Neequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ooo ja ik bedoelde ook tijdens seks! Dan hoor je zo squieeek squieeek squieeeek
Of hebben alle bedden dat
Elk bed kraakt tijdens de seks, als je maar hard genoeg je best doetquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ooo ja ik bedoelde ook tijdens seks! Dan hoor je zo squieeek squieeek squieeeek
Of hebben alle bedden dat
een waterbed klotst hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Elk bed kraakt tijdens de seks, als je maar hard genoeg je best doet
Niet helemaal. Van bedden kwam het onderwerp toch weer op seksquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En binnen twee uur een topic vol zonder sexpraat!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En binnen twee uur een topic vol zonder sexpraat!
Het onze niet hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:53 schreef Ewelina het volgende:
Zie de eennalaatste post van pfquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En binnen twee uur een topic vol bijnazonder sexpraat!
Snel weer terug komen hoor!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet helemaal. Van bedden kwam het onderwerp toch weer op seks
En ik ga zo weg. De UvA sluit. Of althans, het PC Hoofthuis want daar zit ik nu.
Leuk dat je er weer wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En ik ga zo weg. De UvA sluit. Of althans, het PC Hoofthuis want daar zit ik nu.
Zeg doe jij toch stiekem dingen met Mark dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik zal zeer binnenkort even rapporteren hoe mijn bed zich houdt tijdens het neuken.
Nee dat zou ik juist weer niet doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En dan glazen tafels en wat zilveren / roestvrijstalen accenten!
Ik vind dat wel heel mooi, maar ik denk dat je al heel snel zo'n hotelkamersfeer creeërt. En dat is prima in een hotelkamer, maar niet in mijn eigen huis.
Thanksquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg doe jij toch stiekem dingen met Mark dan?
Ja oke maar zonder lullig bedoeld had ik niet het idee dat er veel vrouwen in je bed lagen de laatste tijd. Of het moet de duitser zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik zet neuken niet voor niks cursief, want die rare hetero's hier vinden vrouwenseks geen neuken [ afbeelding ].
O dan doe ik altijd hard m'n best.. Maar goed het is nog geen half twaalf. Ik stop.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, de laatste tijd was het rustig, maar daar komt wel weer verandering inquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja oke maar zonder lullig bedoeld had ik niet het idee dat er veel vrouwen in je bed lagen de laatste tijd. Of het moet de duitser zijn
Dan toch wel Duitse he?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja oke maar zonder lullig bedoeld had ik niet het idee dat er veel vrouwen in je bed lagen de laatste tijd. Of het moet de duitser zijn
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, de laatste tijd was het rustig, maar daar komt wel weer verandering in. Alleen gooi ik niet m'n hele seksleven op Fok!
.
O zwaai even naar mijn vriendjequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Succes!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef Viking84 het volgende:
Het is 20 uur! Ik ga het bed in elkaar zetten!
Zie editquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Succes!
Niet teveel schelden op Mark
Ik heb trouwens al een paar vrouwen geronseld van hier.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zie de eennalaatste post van pf
Edit: shit spuit 11.
En ons bed kraakt ook niet tijdens sex. Wel wil het matras nog wel eens een 'bonkend' geluid maken op de lattenbodem ofzo.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
PF begon!
* Greys wijst naar PF
Allemaal haar schuld!
Ow, vind ik ook niet heurquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik zet neuken niet voor niks cursief, want die rare hetero's hier vinden vrouwenseks geen neuken [ afbeelding ].
oehquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens al een paar vrouwen geronseld van hier.
Cyclechick komt uithuilen als het verven niet goed uitpakt en MoBlo zou ook een keer langskomen geloof ik.
Moblo, ik weet al 5 jaar dat het eraan komt he....dus je "groeit" er ook naartoe, voor zover zoiets mogelijk is. Daarom ben ik nu redelijk rustig. Toen we het net wisten was ik ook in paniek hoor. Ik viel half flauw toen ze de diagnose kreegquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet er niet aan denken wat er door mn hoofd zou gaan als iemand me vertelde dat mijn moeder nog maar een maand te leven heeft...echt, ik zou gaan gillen en panieken en haar een maand lang vasthouden om zo te proberen het niet waar te laten zijn
srsly...wat kut
![]()
![]()
Spannend hoor, heb je al plannen gemaakt over hoe je ze de kleren van het lijf gaat rukken of ben je meer een go with the flow type?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens al een paar vrouwen geronseld van hier.
Cyclechick komt uithuilen als het verven niet goed uitpakt en MoBlo zou ook een keer langskomen geloof ik.
Ik moest gister ook opeens heel erg huilenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, licht geraakt zijn en niets kunnen hebben (en m'n moeder ook, als ik er zo over nadenk). Zou er iets in de lucht zitten?
Oei!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Oh my... Heer G is er niet meer en ik zit op zijn externe HD te zoeken naar foto's van hoe de keuken was.
Kom ik allemaal mappen tegen met foto's van vakanties met exen!![]()
Dat heb ik ook jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oei!
Ik kan daar nooit tegenNoem me naief, ik weet heus wel dat mijn vent eerdere vriendinnetjes heeft gehad. Maar ik hoef er niet aan herinnerd te worden :p!
Maar zijn exen zijn natuurlijk ook allemaal stommer dan jijquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oei!
Ik kan daar nooit tegenNoem me naief, ik weet heus wel dat mijn vent eerdere vriendinnetjes heeft gehad. Maar ik hoef er niet aan herinnerd te worden :p!
Whehe, dat is eigenlijk best stom! Ik vind mijn exen (die 1-2-3?) ook per definitie stom maar hij vind heel veel (de meesten waren maar een week of 1-2-3?) gewoon tof aardig en daar kan hij dan ook nog prima mee msnen.. Nou prima, denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar zijn exen zijn natuurlijk ook allemaal stommer dan jij![]()
exen zijn (meestal) niet voor niets exen hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oei!
Ik kan daar nooit tegenNoem me naief, ik weet heus wel dat mijn vent eerdere vriendinnetjes heeft gehad. Maar ik hoef er niet aan herinnerd te worden :p !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |