die krijg je zodra klachtengeld en eventueel depot is binnen is. Vanaf dat moment wordt je klacht een geschil, en wordt de ondernemer aangeschreven. En daar krijg je dan dus bericht van.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef Dirkh het volgende:
Vanmorgen contact gehad met een medewerker van de GC, ze hebben het dossier wel ontvangen, alleen sturen ze daar geen bevestiging van. Dat kan, maar op de site en na de aanmelding van het geschil wordt juist vermeld dat dat wél gebeurt.
Het online inzien van het dossier is niet mogelijk bij de geschillencommissie Elektro, dus je kan deze ook niet zo maar aanvullen o.i.d. dit moet schriftelijk. Maar ik heb tenminste een dossiernummer. Tot zover de niet boeiende update.
Digitaal geld over maken was niet mogelijk. Ik wacht dus netjes de acceptgiro af.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
die krijg je zodra klachtengeld en eventueel depot is binnen is. Vanaf dat moment wordt je klacht een geschil, en wordt de ondernemer aangeschreven. En daar krijg je dan dus bericht van.
heb je digitaal klachtengeld overgemaakt via de site (weet zo snel niet uit mijn hoofd of dat bij elektro al kan)? Anders krijg je eerst nog een brief met acceptgiro.
Ik heb een brief ontvangen van BC waarin ze vermelden bij GC Elektro aangesloten te zijn, zie brief Wie is hier verantwoordelijk, Vodafone of Belcompany? (onderste regel)quote:N.B. ik begrijp iig dat je de klacht tegen Belcompany hebt ingedient, dat je klacht bij Elektro is ingenomen en niet bij telecom?
ah had ik ten tijde van het plaatsen van die post niet naar gekekenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Digitaal geld over maken was niet mogelijk. Ik wacht dus netjes de acceptgiro af.
[..]
Ik heb een brief ontvangen van BC waarin ze vermelden bij GC Elektro aangesloten te zijn, zie brief Wie is hier verantwoordelijk, Vodafone of Belcompany? (onderste regel)
Ik heb alles nog en hij is onbeschadigd, maar BC geeft zelf al aan dat van ruilen geen sprake is. In de winkel heb ik daar niet eens over gesproken. Ik had achteraf daar misschien wel op kunnen staan omdat het niet werkt zoals ik mag verwachten, maar ik probeerde het eerst bij VF omdat ik dacht dat het probleem veroozaakt werd door het netwerk en niet het toestel. En daarbij ben ik misschien, zoals eerder al opgemerkt, te lief geweest.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:25 schreef Heleeeen het volgende:
Ziet het toestel er nog goed uit? Geen beschadigingen e.d.? En heb je het doosje nog?
Vraag dan in de winkel of ze het toestel willen ruilen.. In sommige gevallen willen ze dat nog wel eens doen
Het hoofdkantoor, zowel VF als BC willen van geen ruilen weten, dat heb ik schriftelijk mogen vernemen. De brieven staan in dit topic. Het toestel en abonnement is afgesloten op 19-11-08quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:36 schreef Heleeeen het volgende:
Hmm beetje raar dat ze dat niet gelijk hebben aangeboden.. Ik zou toch nog eens even contact opnemen met het hoofdkantoor en vragen of het toestel alsnog geruild kan worden, want hoe oud is het toestel? (geen zin om terug te lezen)
En te lief zijn is opzich niet verkeerd hoor..
Ben trouwens benieuwd om welk filiaal het gaat...
Heb jij enig idee wat de looptijd is van de aanmelding? We zijn nu drie en een halve week verder en ik heb nog geen enkel bericht ontvangen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zelf niet. Ik behandel geen zaken, ik doe daar hele andere dingen.
Dat TS nog geen reactie heeft gekregen hoort niet, maar is mogelijk omdat het griepvirus hier ook heeft toegeslagen. TS mag wel zijn gegevens PM-en of naar Brandx at fok.nl mailen, dan kan ik de stand van zaken voor hem navragen. Voorrang geven doen we niet snel, ook niet voor bekenden. Belangrijkste reden: er zijn veel nijpendere zaken, zoals mensen met lekkende daken langs electriciteitsdraden, of mensen die wel al dan niet terecht worden afgesloten door nutsbedrijven waardoor ze geen verwarming hebben enz. Maar goed, door zijn dossier onder de aandacht te brengen wordt e.e.a. wellilcht wel verspoedigd
dat is idd raar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat de looptijd is van de aanmelding? We zijn nu drie en een halve week verder en ik heb nog geen enkel bericht ontvangen.
Ik heb dan wel een dossiernummer, maar die heb ik zelf gevraagd na telefonisch contact.
Ik heb inderdaad geen lekkend dak of geen stroom, dus ik kan me voorstellen dat dat prioriteit kan krijgen, maar helemaal geen reactie vind ik raar van een organisatie als GC.
Ik heb je een PM gestuurd,quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is idd raar.
wil je me je dossiernummer PM-en? dan ga ik er morgen even achteraan.
Top, ik kreeg vandaag een brief van de GC, zij zullen de klacht in behandeling nemen. Moet even 75 euro over maken (dus meteen gedaan) en dan zal ik horen wat er verder gaat gebeuren. Er zit schot in de zaak.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Lemmeb het volgende:
Nu ben ik wel erg benieuwd hoe het met vergelijkbare klachten van anderen gaat, zonder kruiwagentje. Die belanden zeker op de grote "nooit meer naar kijken" hoop?
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Lemmeb het volgende:
Nu ben ik wel erg benieuwd hoe het met vergelijkbare klachten van anderen gaat, zonder kruiwagentje. Die belanden zeker op de grote "nooit meer naar kijken" hoop?
Moet ik daarvan onder de indruk zijn? Dat ben ik namelijk niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
We zijn een rechtstreekse vervanging van de rechtbank.
totaal niet van onder de indruk zelfs. Ik zette het er neer om aan te geven, dat wij qua consumentengeschillen op gelijke voet staan als de rechter en het dus alleen daarom al niet mogelijk is om geschillen op een nooit meer kijken stapel te gooien zoals jij heerlijk sarcastisch steltquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Moet ik daarvan onder de indruk zijn? Dat ben ik namelijk niet.
Magoed, ik geloof heus dat jullie je best doen.
Oké, dan is het goed.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
totaal niet van onder de indruk zelfs. Ik zette het er neer om aan te geven, dat wij qua consumentengeschillen op gelijke voet staan als de rechter en het dus alleen daarom al niet mogelijk is om geschillen op een nooit meer kijken stapel te gooien zoals jij heerlijk sarcastisch stelt
zou vroeger misschien hebben gekunt, maar nu niet meer omdat klachten digitaal ingediend worden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed.
Maar als zo'n brief nou 'kwijt' raakt, of (zogenaamd) nooit aangekomen is? Dan is er toch ook geen klacht meer om in behandeling te nemen?
Aha. Ik ben weer helemaal gerustgesteld.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
zou vroeger misschien hebben gekunt, maar nu niet meer omdat klachten digitaal ingediend worden.
Maar ook vroeger is dat eigenlijk een non-issue. Simpele reden dat wij (als semi-overheidsinstantie) betaald worden voor het aantal klachten dat we verwerken. Dus als we klachten laten 'verdwijnen' kost dat geld. Letterlijk. En dus ook fte, want die wordt gebaseert op de hoeveelheid werk die verzet moet worden (logisch). Dus dat kan niet.
Zou wel handig zijn, zijn we in een keer op dagverwerking
mjah, dat is het grote verschil bij ons idd, en ook tussen ons en arbitragecommmissies etc.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Aha. Ik ben weer helemaal gerustgesteld.
Ik heb dat wel altijd bij commerciële bedrijven, die vertrouw ik voor geen meter. Als ik die een brief stuur, bijvoorbeeld om een abonnement op te zeggen, dan bel ik altijd een week later na om te checken of het wel aangekomen is en het niet ergens op een grote "niet meer naar kijken" hoop beland is. Is maar goed ook dat ik dat doe, want ongeveer de helft van de keren is er wat mis (niet aangekomen, kwijt, niet meer terug te vinden in 'het systeem', wel in het systeem maar om onverklaarbare redenen niet verder verwerkt, koffie overheengevallen en dus onleesbaar geworden etc. etc.).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |