Tja zelfs al is het filmpje hilarisch, ik vind het nu een beetje over met die reactie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjimz, je bent deze vergeten:
Het grote Feijenoord-topic #429: Met wintertenen.
Al is het wel een beetje een overdreven edit.
Maar...?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
TR's werk wordt gewaardeerd, in ieder geval door mij.
Nee deze keer geen maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef sjimz het volgende:
[..]Met betrekking tot je spelling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bustedquote:
Lijkt me een wijze les en een mooie afsluiter voor nuquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Mijn grootvader zei altijd, beter incompetent dan impotent.
Klopt rob, en jij ben ook eichenlijk een ado fan maar durft er niet voor uit te komen op je normale account omdat je in Den Bosch woont.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat Ado een kloon van mij was....
Kom op man ADO dit kan je niet menen... Om over die andere slordigheden in je zinsbouw maar niet te spreken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt rob, en jij ben ook eichenlijk een ado fan maar durft er niet voor uit te komen op je normale account omdat je in Den Bosch woont.
Toen ik de wedstrijd Hollandia - FC Groningen zag dacht ik precies hetzelfde.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kom op man ADO dit kan je niet menen... Om over die andere slordigheden in je zinsbouw maar niet te spreken.
Doe dat dan zelf ook ipv hier te gaan slowchatten met TR.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:55 schreef sjimz het volgende:
Jongens, kunnen we please ergens anders de slowchat verder voeren?
HOOLS lijkt me een geschikte optie.
Hier ook nog:quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou Prosac, je kunt aan de slag. Al had je dit natuurlijk allang zelf moeten signaleren:
NEC #29 Met één Been in de volgende ronde?
Sparta Rotterdam #13 - Jack Kriek zegt waar het op staat!
Wat is er fout met dat? Oh, verzonnen bericht. Even waarschuwen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hier ook nog:
[Centraal] De Graafschap #23 Met opnieuw een goede start!
Dat kan prima in het 'plank volledig misslaan' topic denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mensen confronteren met slippertjes blijft leuk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |