Aanmodderen mag nu Muiski! Al snap ik je helemaal, het voelt dan alsof je nutteloos aan het lamballen bent, terwijl je het eigenlijk heus druk genoeg hebtquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
En ik voel me echt knap nutteloos (even klagen hoor)
Ik kan nu niks aan de uni doen want ik ben helemaal fuzzy als ik uit het ziekenhuis kom. En ook al zou ik wat kunnen doen, dan weet ik niet wat. Boeken voor nieuwe semester zijn nog niet binnen en ik weet niet eens wanneer ik de tentamens van dit semester kan/mag inhalen dus ik heb daar geen deadline voor. Dus ja nu modder ik maar wat aan. Beetje fokken, beetje lezen.. Bluh.
Ik denk dat je, je er op in moet stellen dat je toch ergens wat achterstand op gaat lopen. Niemand kan beiden Muis en jij hebt alle recht op studievertraging. Meer dan je best kan je niet doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik maak me zorgen want stel dat ik komende maanden die tentamens van deze maand mag maken, dan moet ik daar zo hard voor leren dat ik weer een achterstand oploop voor de vakken die in februari beginnen en dan haal ik die dadelijk weer niet..
Ik kreeg gister ook al het verwijt dat ik te lekker kook, en te veel dingen bak.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft ie nou eenmaal!
En nog meer sinds hij met mij samenwoont!
Het klinkt alsof je het beste contact op kan nemen met je studie-adviseur. Anders stuur je gewoon een lange mail en leg je je problemen uit, met daarbij ook dat langskomen nu ivm je bestraling misschien niet zo praktisch en haalbaar is. Je zult hem of haar ongetwijfeld wel kennen en ik denk dat die je, in samenspraak met de docenten, het beste advies kan geven wat te doen. Het is natuurlijk logisch dat jij zo snel mogelijk moet weten wat je nog wanneer kan doen. Zometeen zit je je nu twee weken te 'vervelen', terwijl je je daarna helemaal kapot moet werken. Dat is ook niet de bedoeling....quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik maak me zorgen want stel dat ik komende maanden die tentamens van deze maand mag maken, dan moet ik daar zo hard voor leren dat ik weer een achterstand oploop voor de vakken die in februari beginnen en dan haal ik die dadelijk weer niet..
Ja I know maar ik vind dat zo vreselijk klinkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik denk dat je, je er op in moet stellen dat je toch ergens wat achterstand op gaat lopen. Niemand kan beiden Muis en jij hebt alle recht op studievertraging. Meer dan je best kan je niet doen
Mijn studie-adviseur doet er al 3 weken over om te reageren op mijn vorige mailtje.. Ik ga morgen de studentendecaan eens mailen denk ik. Dank je!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je het beste contact op kan nemen met je studie-adviseur. Anders stuur je gewoon een lange mail en leg je je problemen uit, met daarbij ook dat langskomen nu ivm je bestraling misschien niet zo praktisch en haalbaar is. Je zult hem of haar ongetwijfeld wel kennen en ik denk dat die je, in samenspraak met de docenten, het beste advies kan geven wat te doen. Het is natuurlijk logisch dat jij zo snel mogelijk moet weten wat je nog wanneer kan doen. Zometeen zit je je nu twee weken te 'vervelen', terwijl je je daarna helemaal kapot moet werken. Dat is ook niet de bedoeling....
Dat geeft allemaal niks. Als het zo loopt maak je dan een plan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
Maar je gezondheid is belangrijker en jij bent Mighty Mousequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja I know maar ik vind dat zo vreselijk klinkenik ben Muis en ik heb tot nu toe alles in 1x gedaan en ook goed. In mijn eentje op de middelbare en nu de uni. En dan moet ik nu achter gaan lopen. Dat is gewoon niks voor mij
Wat lijkt me dat moeilijk Muis, als je van alles wil maar het gààt gewoon niet (lichamelijk/praktisch gezien). Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat je alles niet moet onderschatten. Neem je rust en probeer je er niet te stressig onder te voelen. Maar ja, dat is natuurlijk makkelijk gezegd vanaf hier.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
En ik voel me echt knap nutteloos (even klagen hoor)
Ik kan nu niks aan de uni doen want ik ben helemaal fuzzy als ik uit het ziekenhuis kom. En ook al zou ik wat kunnen doen, dan weet ik niet wat. Boeken voor nieuwe semester zijn nog niet binnen en ik weet niet eens wanneer ik de tentamens van dit semester kan/mag inhalen dus ik heb daar geen deadline voor. Dus ja nu modder ik maar wat aan. Beetje fokken, beetje lezen.. Bluh.
+200 herkenbaar, remember my post from a few days backquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja I know maar ik vind dat zo vreselijk klinkenik ben Muis en ik heb tot nu toe alles in 1x gedaan en ook goed. In mijn eentje op de middelbare en nu de uni. En dan moet ik nu achter gaan lopen. Dat is gewoon niks voor mij
Kan je niet samen met een studenten decaan of hoe het bij jullie uni ook heet een nieuw studie plan opstellen? Die zal langzamer zijn dan een 'normaal' studie jaar maar als je dan dat plan bij kan houden voelt het misschien wat minder naar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zegt iedereenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je gezondheid is belangrijker en jij bent Mighty Mouse![]()
@SHE, wat denk je, zou dat ook een hoop geld voor 3FM opleveren?![]()
Gaat die over je vriendje of over dat pakje dat ik vanmiddag heb binnen gekregen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef P.F het volgende:
Ik heb ook een ding dat greys heeft maar die is recht, geribbeld en klein. Wel oké hoor maar volgens mij kunnen ze specialer! Iemand tips?
Kut-McArmy?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zegt iedereenen iedereen heeft ook wel gelijk maar het is gewoon stom.
Kutbestraling
Kutmasker
Kut-alles.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kutbestraling
Kutmasker
Kut-alles.
Over je pakje! Ja heb ik gedaan maar dan denk ik: hebben al die uitsteeksel nou een functie of hoe zit datquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat die over je vriendje of over dat pakje dat ik vanmiddag heb binnen gekregen?
Als het laatste het geval is: even op de webshop van ElisaB kijken!
*knuffelt plat* Ha, nu ben je een platte muisquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kutbestraling
Kutmasker
Kut-alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |