SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo een betaald Usenet account ik kan die van mijn provider toch gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Downloaden met SABnzbD (automatisch downloaden, repareren en uitpakken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ik heb alles ingesteld en ik wil beginnen met downloaden hoe wat waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok alles is binnen heb nu iets van 90 rar bestanden en 10 par bestanden en nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap er nu echt de ballen niet meer van![]()
http://www.binaries4all.nl/ hier staat echt alles punt voor punt uitgelegd.
Voordelen usenet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
Deel 1: Usenet payserver?
Deel 2: Usenet #2
Deel 3: Usenet #3
Deel 4: Usenet #4
Deel 5: Usenet #5
Deel 6: Usenet #6
Deel 7: Usenet #7: Waar we Brein ver achter ons laten!
Deel 8: Usenet #8
Deel 9: Usenet #9
Deel 10: Usenet #10
Deel 11: Usenet #11
OP is gemaakt door Razor21
Op is te vinden op de wiki
[ Bericht 22% gewijzigd door PiRANiA op 08-01-2009 13:56:51 ]![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:40 schreef PiRANiA het volgende:
De OP heb ik wat geSPOILERD.
Scheelt een hoop scrollen
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Als je gewoon SABNZBD gebruikt hoef je niet te leren hoe je moet parren en unrarren, maar dat is ook niet 1 van de lastige dingenquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:11 schreef Specularium het volgende:
Tvp, ik moet toch echt een keer leren hoe dit allemaal werkt.![]()
![]()
Wie wil een tuto schrijven voor sabnzbd in de OP?
Ik gebruik geen windows, dus ik kan wel een linux tuto schrijven als dat gewenst is![]()
![]()
Overgenomenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:29 schreef jpjedi het volgende:
waarom het wiel 2x uitvinden?
http://forums.snellerdownloaden.com/index.php?topic=5.0![]()
![]()
Daarom: Baggerquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja nou is de OP écht compleet verneukt in de oude layouts![]()
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja nou is de OP écht compleet verneukt in de oude layouts![]()
Bagger layout![]()
![]()
Usenettevens tvp
![]()
![]()
Nog niet voor zover ik weet, maar wie houdt ons tegen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef RedFever007 het volgende:
trouwens, is er een goed internationaal alternatief voor FTD/FTN etc?
![]()
![]()
volgens mij houdt usenet buiten nederland sowieso een beetje op...quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 23:04 schreef RedFever007 het volgende:
trouwens, is er een goed internationaal alternatief voor FTD/FTN etc?![]()
klopt.. Het is zowat alleen in NL legaal om films en muziek te downloaden en daarom heeft het hier nogal vleugels gekregen. Meeste landen is strafbaar.![]()
Wat een kutzooi is dat usenet toch ook..
Heb ik eindelijk GTA binnen, kan hij tijdens het installeren DVD2 zogenaamd niet vinden..
Heb ik eindelijk Gears Of War binnen, kan hij het niet repareren omdat de PAR's beschadigd zijn.
Dus ik de PAR's opnieuw downloaden, zijn ze nog steeds beschadigd!
Heb ik eindelijk Spore + Expansion binnen, blijkt de crack een virus te zijn!
En allemaal via FTD, en netjes gewacht tot mijn nieuwsserver gesynct was.
Ik mis torrents zó erg!.
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:56 schreef Birra het volgende:
Wat een kutzooi is dat usenet toch ook..
Heb ik eindelijk GTA binnen, kan hij tijdens het installeren DVD2 zogenaamd niet vinden.. > Was bij torrents niet anders geweest
Heb ik eindelijk Gears Of War binnen, kan hij het niet repareren omdat de PAR's beschadigd zijn.
Dus ik de PAR's opnieuw downloaden, zijn ze nog steeds beschadigd! > Ok kan gebeuren
Heb ik eindelijk Spore + Expansion binnen, blijkt de crack een virus te zijn!> Was bij torrents niet anders geweest
En allemaal via FTD, en netjes gewacht tot mijn nieuwsserver gesynct was.
Ik mis torrents zó erg!.
![]()
Ik zit in fokking India met een mega brakke internetverbinding en ik heb nooit te weinig Par om het compleet te maken. Verder heb ik zelden problemen met wat ik download.
Dit is volgens mij een gevalletje -> <replace user>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: