Nee, ik heb niet eens een rood koekblikquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef styliste het volgende:
[..]
heb jij ook geen voorrang verleend in een rood koekblik?
Jazeker meneer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BegrijpelijkWat kost dat ding bij jullie tegenwoordig? 399?
haha lekker verveel tijd :pquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef hetzusjevan het volgende:
How was work?. Ik mag morgenavond.. ik haat koopavonden, geen ruk te doen
.
Hoorde op het nieuws dat afhankelijk van de wind nog een hele hoop deze kant op zou kunnen komen.quote:
jah, om 19:00 reed ik weg: weer sneeuwquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Hoorde op het nieuws dat afhankelijk van de wind nog een hele hoop deze kant op zou kunnen komen.
leuk! Moet morgen naar eindhoven..quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Hoorde op het nieuws dat afhankelijk van de wind nog een hele hoop deze kant op zou kunnen komen.
trein of auto ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef styliste het volgende:
[..]
leuk! Moet morgen naar eindhoven..
Welterustenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
Hier geen sneeuw volgens mij...
Ik ga slapen
vanmorgen was in 1 keer mn ruitenvloeistof leegquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef JeffreyXL het volgende:
Het ergste vind ik nog dat mijn ruitenwissers elke keer vast vriezen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
Hier geen sneeuw volgens mij...
Ik ga slapen
slaap lekker.quote:
Kinda boringquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef hetzusjevan het volgende:
How was work?. Ik mag morgenavond.. ik haat koopavonden, geen ruk te doen
.
Hmm ook lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kinda boring
We hebben een meisje die relatief nieuw is, dus even afsluiten uitgelegd
En mensen die om 20:59 de deur binnen stappen terwijl ik hem dicht doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |