abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:24:30 #201
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64787577
TJ: sterkte man!

Vief: laf joe

Miran: Je koekiemonster pose ! Zo ben je het leukst.
pi_64787587
Ik heb ook een ding dat greys heeft maar die is recht, geribbeld en klein. Wel oké hoor maar volgens mij kunnen ze specialer! Iemand tips?
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:25:13 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64787608
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
En ik voel me echt knap nutteloos (even klagen hoor )

Ik kan nu niks aan de uni doen want ik ben helemaal fuzzy als ik uit het ziekenhuis kom. En ook al zou ik wat kunnen doen, dan weet ik niet wat. Boeken voor nieuwe semester zijn nog niet binnen en ik weet niet eens wanneer ik de tentamens van dit semester kan/mag inhalen dus ik heb daar geen deadline voor. Dus ja nu modder ik maar wat aan. Beetje fokken, beetje lezen.. Bluh.
Aanmodderen mag nu Muiski! Al snap ik je helemaal, het voelt dan alsof je nutteloos aan het lamballen bent, terwijl je het eigenlijk heus druk genoeg hebt Cut yourself some slack, Zennnnnnnn
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64787631
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik maak me zorgen want stel dat ik komende maanden die tentamens van deze maand mag maken, dan moet ik daar zo hard voor leren dat ik weer een achterstand oploop voor de vakken die in februari beginnen en dan haal ik die dadelijk weer niet..
Ik denk dat je, je er op in moet stellen dat je toch ergens wat achterstand op gaat lopen. Niemand kan beiden Muis en jij hebt alle recht op studievertraging. Meer dan je best kan je niet doen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64787639
Sterkte Nynke en TJ. .
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Die heeft ie nou eenmaal!
En nog meer sinds hij met mij samenwoont!
Ik kreeg gister ook al het verwijt dat ik te lekker kook, en te veel dingen bak. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:26:20 #206
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64787669
quote:
Oh en ik maak me zorgen want stel dat ik komende maanden die tentamens van deze maand mag maken, dan moet ik daar zo hard voor leren dat ik weer een achterstand oploop voor de vakken die in februari beginnen en dan haal ik die dadelijk weer niet..
Het klinkt alsof je het beste contact op kan nemen met je studie-adviseur. Anders stuur je gewoon een lange mail en leg je je problemen uit, met daarbij ook dat langskomen nu ivm je bestraling misschien niet zo praktisch en haalbaar is. Je zult hem of haar ongetwijfeld wel kennen en ik denk dat die je, in samenspraak met de docenten, het beste advies kan geven wat te doen. Het is natuurlijk logisch dat jij zo snel mogelijk moet weten wat je nog wanneer kan doen. Zometeen zit je je nu twee weken te 'vervelen', terwijl je je daarna helemaal kapot moet werken. Dat is ook niet de bedoeling....
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:26:38 #207
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64787681
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik denk dat je, je er op in moet stellen dat je toch ergens wat achterstand op gaat lopen. Niemand kan beiden Muis en jij hebt alle recht op studievertraging. Meer dan je best kan je niet doen
Ja I know maar ik vind dat zo vreselijk klinken ik ben Muis en ik heb tot nu toe alles in 1x gedaan en ook goed. In mijn eentje op de middelbare en nu de uni. En dan moet ik nu achter gaan lopen. Dat is gewoon niks voor mij
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:27:57 #208
148689 Muis006
pi_64787732
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Het klinkt alsof je het beste contact op kan nemen met je studie-adviseur. Anders stuur je gewoon een lange mail en leg je je problemen uit, met daarbij ook dat langskomen nu ivm je bestraling misschien niet zo praktisch en haalbaar is. Je zult hem of haar ongetwijfeld wel kennen en ik denk dat die je, in samenspraak met de docenten, het beste advies kan geven wat te doen. Het is natuurlijk logisch dat jij zo snel mogelijk moet weten wat je nog wanneer kan doen. Zometeen zit je je nu twee weken te 'vervelen', terwijl je je daarna helemaal kapot moet werken. Dat is ook niet de bedoeling....
Mijn studie-adviseur doet er al 3 weken over om te reageren op mijn vorige mailtje.. Ik ga morgen de studentendecaan eens mailen denk ik. Dank je!
pi_64787754
quote:
Dat geeft allemaal niks. Als het zo loopt maak je dan een plan.

Mocht je per ongeluk een ietsiepietsie vertraging oplopen omdat je steeds met je kop in rare maskers gehuld in bloedstollend enge apparaten moet liggen, dan lijkt me dat vergevelijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 januari 2009 @ 21:28:32 #210
163650 Greys
pi_64787771
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja I know maar ik vind dat zo vreselijk klinken ik ben Muis en ik heb tot nu toe alles in 1x gedaan en ook goed. In mijn eentje op de middelbare en nu de uni. En dan moet ik nu achter gaan lopen. Dat is gewoon niks voor mij
Maar je gezondheid is belangrijker en jij bent Mighty Mouse

@SHE, wat denk je, zou dat ook een hoop geld voor 3FM opleveren?
Ik ben zoooooooooo benieuwd naar hoe je foto's worden! Echt fab! Ik weet het!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:28:46 #211
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64787778
Wat een trut/klootzak . Goed dat je morgen even gaat bellen.
pi_64787784
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
En ik voel me echt knap nutteloos (even klagen hoor )

Ik kan nu niks aan de uni doen want ik ben helemaal fuzzy als ik uit het ziekenhuis kom. En ook al zou ik wat kunnen doen, dan weet ik niet wat. Boeken voor nieuwe semester zijn nog niet binnen en ik weet niet eens wanneer ik de tentamens van dit semester kan/mag inhalen dus ik heb daar geen deadline voor. Dus ja nu modder ik maar wat aan. Beetje fokken, beetje lezen.. Bluh.
Wat lijkt me dat moeilijk Muis, als je van alles wil maar het gààt gewoon niet (lichamelijk/praktisch gezien). Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat je alles niet moet onderschatten. Neem je rust en probeer je er niet te stressig onder te voelen. Maar ja, dat is natuurlijk makkelijk gezegd vanaf hier.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64787787
Omdat je geen vertraging ooit heb opgelopen heb je nu een beetje speling
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:29:08 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64787797
quote:

[..]

+200 herkenbaar, remember my post from a few days back

Realiseren dat niemand kan toveren is heel handig in deze - ook jij niet! Je hebt recht op extra tijd en dat ben je jezelf ook een beetje verschuldigd zou ik zeggen!
Aan de andere kant kan je doen zoals ikke: gewoon alsnog alles tegelijk gaan doen als de tijd daar is, en kijken of het lukt. (ik liep er dan wel tegenaan laatst, maar met hulp van aardige docenten lukt het mij wel! jou kan het vast ook lukken )
pi_64787802
Muissie, kom op nou!! Je hebt echt alle recht om een beetje vertraging op te lopen!! Ga je daar nu niet druk om maken! Probeer naast die ellendige bestralingen zoveel mogelijk leuke dingetjes te doen, voor zover je daar nog puf voor hebt! Studie pak je daarna wel weer op!
pi_64787803
quote:

[..]

Kan je niet samen met een studenten decaan of hoe het bij jullie uni ook heet een nieuw studie plan opstellen? Die zal langzamer zijn dan een 'normaal' studie jaar maar als je dan dat plan bij kan houden voelt het misschien wat minder naar?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:29:28 #217
148689 Muis006
pi_64787808
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar je gezondheid is belangrijker en jij bent Mighty Mouse

@SHE, wat denk je, zou dat ook een hoop geld voor 3FM opleveren?
Dat zegt iedereen en iedereen heeft ook wel gelijk maar het is gewoon stom.
Kutbestraling
Kutmasker
Kut-alles.
pi_64787837
Nyn en Viv dikke kus!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 januari 2009 @ 21:30:12 #219
163650 Greys
pi_64787838
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef P.F het volgende:
Ik heb ook een ding dat greys heeft maar die is recht, geribbeld en klein. Wel oké hoor maar volgens mij kunnen ze specialer! Iemand tips?
Gaat die over je vriendje of over dat pakje dat ik vanmiddag heb binnen gekregen?

Als het laatste het geval is: even op de webshop van ElisaB kijken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 januari 2009 @ 21:31:01 #220
163650 Greys
pi_64787866
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Kutbestraling
Kutmasker
Kut-alles.
Kut-McArmy?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:31:16 #221
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_64787879
quote:

[..]

Kutbestraling
Kutmasker
Kut-alles.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_64787881
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Gaat die over je vriendje of over dat pakje dat ik vanmiddag heb binnen gekregen?

Als het laatste het geval is: even op de webshop van ElisaB kijken!
Over je pakje! Ja heb ik gedaan maar dan denk ik: hebben al die uitsteeksel nou een functie of hoe zit dat
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:31:26 #223
148689 Muis006
pi_64787886
Oh en er zijn mensen die ernstig ziek zijn/ op sterven liggen en dan heb ik het over zoiets futiels .

Plannetje: morgen studentendecaan mailen en afwachten wat zij zegt. En in de tussentijd leren voor het wiskunde-vak, want daarvoor heb ik al een aanvraag voor extra tentamenmogelijkheid bij de examencommissie lopen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:31:28 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64787888
quote:

[..]

Kutbestraling
Kutmasker
Kut-alles.
*knuffelt plat* Ha, nu ben je een platte muis

Maar tis ook kut! Dat is niet te ontkennen. Kut.

*smakkerd* MWAAHHH!
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:31:42 #225
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64787893
Hey Muis, ik snap je goed hoor.. Natuurlijk mag je wel vertraging oplopen, hell, als iemand een geldige reden heeft ben jij 't wel! Maar als je dat kan voorkomen is het natuurlijk helemaal mooi meegenomen! Dus lekker achter die adviseur/decaan/rector aangaan en zorgen dat je in elk geval weet wat je te wachten staat. Dan kun jij op het moment zelf beslissen of je het aan kan en wil of niet. Dit is gewoon tasten in het donker en dat is ook niet tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')