Ik ben al geweest..quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als je het na 6 uur doet krijg je 20% korting.
Dat blondje jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef Messenga het volgende:
Ah, mijn nietzoheelergbekendmethetsocialelevenfulltimecollegas
Jep! En hoe gaat ie bij jou?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef automatic_ het volgende:
Haha, niet teveel op hopen
Maarre dan krijg je wel snel de uitslag al? Dat is dan wel fijn
En hij kón wel voorrang verlenen met al dat ijs?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:27 schreef styliste het volgende:
Ben net bijna van mijn sokken gereden door een malloot in een rood koekblik die geen voorrang verleende... grrrrr
Helaas niet op hardwarequote:Op donderdag 8 januari 2009 17:34 schreef PierreTT het volgende:
Jij zei toch na 6 uur 20% korting? Dan kom ik na 6 uur een PS3 kopen
Vertel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef PierreTT het volgende:
Ahhh ik ben subtiel om de tuin geleid
Ja want er was gestrooid en hij moest toch al afremmen voor de bocht. Was daar bij de apotheek op het korvelplein bij het overstekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En hij kón wel voorrang verlenen met al dat ijs?
Door jou! Ik heb me de hele dag erop zitten te verheugen een PS3 te open met 20% korting, geldt de korting ineens niet op hardwarequote:
Waarom denk je dat ik geen PS3 heb?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Door jou! Ik heb me de hele dag erop zitten te verheugen een PS3 te open met 20% korting, geldt de korting ineens niet op hardware![]()
Sorryquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:27 schreef styliste het volgende:
Ben net bijna van mijn sokken gereden door een malloot in een rood koekblik die geen voorrang verleende... grrrrr
Begrijpelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen PS3 heb?
In dat geval is er maar één oplossing: een blikopener en een rol koekjes!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef styliste het volgende:
[..]
Ja want er was gestrooid en hij moest toch al afremmen voor de bocht. Was daar bij de apotheek op het korvelplein bij het oversteken
Kunnen wij dan ook binnenkort een PS3 gaan kopen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha losers ik krijg wel 10% personeelskorting bij de intertoys.. Heb met die korting ook de PS3 van mn vriend gekocht (mijn pas, hij betaald).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |