abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64863145
Nee joh alle rokers zijn mentaal gestoord.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_64863274
Damn ... vrijdag avond... lekker internetten enz... geen peuken , koud (van de cold turkey waarschijnlijk)
Klote smsjes om me te feliciteren (sodemiter toch op).

Ach heerlijk even zeiken ... misschien zo nog even slap ouwehoeren en dan is me dag compleet !
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_64863342
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:41 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Damn ... vrijdag avond... lekker internetten enz... geen peuken , koud (van de cold turkey waarschijnlijk)
Klote smsjes om me te feliciteren (sodemiter toch op).

Ach heerlijk even zeiken ... misschien zo nog even slap ouwehoeren en dan is me dag compleet !
Gewoon lekker zeiken inderdaad, lucht op . Koude rillingen heb ik ook af en toe. Afkickverschijnselen voor de winst. Je gaat het zeker niet op een zuipen zetten?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 9 januari 2009 @ 19:56:10 #194
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64863856
Vanmiddag voelde ik me helemaal top, en nu zit ik een beetje sip voor me uit te kijken. Het zijn die momenten, dat sigaretje na het eten dat ik mis.

Maar ik hou vol, ik geef niet op.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64863871
Zullen we dat maar niet doen ? Niet dat ik het niet overleef... maar als ik bezopen ben dans ik graag... en daar zit nou net het gevaar... Ik noem het wel dansen ... maar andere mensen zeggen dat het ongecontroleerd met de ledematen bewegen is..
pi_64863991
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:56 schreef Sanne het volgende:
Vanmiddag voelde ik me helemaal top, en nu zit ik een beetje sip voor me uit te kijken. Het zijn die momenten, dat sigaretje na het eten dat ik mis.

Maar ik hou vol, ik geef niet op.
Is je geraden meid... ik zit hiero met kaarsen aan en rillende handen onzin te schrijven , doe ik anders nooit !
Hey mijn neus groeit ... raar bijverschijnsel...
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:01:27 #197
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64864088
Ik ben op de bank gaan liggen , onder een dekbed, met de dikste kat naast me. Die beweegt niet en kan goed als kruik dienen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64864469
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:01 schreef Sanne het volgende:
Ik ben op de bank gaan liggen , onder een dekbed, met de dikste kat naast me. Die beweegt niet en kan goed als kruik dienen.
Lieffff, mag ik erbij komen liggen ?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:14:51 #199
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64864580
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:11 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Lieffff, mag ik erbij komen liggen ?
Als je maar van mijn kruik afblijft!
pi_64864666
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:14 schreef Sanne het volgende:

[..]

Als je maar van mijn kruik afblijft!
Heb zelf al een kruik ... ook nog ergenst zo een band met spul erin dat als je het breekt het langzaam warm wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')