haha hoe zoek jij dan, ik had hem na 10 secondequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef Sc0tTy het volgende:
tvpbtw ik heb nergens S01 kunnen vinden op Bol
Bedankt voor de spoiler.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:52 schreef Akelalala het volgende:
Ik vond de afgelopen aflevering erg goed...
Denk wel dat de baby van Lucas en Peyton er niet gaat komen, want elke gelukkige verhaallijn van Peyton wordt toch op 1 of andere manier weer kapot gemaakt. Denk toch dat ze misschien wel kanker heeft en dat dat haar zwangerschap in de weg gaat zitten... Het zit haar gewoon nooit mee...
Ik zie nog wel een tweetal nieuwe stelletjes aankomen: Brooke en Julian / Mia en Chase... Denk dat Owen exit is nu....
Welke spoiler? Aflevering is toch al lang geweest...quote:
Mja zal wel weer zoiets zijn, lijkt me erg raar voor het verhaal of misschien als dit het laatste seizoen is (laten we hopen van niet) komt het kindje er misschien wel?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:52 schreef Akelalala het volgende:
Ik vond de afgelopen aflevering erg goed...
Denk wel dat de baby van Lucas en Peyton er niet gaat komen, want elke gelukkige verhaallijn van Peyton wordt toch op 1 of andere manier weer kapot gemaakt. Denk toch dat ze misschien wel kanker heeft en dat dat haar zwangerschap in de weg gaat zitten... Het zit haar gewoon nooit mee...
Ik zie nog wel een tweetal nieuwe stelletjes aankomen: Brooke en Julian / Mia en Chase... Denk dat Owen exit is nu....
Gavin DeGraw is dan ook vrij bekend in muzieklandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:05 schreef MaxC het volgende:
Leuke aflevering.
De taal en begrip van Jamie slaat trouwens nergens op, hij zit op het niveau van kinderen van 10-12
Very true, dat slaat echt nergens op. Die kiddo is vier ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:05 schreef MaxC het volgende:
Leuke aflevering.
De taal en begrip van Jamie slaat trouwens nergens op, hij zit op het niveau van kinderen van 10-12
Hij kon vandaag zelfs al lezen bij de karaoke...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Very true, dat slaat echt nergens op. Die kiddo is vier ofzo?
Lolquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef rgras het volgende:
Ach, een zwangerschap zat er natuurlijk ook aan te komen. Nu nog kijken of het kind het Down-syndroom, 3 benen, 4 armen en 2 penissen heeft.
Jackson Brundage is bijna 8 jaar oud (21 jan 2001) en in de serie 5 jaar oud.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Very true, dat slaat echt nergens op. Die kiddo is vier ofzo?
Had hij die noir aflevering ook al niet geregisseerd/produceerd/geschreven? Of bedoelde je specifiek geregisseerd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Jackson Brundage is bijna 8 jaar oud (21 jan 2001) en in de serie 5 jaar oud.
Als hij daadwerkelijk als een 5-jarige moest acteren dan zouden aardig wat scenes/verhaallijnen toch een stuk minder grappig zijn.
Ik erger me dan ook totaal niet hoe hij moet acteren.
Dit was trouwens de eerste aflevering die Chad Michael Murray heeft geregisseerd.
Oeps, sorry danquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef Sc0tTy het volgende:
volgens mij had ie die niet geregisteerd nee, daar was nog een discussie over hier
S06 E15 - We Change, We Waitquote:
Er komt vast nog drama genoeg... laten we even genieten van de rustquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben ook geen fan van JvdB maar ze zetten hem opzich wel grappig neer op een heel ongrappige manier
Ik vertrouw Julian nog steeds voor geen meter.. maar goed.. zijn vader en Dixon evenmin
Voor de rest; meer Sam en minder perfect family momenten voor Nathan/Haley/Jamie
Die toespraak over je wint samen, je verliest samen kon rechtstreeks uit een government spotje op de Amerikaanse tv komen
Je bent er al bijna!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Sc0tTy het volgende:
die van der Beek, welk karakter speelt die ?
waar kennen we die nieuwe director van, ik kan het me niet herrineren nml:/
haha James van der Beek speelt Dixon oftewel de nieuwe directorquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Sc0tTy het volgende:
die van der Beek, welk karakter speelt die ?
waar kennen we die nieuwe director van, ik kan het me niet herrineren nml:/
Uhmm das een goeie.. volgens mij was hij allang schrijver (zijn eerste boek was namelijk voor of anders tijdens zijn coaching job)quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:38 schreef suus21 het volgende:
Lucas was toch coach van het basketbalteam van tree hill...ineens is dat niet meer in de serie te zien en is er volgens mij geen overgang geweest van coach naar fulltime schrijver....of hoe zit dat?
Basketball begint pas in december, maar ik denk dat de basketballcoach-verhaallijn van Lucas dood is. Nathan is al aan het spelen in de D-League en die begint zo'n beetje eind november/begin december. Rond die tijd begint ook het basketbal-seizoen in College en Highschool (Ravens).quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:53 schreef Sc0tTy het volgende:
Jup volgens mij is et nu 'pause' bij BB , waar Skillz is en doet is idd een goede vraag, we zien em te weinig
Ook als maffe producer. Hij was een van de zes die Luke en Julian al hadden afgewezen.quote:
Nou, ik heb dus mn antwoordquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat Taz gelijk heeft. Wat doet Skillz nu for a living dan? Die was assistent coach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet kijken als je niet wil weten wie er binnenkort een gastrol gaat spelen in One Tree Hill..
I coulnd't care less iig
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ik zag het ook jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Moira Kelly als een Homeland Security vrouw in Heroes
m2quote:
Maak je maar geen zorgen, ze overleeft de bevalling toch niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:13 schreef Purky het volgende:
Ik denk dat 't niet echt leuk is zonder Lucas. Het begon allemaal natuurlijk met de 2 broers, Nathan & Lucas. Zou 't niet zo leuk vinden alsie weg gaat, en dan krijgt Peyton weer allemaal drama. Moeten we ook niet hebben
Season 7 likely without Lucas and/or Peytonquote:"As we continue to build The CW Network as a destination for young women, these six shows have clearly contributed to strengthening our schedule and our brand identity," said Dawn Ostroff, President, Entertainment, The CW. "By securing these signature hits for next season, we're furthering our commitment to deliver high-quality, original programming to our viewers, advertisers and affiliates."
Among the series receiving early pickups for next season are The CW's Monday tandem of sophomore sensation gossip girl and ONE TREE HILL, which combined to lift The CW to become the fall's #1 network on Monday with women 18-34. Both gossip girl and ONE TREE HILL have scored double-digit gains compared to their previous seasons. Freshman hit 90210 has improved the network's Tuesday night by double-digit increases in key demos.
Site waar dat van de contracten op staat is nog nooit onbetrouwbaar gebleken dus ik denk dat we er serieus van uit mogen gaan dat we Lucas en mss ook wel Peyton niet meer terug zien!!quote:Once again, the source continues to confirm that Chad did NOT renew his contract. My source also confirmed that Hilarie Burton did not renew her contract. Both say that for personal and career reasons they have decided not to renew their contracts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |