quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Probeer me maar eens tegen te houden
Neen, Groentehof BV.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:14 schreef The_Hives het volgende:
Hmmz, quoten in een dicht topic lukt niet. Foute slowchatters
[..]
Hessing?
Daar hoef je toch niet over na te denken met 5,7 miljoen? Daar krijg je een speler voor die beide stats goed beheerst.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef Tuinboon het volgende:
Ik heb 5,7 miljoen, ik denk dat ik maar eens een nieuwe verdediger ga kopen. Weet iemand eigenlijk hoeveel een verdedigers positiespel percentueel gezien bijdraagt aan het middenveld? (als je hem normaal opstelt) want dat is een keer omhoog gegaan met een aanpassing geloof ik.
Ik geloof niet heel veel meer. Ik dacht normaal iets van 25%, en aanvallend 33%.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef Tuinboon het volgende:
Ik heb 5,7 miljoen, ik denk dat ik maar eens een nieuwe verdediger ga kopen. Weet iemand eigenlijk hoeveel een verdedigers positiespel percentueel gezien bijdraagt aan het middenveld? (als je hem normaal opstelt) want dat is een keer omhoog gegaan met een aanpassing geloof ik.
Alle beetjes helpen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef Buitenspel het volgende:
[..]
Ik geloof niet heel veel meer. Ik dacht normaal iets van 25%, en aanvallend 33%.
Kijk anders even op HAGonline.org dat is geloof ik dat antwoorden genootschap.
quote:
Mis poes!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef Xummon het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hey scheer je weg! Jij zou vanavond niet op Fok! zijn!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Net als dat iedere post helpt...
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey scheer je weg! Jij zou vanavond niet op Fok! zijn!
Ik heb ook nog andere plannenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet over na te denken met 5,7 miljoen? Daar krijg je een speler voor die beide stats goed beheerst.
Mensen die MSN smilies op FOK! gebruiken:quote:
Slechts 20j36d oud, 1.1 mln betaald. Dat ga ik flink terugverdienen mbv passen training.quote:Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 4/20 weak
Playmaking: 10/20 outstanding
Winger: 4/20 weak
Passing: 6/20 passable
Scoring: 2/20 wretched
Set pieces: 2/20 wretched
Slechts 9 posts in 12 uur...quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
Is dat dit nu pagina 2 van het volgende topic of ben ik wezen trainen en kort zuipen en zijn jullie nog op dezelfde pagina?
Helaas is mijn bovennatuurlijk vleugel er voor 3 weken uitgetrapt. Een geluk dat hij niet in vorm was, maar dat zal nu nog dramatischer worden...quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:13 schreef NelisZ het volgende:
Hattrick![]()
Ben mn friendly weer zonder blessures doorgekomen, dus ben weer tevreden. Morgen maar weer op zoek naar een missend vlaggetje
het lijkt er op..quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:20 schreef Psychonikeo het volgende:
zitten we weer op een topic per dag ofzo?
Ik zal eens kijken of ik de topics hier door een soort van statestiekenfiltertje kan gooien. Weten we meteen wie hier de spammers zijnquote:
[/Outpost76]quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Woei. Mijn programmacrash is opgelost (hopelijk). Nu weer 12 uur wachten spammen...
Om er achter te komen wie de spammers zijn hoef je enkel een blik te werpen op enkele pagina's volgens mij!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik de topics hier door een soort van statestiekenfiltertje kan gooien. Weten we meteen wie hier de spammers zijn
Met name de pagina's van de vorige 2 topics...quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Om er achter te komen wie de spammers zijn hoef je enkel een blik te werpen op enkele pagina's volgens mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |