Dan ben je niet de enige... Misschien een opschoning houden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:47 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik zit eens even bij die federatie stats te kijken op alltid, maar er staan echt teams tussen (en behoorlijk wat), waarbij ik denk: "Wie is dat?"
Heb je al eens bij je verzonden mail gekeken in hattrick? Daar had ik dat dus ook. Door de Fok Fed Fan Mail.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:47 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik zit eens even bij die federatie stats te kijken op alltid, maar er staan echt teams tussen (en behoorlijk wat), waarbij ik denk: "Wie is dat?"
Hoe?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige... Misschien een opschoning houden?
Neuh valt daar wel mee. Ik heb dan ook iedereen onder een bookmarkquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:52 schreef rompompom het volgende:
Dat heb ik soms al bij teams die meedoen met de FOK!-cups..
dan moet je bij Psychonikeo zijn, die is eigenaar van de Fed..quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als FED-admin kun je toch leden schoppen?
Kan ook. Weet ik veel. Ik heb daar niet opgelet toen ik bij de FOK!-fed kwam...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:00 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dan moet je bij Psychonikeo zijn, die is eigenaar van de Fed..
ik ook niet hoor.. maar inmiddels weet ik het welquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan ook. Weet ik veel. Ik heb daar niet opgelet toen ik bij de FOK!-fed kwam...
Ik had precies hetzelfde toen ik iedereen van de fed een paar dagen terug langs ging... voor iets met een op en de awards en zo...quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:47 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
kijk alleen al naar de cup hoeveel er daar aan meededen.. ik denk toch wel een stuk of 30..quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde toen ik iedereen van de fed een paar dagen terug langs ging... voor iets met een op en de awards en zo...
Maar ja, hoeveel 'echte' actieve leden houd je over als je de rest wegschopt?
Ik denk het niet want niet iedereen is supporter.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
kijk alleen al naar de cup hoeveel er daar aan meededen.. ik denk toch wel een stuk of 30..
Ik zat al even te tellen, 26... maar ja, het is natuurlijk ook logisch dat sommige mensen alleen aan de 'activiteiten' meedoen en verder niet de hele dag hier zitten te spammenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
kijk alleen al naar de cup hoeveel er daar aan meededen.. ik denk toch wel een stuk of 30..
hmmz.. daar heb je idd wel een punt.. maar het merendeel is wel lid..quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk het niet want niet iedereen is supporter.
We hebben maar 40 leden dus die 10 laat maar dan zeg ik.
En die tijd is er weer sneller dan je lief is...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hoho
die tijd is al voorbij hoor....
Het enige wat we kunnen doen is vragen aan nico of hij wat inactive leden wil dumpen maar ik denk dat ie dat niet doet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:17 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hmmz.. daar heb je idd wel een punt.. maar het merendeel is wel lid..
Ook dat ja!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En die tijd is er weer sneller dan je lief is...
Pssst, volgens mij heb jij ook een hoop lelijke spelers in je selectie als ik dat zo bekijk...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:17 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hmmz.. daar heb je idd wel een punt.. maar het merendeel is wel lid..
T zijn net huisdieren ze gaan steeds meer op t baasje lijken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Pssst, volgens mij heb jij ook een hoop lelijke spelers in je selectie als ik dat zo bekijk...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
T zijn net huisdieren ze gaan steeds meer op t baasje lijken.
Ah, dus je gaat toch voor de lelijkste manager award?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
T zijn net huisdieren ze gaan steeds meer op t baasje lijken.
Daarom had ik ze ook snel uit gezet. Straks ga ik dat nog denken ook en das helemaal niet de bedoeling.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat het veel goeds zou betekenen voor iedereen die hattrick speelt, met die koppen tegenwoordig!
kijk ff voor wie t was bedoeld voor je probeert bij de hand te doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, dus je gaat toch voor de lelijkste manager award?
Ja jezus. Ik zal alleen maar de avatars van jou en gijs bij de laatste posts... Ik ga toch niet terug kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kijk ff voor wie t was bedoeld voor je probeert bij de hand te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |