Er is geen schade aan de Macbook, er zitten wat standaard krasjes op de bovenkant maar dit schijnt volkomen normaal te zijn, ik snap ook niet hoe de krasjes er zijn gekomen want de Macbook heeft altijd in zijn sleeve gezeten tijdens het vervoerenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:44 schreef Pritt het volgende:
Ok,
2 punten.
Geen duidelijke beschadigingen aan de MacBook? (ook geen dode pixels?)
en
Lever je hem schoon op qua installatie?
Als het eerste antwoord nee is en tweede ja dan bied ik 650.
Je weet wel dat je voor 650 euro een nieuwe laptop kunt kopen die deze Macbook qua snelheid op ieder punt overtreft?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:44 schreef Pritt het volgende:
Ok,
2 punten.
Geen duidelijke beschadigingen aan de MacBook? (ook geen dode pixels?)
en
Lever je hem schoon op qua installatie?
Als het eerste antwoord nee is en tweede ja dan bied ik 650.
Ja, maar ik weet ook dat MacBooks qua hardware piekfijn op elkaar past, waardoor i.t.t. vele andere fabrikanten een goede performance gehaald wordt met het spul wat erin zit. En geloof me, de keuze is ook reuze moeilijk. Het ontdekken van Mac (nieuwe OS voor mij) trekt me wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je weet wel dat je voor 650 euro een nieuwe laptop kunt kopen die deze Macbook qua snelheid op ieder punt overtreft?
Oke, het is natuurlijk ook jouw keuze. Dat hardwareverhaal geloof ik niet zo in, een GMA950 is gewoon niet veel en zal ook nooit veel worden. Vooral marketingtechnisch zit het goed in elkaar.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:18 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet ook dat MacBooks qua hardware piekfijn op elkaar past, waardoor i.t.t. vele andere fabrikanten een goede performance gehaald wordt met het spul wat erin zit. En geloof me, de keuze is ook reuze moeilijk. Het ontdekken van Mac (nieuwe OS voor mij) trekt me wel.
.
Ik probeerde de potentiele koper alleen te wijzen op iets wat hij mogelijk over het hoofd ziet. Wat jij zegt is trouwens de grootste onzin. Wij hebben verschillende Dell en Fujitsu Siemens laptops, deze batterijen werken ook na meer dan 2 jaar nog uitstekend.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:51 schreef Shrien het volgende:
Pritt, als je er uit ben mag je me mailen op [ afbeelding ].
En leolinedance, het is echt een brok degelijke hardware, neem de batterij bijvoorbeeldig, die zit na ruim een jaar nog op 97% en gaat zo nog 3 uur mee.
De batterij van de Toshiba laptop van de ouders gaat daarentegen na een maand of 3 nog maar een minuut of 40 mee.. En gelieve niet meer mijn topics vervuilen met je enge adviezen.
3x hoera voor jullie danquote:Op zondag 11 januari 2009 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik probeerde de potentiele koper alleen te wijzen op iets wat hij mogelijk over het hoofd ziet. Wat jij zegt is trouwens de grootste onzin. Wij hebben verschillende Dell en Fujitsu Siemens laptops, deze batterijen werken ook na meer dan 2 jaar nog uitstekend.
quote:Op maandag 12 januari 2009 07:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil niet verder doorzeuren enzo he, maar het is inderdaad zo dat de batterijen van macbooks wel heel goed zijn.. Ik heb op dit moment een batterij uit Augustus 2006, die is 971 keer opgeladen en zit nog op 97 procent van wat hij eerst zat....
Daarnaast is de discussie over dat Windows laptops veel goedkoper zijn al zo vaak gevoerd... En bij een Mac betaal je gewoon voor een beetje degelijkheid en innovatie, het zijn gewoon goede computers
Draait prima hierquote:Op maandag 12 januari 2009 15:19 schreef Shrien het volgende:
Gisteravond even Windows 7 uitgeprobeerd![]()
[ link | afbeelding ]
Je kan Windows draaien op een Mac... Als in op een andere partitiequote:Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef Pritt het volgende:
Helaas moet ik afzien van mijn potentiele bod. Ik heb maar een heel klein verlanglijstje waar mijn laptop aan moet voldoen. Een daarvan is dat mijn favoriete MMORPG er op moet kunnen draaien. Echter blijkt er geen Mac versie te zijn en is het met Virtual Windows schijnbaar een hoop gekloot (wanneer men 2nd client wil gebruiken). Helaas dus, keek er best wel naar uit.
Yep... De TS draait nu ook windows 7 (zie hier boven) en dat draait perfect kan ik je vertellenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:18 schreef Pritt het volgende:
Dus dat je bij het booten simpel kan kiezen tussen Leopard en Windows?
Oh ok zeer interessant dan. Wat kost dat Bootcamp? Zit dat al bij de OS, aangezien TS het al gebruikt?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Yep... De TS draait nu ook windows 7 (zie hier boven) en dat draait perfect kan ik je vertellen
Over welke MMORPG gaat het eigenlijk
Bootcamp zit inderdaad standaard bij OS.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Oh ok zeer interessant dan. Wat kost dat Bootcamp? Zit dat al bij de OS, aangezien TS het al gebruikt?
Het is trouwens Ragnarok Online, vrij oldskool en middelmatig tegenwoordig, maar na jaren gespeeld te hebben blijf ik in contact met de community daar.
Haha inderdaad, bedankt DutchErrorist.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Pritt het volgende:
Boah, dan ligt toch de situatie een heel stuk anders.
Jullie helpen TS wel goed met verkopen van zijn unit en mij met goede info.
Top mensen!
Ik zie dat je twee mooie bindingen hebt dus gelukkig voel ik me niet meer schuldig dat ik hem niet neem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:22 schreef Shrien het volgende:
Pritt, als je niet meer reageert neem ik aan dat je geen interesse meer hebt ?
Twylight je hebt PM.
Tevens 'n kickje
Aha ok, primaquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:50 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik zie dat je twee mooie bindingen hebt dus gelukkig voel ik me niet meer schuldig dat ik hem niet neem.
700 incl. de Logitech v470, de Tucano Second Skin en één verloopstukje naar keuze lijkt mij een goede deal.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef Guyver_1976 het volgende:
nee alles compleet 700 niet een verlengstukje naar keuze alles voor 700
Valt best mee hoor!quote:
Dan gaat de prijs er met 3,60 op vooruitquote:
Voor 720 is het gehele pakket voor jouquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef duffet1 het volgende:
-reactie op bin post-
OT: reservebod (na Guyver_1976 iig) van 700euro voor alles
Als Guyver_1976 en duffet1 niet akkoord gaan, of een beter voorstel hebben dan is 'ie voor jou, mits je de vraagprijs ervoor geeft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:07 schreef NoNickOne het volgende:
Is dat ding nou verkocht?
Anders wil ik m wel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |