerste indruk van Vista zéér negatief was (en die in de tussentijd niet is veranderd) Eigenlijk komt het op mij over alsof dit het besturingssysteem is wat Vista eigenlijk had moeten zijn... Zelfs met maar 1GB toegekend aan de VMware omgeving werkt het soepel, dat was bij Vista wel anders...
Volgens mij draait ie bij mij maar op 1 core en zelfs dat vind ik al soepel werken, dus dat belooft veel goedsquote:Op zondag 11 januari 2009 12:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Heb ik ook, met dual core dan. Ga hem denk ik op mijn stage installeren op een of ander brak ding (lees: PC gemaakt voor XP) en kijken hoe het werkt
Zit er zelfs over te twijfelen om Vista van de hand te doen en Windows 7 Beta te installen als main OSquote:Op zondag 11 januari 2009 13:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij draait ie bij mij maar op 1 core en zelfs dat vind ik al soepel werken, dus dat belooft veel goeds
Ik vind OSX eigenlijk niet meer zo heel mooi sinds ik Windows 7 met Aero effect gebruik. Windows 7 biedt een veel grotere diversiteit in kleuren, je computer leeft. Bij OSX is alles grijs.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:38 schreef Erikro het volgende:
btw ik zou nooit klagen dat het teveel op osx lijkt hoor, beter goed gejat dan slecht zelf ontworpen.
Had het wel leuker gevonden als de ikonen op de taakbalk groter werden als je erover heen gaat net als bij osx. Bij osx heb ik het idee dat er een hele goede designer heeft meegekeken, naar ikoontjes, knoppen, layout. W7 is tenminste beter qua uiterlijk maar het lijkt voor zover ik kan zien nog niet overal te zijn verweven of beter gezegd in elk onderdeel doorverwerkt. Ook is het design gewoon minder qua schoonheid zou ik het op 60% schatten van osx maar dat ik mijn persoonlijke mening en zal voor iedereen anders liggen.
Het zou standaard aan moeten staan, maar je kan kijken:quote:Op zondag 11 januari 2009 14:42 schreef SjonLok het volgende:
Ik dacht dat je een preview te zien kreeg in de taakbalk?
Ik zie alleen maar tekst. Als ik bijvoorbeeld twee keer IE opstart, dan worden die netjes gegroepeerd, maar ik zie geen preview ervan. Kan ik dat op een of andere manier inschakelen? Of is mijn pc te traag ervoor?
Aero moet ook aanstaanquote:Op zondag 11 januari 2009 14:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het zou standaard aan moeten staan, maar je kan kijken:
Rechter muisknop op taakbalk > eigenschappen > als het goed is staat er een vakje met Dekstop Preview.
Bij IE kan je trouwens ook met de tabs werken, die kun je allemaal apart laten weergeven in de taakbalk (weliswaar gegroepeerd onder één icoon). Dan hoef je niet meerdere keren IE op te starten.
Dat zou inderdaad wel eens de verklaring kunnen zijn. Bij osx oogt het daardoor misshcien allemaal wat rustiger en gestructureerd. Door al die wilde kleuren vind ik win7soms wat chaotisch overkomen. Maar neem ook de verkenner er lijkt wel van alles wat in te zitten qua ja alles eigenlijk. Alsof elke afdeling een deel ontwikkelde los van elkaar en op het laatst is alles samengevoegd tot één geheelquote:Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind OSX eigenlijk niet meer zo heel mooi sinds ik Windows 7 met Aero effect gebruik. Windows 7 biedt een veel grotere diversiteit in kleuren, je computer leeft. Bij OSX is alles grijs.
Volgens mij moet je het nog wel inschakelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef Erikro het volgende:
btw aero staat dat standaard aan of moet je dat eerst aanzetten? Ik heb een dual core met 4gb mem en een gt9600 dus dat is wel genoeg voor aero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |