quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:06 schreef Flycoo het volgende:
als die man terugkijkt ziet ie dat ie alsnog genaait is...
Klopt, maar dat zal dan de sterkste van de zwakken zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef Zana het volgende:
[..]
dat dacht ik ook....als die man van die twee televisies dat ziet...die koopt nooit meer iets in die winkel
ik denk trouwens, dat sommige dingen toch ook door de programmamakers gepushed worden, zoals dat uitdelen en weghalen van die flyers en die ruzie tussen de verkopers..., dat kwam allemaal net niet echt over...
en dat de winnaar mag beslissen wie weg moet is ook sneu, die zal natuurlijk altijd de sterkste kiezen
[..]
Volgens mij worden verkopers in een winkel alleen op omzet afgerekend. Inkopers moeten voor de marge zorgen, daarom moesten ze ook bij kortingen toestemming vragen bij de bedrijfsleider.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef base3ball het volgende:
Overigens is het een beetje vreemd dat er alleen naar omzet gekeken wordt. Zo zou de beste verkoper best wel eens heel verkocht kunnen hebben, maar als er bijna geen marge op zit....
Hetzelfde is dat ik me er over verbaas dat ik al die topverkopers bij elke verkoop alleen maar hoor praten over vandaag kunt U hem voor X bedrag meenemen. Wat is dat nu voor onzin? Een topverkoper verkoopt toch juist het meeste en geeft daarbij het minste korting.
Ik noem het juist, omdat ik zelf (parttime) in een electronicawinkel werk. En natuurlijk is de omzet heel belangrijk (ook bij ons), maar als de kwaliteit (en dat is niet alleen korting) niet goed is, is men toch echt niet blij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij worden verkopers in een winkel alleen op omzet afgerekend. Inkopers moeten voor de marge zorgen, daarom moesten ze ook bij kortingen toestemming vragen bij de bedrijfsleider.
Daar zijn we het zeker over eens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:09 schreef base3ball het volgende:
[..]
Ik noem het juist, omdat ik zelf (parttime) in een electronicawinkel werk. En natuurlijk is de omzet heel belangrijk (ook bij ons), maar als de kwaliteit (en dat is niet alleen korting) niet goed is, is men toch echt niet blij.
Het zijn gewoon standaard verkopers.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef linebear het volgende:
vind het echt zware malloten... was echt allang weggelopen als ik zo geholpen zou worden
True point, de helft zou je zo tegenkomen in een electronicazaak, alleen doen ze dan natuurlijk niet zo raarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het zijn gewoon standaard verkopers.
Klopt, maar dat komt ook door de druk van het programma.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:20 schreef Paul het volgende:
[..]
True point, de helft zou je zo tegenkomen in een electronicazaak, alleen doen ze dan natuurlijk niet zo raar
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:20 schreef Paul het volgende:
[..]
True point, de helft zou je zo tegenkomen in een electronicazaak, alleen doen ze dan natuurlijk niet zo raar
Ik werk zelf bij de Harense Smid. Heb me rotgelachen om deze gasten... Wat een slechte manier om iets aan te bevelen/informatie te verstrekken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt ook door de druk van het programma.
Ik vind verkopers sowieso super irritant, laat mij gewoon lekker met rust. En 9 van de 10 verkopers weten bijna niks over de producten die ze verkopen.
Over de verkopers bij Expert ben ik trouwens wel tevreden, want die hebben wel verstand van zaken, vandaar dat het waarschijnlijk ook Expert heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |