jawel, maar dan met exacte cijfersquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Om er achter te komen wie de spammers zijn hoef je enkel een blik te werpen op enkele pagina's volgens mij!
Dan kom ik er nog goed af, 2 topics geleden was ik zelf aan het trainen bij het vele gespam in de avond!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met name de pagina's van de vorige 2 topics...
Hij speelt dus in zijn standaard opstelling.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:29 schreef Psychonikeo het volgende:
P/D duel is mogelijk tegen RKTVV Kerkrade '06..
Via Altiid zag ik dat hij zo rond de 220 hatstats haalt. Via Hattrick zag ik dat de club eigenaarloos
ja maar is wel kut om daarvan te verliezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij speelt dus in zijn standaard opstelling.
Ook eigenaarloos kan hij dan 220 hatstats halen.
Hoe vind je die? Ik zit in die oefenpot te kijken, maar daar zitten meestal toch de standaard landjes.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:30 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Zo. Na Iran, Indonesie en China, gaan we volgende week naar Oceanie
Regelmatig opnieuw checkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoe vind je die? Ik zit in die oefenpot te kijken, maar daar zitten meestal toch de standaard landjes.
Een land waar je graag heen wil selecteren en dan een half dagje wachten werkt voor mij ook altijd wel!quote:
En sta ik bovenaan qua SL-Punten:quote:Teams met de meeste kaarten in Fok! Federatie
1 TeamKoekje VII.310
quote:SL-punten in Fok! Federatie
1 184.32 TeamKoekje VII.310
quote:Topscorers in Fok! Federatie
1 17 Sébastien Toquet Twello FC VII.22
2 17 Roberto Irurreta TeamKoekje VII.310
Dat zou ik nou nooit doenquote:
Maak de spammers niet wakker nu...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nooit doen
Stelletje spammers : 22 posts in 3 uur! Zo gaan die topics veel te snel!!
Ik kan niet eens inloggen op Alltidquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Volgens Alltid:
Heb ik het gemeenste team van de FOK! federatie:
[..]
En sta ik bovenaan qua SL-Punten:
[..]
Edit: Na het bijwerken van de federatie op alltid niet meer...Nu sta ik bij beide op de 2e plaats...
En gedeeld eerste met topscoorder:
[..]
![]()
Ow ja sorry Ssssssstttttttttttquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maak de spammers niet wakker nu...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maak de spammers niet wakker nu...
Wat zijn SL punten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Volgens Alltid:
[..]
[..]
Edit: Na het bijwerken van de federatie op alltid niet meer...Nu sta ik bij beide op de 2e plaats...
[..]
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat zijn SL punten?
En: stom dat ik mijn spits zondag niet mee liet spelen door een vormdipje. Ik ga jullie nog wel pakken de laatste wedstrijd wbt topscorers![]()
Oja en wakker
quote:WHAT ARE SL-POINTS, AND HOW ARE THEY CALCULATED?
SL-points was originally used by the federation “SupporterLigaens Venner”. It is a rating that makes it easy to compare teams even when they are in different league levels. In Alltid Hattrick, this rating is only shown in the federation pages. This is how it’s calculated:
Points for playing away; 1,5 p.
Points for scorings your club scores; 0,5 p.
Points taken from you when you get a goal against; 0,4 p.
Points for each victories; 3,0 p.
Points for a tied game; 1,0 p.
3 victories in a row; 1,0 p.
3 games without losing; 0,3 p.
3 – goalbonus = 1,0 p.
Slavernij punten? Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat zijn SL punten?
En: stom dat ik mijn spits zondag niet mee liet spelen door een vormdipje. Ik ga jullie nog wel pakken de laatste wedstrijd wbt topscorers![]()
Oja en wakker
Worden die berekend over meerdere seizoenen?quote:
Het bordspel zit al in de koffer?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef Grumpey het volgende:
ik ga over twee weken op wintersport trouwens met twee vrienden uit de eredivisie, waaronder de kampioen van dit jaar. Ook wel leuk feitje dacht ik zo
En je hebt draadloos internet hoop ik?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het bordspel zit al in de koffer?.
Nee. Per seizoen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Worden die berekend over meerdere seizoenen?
ik zit eens even bij die federatie stats te kijken op alltid, maar er staan echt teams tussen (en behoorlijk wat), waarbij ik denk: "Wie is dat?"quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Volgens Alltid:
[..]
[..]
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |