Idd, maak het eens groenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:02 schreef Karrs het volgende:
Je lijkt wel een Fries met dat blauw in je naam.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:02 schreef Karrs het volgende:
Je lijkt wel een Fries met dat blauw in je naam.
Volgens mij is het best lang geleden dat er een mod via een sollicitatie ronde is binnengekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
DIt keer de meeste sollicitaties sinds.....? Of viel dat wel mee?
oja, de vorige is alweer outdatedquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef rubbereend het volgende:
ga je een nieuw kunstwerk maken Toma?
Dat viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:58 schreef Adothehague het volgende:
Gelijk alles bestempelen als flame enzo.
Met die jaren lange ervaring van je heb je hem hopelijk wel geadviseerd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:58 schreef Adothehague het volgende:
Prozak is wel gelijk actief als moderator zeg !
Gelijk alles bestempelen als flame enzo.
Maar dit is alleen maar te prijzen aangezien een moderator die er kort opzit hier meer past dan iemand die de teugels laat vieren.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is het best lang geleden dat er een mod via een sollicitatie ronde is binnengekomen.
Jep zie feedback.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
Met die jaren lange ervaring van je heb je hem hopelijk wel geadviseerd?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jep zie feedback.
Ik heb hem gezegd vanaf het begin een duidelijk statement te maken.
En hij heeft mijn raad opgevolgd![]()
.
Je zal het nodig hebben!!!quote:
Was het maar waarquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:06 schreef toma het volgende:
[..]![]()
ik dacht even dat je een grapje maakte.
Tegenwoordig is het gewoon inlikken, vriendjespolitiek en steekpenningen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is het best lang geleden dat er een mod via een sollicitatie ronde is binnengekomen.
Waarom zou ik geband moeten zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef SCH het volgende:
Is EnGCtjuh nog niet geband? Je laat wel direct wat kansen liggen Prosac.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |