Wat deed ik dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef RayMania het volgende:
Ja, nu is het eigenlijk wel 'leuk' geweest. Doe ons een plezier en stop met dit geneuzel en laat ons gewoon ons ding doen.
Gewoon stoppen. Je bent welkom in VBL, je bent welkom in feedback als je ontopic post, maar op een hulpmoderator zitten we niet te wachten. We redden het primaquote:
Soort van opgeschoond. Thanks.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:37 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax topic #1160: M0NTANA, het is donderdag?!
Daar gaan we weer..
Het Ronald de Boer topic is inderdaad legendarisch.quote:
Done.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:52 schreef Omnifacer het volgende:
FC Barcelona topic #22 : Madrid cabron, Salut el Campeon ;)
Zou iemand de TT kunnen veranderen in "Salut el Campeon"? Wij Barca-fans spreken nu eenmaal liever Catalaans!
Schelden is natuurlijk niet echt nodig he.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jij hebt het toch niet zo op resultaten behaald in het verleden ado? WAAROM DENK JE ANDERS DAT IK DEZE MAAND ZEG DEBIEL! HEB JIJ AJAX EN AZ ZIEN SPELEN DEZE MAAND?
Waarom doe je dit niet via TR?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:39 schreef Adothehague het volgende:
Quote uit het Ajax topic richting mij.
Wil iemand er even naar kijken?
[..]
Schelden is natuurlijk niet echt nodig he.
Laten we ze TerroRobbies noemen iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen we die TopicReports niet anders gaan noemen op fok? Ik denk hele tijd dat ze mij bedoelen
vernetjest.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:39 schreef Adothehague het volgende:
Quote uit het Ajax topic richting mij.
Wil iemand er even naar kijken?
[..]
Schelden is natuurlijk niet echt nodig he.
Komen ze niet bij jou aan dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen we die TopicReports niet anders gaan noemen op fok? Ik denk hele tijd dat ze mij bedoelen
Dikgedrukte kan ook niet door de beugel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dus als jij een dalende lijn ziet in het spel van AZ en een opgaande lijn van Ajax waarin Ajax zelfs al beter speelt dan AZ op dit moment, dan blijf jij bij jouw mening dat AZ toch beter speelt, WANT MAAAANDEN geleden speelden ze toch wel een periode goed? Je zult dan wel weer kk hard op je bek gaan aankomende seizoenshelft.
Klinkt goed!
Gezien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dikgedrukte kan ook niet door de beugel.
Het is niet nodig om persoonlijk te blijven aanvallen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:54 schreef Pizzakoppo het volgende:ik typ het niet eens uit Sjimz, ik beperk mij tot Debiel, Mafkees en KK.
Je discussieert normaal of je discussieert gewoon niet met hemquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar ga jij me vertellen dat ik normaal met hem kan discussieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |