Tsja, denk dat het er hier ook weer op uitdraaitquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:33 schreef J0hos het volgende:
Line-up van vorig jaar was beter, maar desalniettemin zal ik wel weer een bezoekje gaan brengen vermoed ik.
Volgens mij was het niet eens uitverkocht toch? Ik heb toen in ieder geval pas kort van te voren een kaartje gekocht.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe snel waren de kaartjes vorig jaar uitverkocht?
vorig jaar heb ik kaartje bij de ingang gehaaldquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe snel waren de kaartjes vorig jaar uitverkocht?
Ooh gelukkig, desalniettemin haal ik morgen een paar kaartjes op.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:30 schreef dragems het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik kaartje bij de ingang gehaald
Geen Biohazard en Deathstars?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Leuke bands! Alleen Biohazard, Deathstars en Guus mogen van mij wel afbellen.
Vooruirt dan Deathstars mag wel komen, maar die andere nietquote:Op maandag 2 maart 2009 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen Biohazard en Deathstars?
Cultuurbarbaar
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Vooruirt dan Deathstars mag wel komen, maar die andere niet
Ik mis nog een dj die het afsluit......quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:36 schreef DenS het volgende:
Vrijdag 27 Maart wordt de laaste naam bekend gemaakt van Dauwpop op Reggestreek Radio vanaf 18:00. Ook worden er 2 kaartjes weggegeven.
Dus voor de mensen die in de omgeving wonen van Hellendoorn, luisteren dus! 106.6 in de ether en 104.1 op de kabel.
Mooi Wark!quote:Net als vorig jaar hebben we de indeling van het terrein weer aardig aangepast. Dat wordt dus weer zoeken! Wanneer je het Enge Bos echter gevonden hebt, kan je daar de hele dag vertoeven voor het grootste, ongecompliceerde feest in Oost Nederland. Je verlaat het Enge Bos niet zonder een grote grijns op je hoofd.
En het feest wordt alleen maar groter want 3FM DJ Giel Beelen is, op eigen verzoek, de hele dag, gastheer van het Enge Bos podium samen met zijn vrienden van de Stylus DJ’s. Wie Giel’s radioprogramma kent, kent ook de wansmaak woensdag en deze valt op 21 mei voor één keer op donderdag. maak je op voor het Enge Bos “de wansmaak editie” met uw host: Giel Beelen. En welke bands heeft de heer Beelen dan te gast?
Wat dacht je van de Drentse rockers van Mooi Wark of als afsluiter de Brabantse feestband Band zonder Banaan! Ook is er tijd voor een echte eighties cult coverband in de vorm van the Hot Stewards. Alle eighties hits komen voorbij van “Touch me” tot “Tell it to my heart” maar dan door vijf- iets te ijverig in de make up pot gekeken- mannen…….
Verder komt één van de helden van het Nederlandse lied Wolter Kroes even buurten. Bijgestaan door twee opkomende talenten van het levenslied Dominique Vos en Justin. En dat is nog niet alles want ook de leukste metal gimmick komt naar Hellendoorn: Patatje Metal. Alle Nederlandstalige klassiekers omgetoverd tot brute metalnummers. Hilarisch!
Jup, die naam is trouwens ook nog bekend gemaakt @ Reggestreek radio.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
NAMEN! NAMEN! NAMEN! NAMEN! NAMEN! NAMEN! NAMEN!
En wat voor namen!_!
[..]
Mooi Wark!
das wel leuk ja jammer dat bas niet meer mee doen maarja gein is soms ook leukquote:Op maandag 30 maart 2009 19:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
NAMEN! NAMEN! NAMEN! NAMEN! NAMEN! NAMEN! NAMEN!
En wat voor namen!_!
[..]
Mooi Wark!
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:59 schreef dragems het volgende:
ik weet nog steeds niet of ik wel ga???
geld is beetje laagquote:
23 graden, alleen wel wisselvallig weer, wat ik er van gehoord heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb er ook zin in en waarschijnlijk wordt het nog heerlijk weer ook
was idd zondequote:Op maandag 4 mei 2009 19:01 schreef De Wouzeraar het volgende:
Kutzooi, zie net op het blokkenschema dat Goose een dj-set is.
Dat staat niet op de homepage en bij de bands.
Losers.
Niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:53 schreef pfaf het volgende:
Ik vond het weer lachen. Muzikaal was het bagger, maar het weer was prima en het was erg lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |