In de wiki? graag,quote:
Nee, in de OP dan hoef je dat juist niet te doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:03 schreef vdvorst het volgende:
[..]
In de wiki? graag,
dan pas ik wel nog eerst de afbeeldingen aan
Ik ook niet, daarom, maarja, quote en dan even wijzigen gaat ook,quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee, in de OP dan hoef je dat juist niet te doen![]()
Wiki? Geen verstand van![]()
Ja idd, echt super handig! Ik gebruik niets anders meer, Newsleecher FTW!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:02 schreef RacerDKB het volgende:
In de nieuwste Newsleecher (3.9 beta 2) zit trouwens een functie die automatisch de downloads repareerd en uitpakt! Heel handig!
Als je het eenmaal doorhebt (en eigenlijk is het heel simpel, als je Newsleecher gebruikt doet ie alles voor je, enige wat je moet doen is zorgen dat je een goede newsserver hebt en die invoeren bij Newsleecher) dan wil je niets anders meer! Succes!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:11 schreef SoA-Holic het volgende:
En vandaag ga ik het dan toch echt proberen om te kunnen downloaden met newsservers
das toch juist goed? vanwaar die fuck-up smiliequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:11 schreef SoA-Holic het volgende:
En vandaag ga ik het dan toch echt proberen om te kunnen downloaden met newsservers
Already in love with itquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:02 schreef RacerDKB het volgende:
In de nieuwste Newsleecher (3.9 beta 2) zit trouwens een functie die automatisch de downloads repareerd en uitpakt! Heel handig!
wat kom je nou haten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:00 schreef thedude0 het volgende:
Als de maker van newsleecher nou eens naar zijn community luisterde dan zat die optie er al langer in. Nu is het een onorigineel idee dat al meerdere malen gebruikt is. Tevens is het gewoon een waardeloos programma.
Op het newsleecher forum afgaande werkt het voor geen meter. Supersearch is ook ronduit kut met all die foutmeldingen. Die brakke zoekmachine kan niet eens hoofdletters weergeven en als je een groep wilt toevoegen dan kan je lang wachten, als ze het al toevoegen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
wat kom je nou haten?
Boeit niet of het origineel is of niet, het werkt!
het gaat mij om het uitpakken en repareren, is wel fijn dat wanneer ik wakker word geen 60gb hoeft te reparen etc.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:08 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Op het newsleecher forum afgaande werkt het voor geen meter. Supersearch is ook ronduit kut met all die foutmeldingen. Die brakke zoekmachine kan niet eens hoofdletters weergeven en als je een groep wilt toevoegen dan kan je lang wachten, als ze het al toevoegen.
Ik heb me in het verleden 2 tot 3 keer al geprobeerd er toe aan te zetten maar dat is nooit helemaal echt gelukt! Ik laat jullie binnenkort weten hoe het afgelopen is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:53 schreef ukga het volgende:
[..]
das toch juist goed? vanwaar die fuck-up smilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |