Ik heb het wel eens ergens gelezen, maar je moet dan de topcase van de MB losmaken en er zo'n plastic papiertje tussen schuiven en dat leek me dan weer niet zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Beter vertel jij waar je dat hebt laten doen, of hoe je dat hebt gedaan want dat wil ik ook (zo'n old skool apple logo)
Ik ook, maar dan moet ik zoveel moeite doen om alleen maar zo'n papiertje te importerenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:30 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens ergens gelezen, maar je moet dan de topcase van de MB losmaken en er zo'n plastic papiertje tussen schuiven en dat leek me dan weer niet zoMaar ziet er tof uit
Benodigdheden en tutorial zijn hier te vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Beter vertel jij waar je dat hebt laten doen, of hoe je dat hebt gedaan want dat wil ik ook (zo'n old skool apple logo)
Als ik het geld wat ik voor deze Macbook kan krijgen kon missen wel, dat zijn echt mooie dingen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef TwyLight het volgende:
Ruilen tegen een iMac C2D 2,16ghz 1gb ram 500gb hdd 17" uit 2006?
Maar jij hebt het daar ook vandaan gehaald? (Dat papiertje?)quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:36 schreef Shrien het volgende:
[..]
Benodigdheden en tutorial zijn hier te vinden.
Ik heb er in ieder geval een hoop leuke reacties op gehad.
[..]
Als ik het geld wat ik voor deze Macbook kan krijgen kon missen wel, dat zijn echt mooie dingen.
Oui, maar het gaat nu een beetje offtopic, ik wil mn mooie machientje gewoon verkopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar jij hebt het daar ook vandaan gehaald? (Dat papiertje?)
Ik wil hem ook wel kopen, maar dan wel in 2 studiefinanciering termijnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:36 schreef Shrien het volgende:
[..]
Benodigdheden en tutorial zijn hier te vinden.
Ik heb er in ieder geval een hoop leuke reacties op gehad.
[..]
Als ik het geld wat ik voor deze Macbook kan krijgen kon missen wel, dat zijn echt mooie dingen.
Valt wellicht over te praten als het serieus is..quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel kopen, maar dan wel in 2 studiefinanciering termijnen![]()
Staat in de startpostquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef TwyLight het volgende:
Dat zou dan 24 jan. en 24 feb. worden
Waar woon je ongeveer?
Voorkeur gaat naar verkoop van Macbook + muis, maar als de Macbook verkocht is zonder accessoires dan kun je best in aanraking komen voor de muisquote:
Het jaar van de garantie was al voorbijquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:23 schreef SubSun het volgende:
wel leuk dat gekleurde logo, maar vervalt je garantie daarmee niet? als dit niet het geval is, is het wel interessant
offtopic.. gratis kickje
waarom zou ik dan in januarie al 325 betalen?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:30 schreef zaara het volgende:
als ik ts was zou ik bij zo'n regeling de laptop pas geven na de 2e maand.
13.3"quote:
Omdat je dan de laptop in februari krijgt?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
waarom zou ik dan in januarie al 325 betalen?
Hij heeft dezelfde resolutie als de meeste 15.4" laptops... (1280*800)quote:Op zondag 11 januari 2009 11:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
laat maar dan
[..]
wat is dat voor antwoord?![]()
Niet dus ?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
laat maar dan
[..]
wat is dat voor antwoord?![]()
Primaquote:Op zondag 11 januari 2009 11:39 schreef Pritt het volgende:
Ik ben zeer geintresseerd omdat mijn oude laptop net overleden is.
Graag 1 (a 2) dagen bedenktijd.
Vooral geldquote:Op zondag 11 januari 2009 15:47 schreef Maaike_20 het volgende:
Stel; je verkoopt de muis los...wat wil je er dan voor hebben?
En...verkoop je hem nu al los van de Macbook?quote:
Als je een Apple hebt kan je het zelf ook doen natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 17:38 schreef Lefty16 het volgende:
Whaah, ik kan er niet tegen dat dit topic steeds voorbij komt, ik vind hem zo ongelofelijk gaaf! En super dat logo, tevens een tvp
Als de definitieve koper 'm zonder muis neemt verkoop ik de muis pas los, de verkoop van de Macbook heeft prioriteit #1 dusquote:Op zondag 11 januari 2009 17:35 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
En...verkoop je hem nu al los van de Macbook?
Indien wel...dan bied ik je ¤30,- exclusief verzenden
Haha bedankt, en de Macbook kan van jou worden hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 17:38 schreef Lefty16 het volgende:
Whaah, ik kan er niet tegen dat dit topic steeds voorbij komt, ik vind hem zo ongelofelijk gaaf! En super dat logo, tevens een tvp
Ok...dan wacht ik afquote:Op zondag 11 januari 2009 17:46 schreef Shrien het volgende:
[..]
Als de definitieve koper 'm zonder muis neemt verkoop ik de muis pas los, de verkoop van de Macbook heeft prioriteit #1 dus![]()
[..]
Haha bedankt, en de Macbook kan van jou worden hoor
Ik heb er nooit wat van gemerkt eerlijk gezegdquote:Op zondag 11 januari 2009 19:55 schreef Pritt het volgende:
Even vanuit gaande dat hier een 5400rpm harddisk in zit (denk ik?).
Hoe erg merk je dit bij een Mac?
Bij Windows is het vrij snel kut met peren, alleen als ik op de Mac Site kijk is het echt heel standaard.
Zijn er hier ervaringsdeskundigen, wat is jullie mening daar over?
Vergt het booten van de Mac OS minder dan bij een PC?
Ik ook niet, machientje start behoorlijk snel op. Vooral na een schone OS installatiequote:Op zondag 11 januari 2009 20:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb er nooit wat van gemerkt eerlijk gezegd
13.3" zoals alle macbooks.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:37 schreef Yacht het volgende:
hoeveel inch is ie, want dat staat er niet bij of ben ik nou gek..
Er zijn al meer mensen die 600 geboden hebben (hij staat ook op Marktplaats).quote:Op zondag 11 januari 2009 22:09 schreef Pritt het volgende:
Aangezien NoNickOne al 600 euro geboden (hij biedt wel op meerdere objecten tegelijk) heeft moet ik me terug trekken. Na een avondje prijsvergelijken lijkt die 600 ook mijn bod waarop ik ongeveer uit zou komen. Dus dan zal ik hem helaas aan mijn neus voorbij moeten laten gaan. Mits NoNickOne zich terugtrekt. I'll keep an eye on it.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |