ik heb geen stukke UI bij David gezienquote:
stomme kuttrolquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef Rikketik het volgende:
Oh, en:
Hannel yn kaarten foar feest
It bestjoer fan de Alvestêdetocht is hiel ûntefreden oer de hannel yn kaarten foar it grutte jubileumfeest. Dat is 15 jannewaris yn De Harmonie yn Ljouwert en is inkeld tagonklik foar leden. Der kinne net mear as 3000 minsken yn de seal. Der moasten al 300 minsken teloarsteld wurde. No docht bliken dat de kaarten ferhannele wurde op ynternet.
It bestjoer sil by de doar kontrolearje op lidmaatskipskaarten.
toch wel beetje beschamend dat we als tukkers een friese TT hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit deeltje zit vanavond toch al dicht...dan hoeft er ook geen TT-change te komen
hoe ist dan?quote:
dat is waarquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit deeltje zit vanavond toch al dicht...dan hoeft er ook geen TT-change te komen
x2quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb geen stukke UI bij David gezien
bijna jaquote:
wil je zeggen van niet?quote:
dat had ik nou dinsdag en maandag volgens mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kan beter, niet echt lekker in me vel![]()
En hoe ist daar dan?
Waren ze nog een beetje nat dan van binnen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:09 schreef rulerofdeath het volgende:
ik voel me ook net een echte kok![]()
even een vinger bij de kippevleugeltjes naar binnen drukken om te voelen of ze wel warm zijn van binnen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:41 schreef Rikketik het volgende:
- Psst, heb je het gehoord over David?
+ Wadda?
- Hij komt eigenlijk uit Fryslân
+
natte chicksquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Waren ze nog een beetje nat dan van binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |