het was echt superleuk

Weer viel redelijk mee, paar buitjes gehad, maar niet echt heel heftig ofzo. In Deventer had het die middag zo heftig geonweerd dat de stoppen hier thuis waren doorgeslagen ( hoorde ik later van huisgenoot)
Bands die we uiteindelijk hebben gezien:
Alain Clark, die echt geweldig was. Alleen jammer dat zijn vader er niet bij was en hij dus geen 'Father and Son"zong.
Moke, wat een stel mafkezen zeg

De Sjonnies, altijd feest met hun

Krezip, voor het eerst dat we ze live zagen, maar ook erg goed

Van Velzen, wat een geluid komt er uit dat kleine mannetje en wat een show geeft hij weg

Voicst, nog meer van die mafkezen, volgens mij was dat een voorwaarde om te mogen spelen, dat je goed gek moest zijn

Madrugada, een band die Peter graag wilde zien, maar ik vond er echt niks aan

Volbeat, die vorig jaar op het laatste moment niet kwam omdat ze vastzaten op Schiphol, maar dat hebben ze dit jaar helemaal goedgemaakt

Devildriver, lekkere harde metal om de dag mee af te sluiten

Al met al dus weer een erg leuk festival

En met de bussen hebben we niet zo heel veel problemen gehad. Op de heenweg konden we met de eerste de beste bus mee, en op de terugweg een tijdje staan wachten op een bus naar Nijverdal, maar die kwam niet. Dus toen zijn we maar met de bus naar Holten gegaan en vanaf daar verder met de trein naar Deventer.
Foto's komen later, heb zowat een week niet achter de computer gezeten, dus moet ze nog bewerken enzo.