abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58326410
Aanstaande donderdag met:
Saybia
Madrugada
Pete Philly & Perquisite
Voicst
Krezip
Beatsteaks
Volbeat
en vele anderen

wie gaan er ook? ik ga dus wel, vooral voor de Beatsteaks, die ik ook ga interviewen daar

en heb ook een vraagje: hoe zit dat nou met die pendelbussen, daar maak ik me nogal zorgen over, ik heb een paar mensen horen zeggen dat ze uren op die bussen moesten wachten..aangezien ik al een 2,5 urige treinreis moet maken, mag en kan ik de laatste trein natuurlijk niet missen, en daar is wel een grote kans op als dit waar is O.o Ook wil ik natuurlijk niet te laat komen bij m'n interview.. ik hoop dat iemand me gerust kan stellen? O.o
  zaterdag 26 april 2008 @ 21:04:54 #2
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_58326956
Ik ga er fietsend heen, is toch maar 20 minuutjes

Alain Clark, Racoon, Van Velzen, Jeroen van der Boom, onze zongebruinde Dries Roelvink vergeet je als belangrijke namen
pi_58327296
Ben er twee jaar geleden geweest.
Heb geloof ik helemaal niet op een bus hoeven wachten (kwamen aangelopen toen ie net weg wilde gaan). Ben niet helemaal tot het eind van Dauwpop gebleven... dus geen idee of je de bus/trein haalt als je tot het eind blijft.
pi_58327339
oja sorry, ik had al zo'n idee dat ik heel wat vergeten was!

en echt, wat ben ik jaloers op je, die pendelbus alleen al is al 20 minuten, en dan nog de hele treinreis.. moet dus zeker meer dan 6 uur reizen die dag...maar achja je moet er wat voor over hebben hé
pi_58376812
Ik ga natuurlijk, Ch0as' band treedt er op
En ik wil Madrugada en Volbeat heel graag zien.

Rijdt die pendelbus af en aan? Of moet je soms lang wachten?
pi_58378172
Heb er zin in! Enge Bos podium klinkt qua lokatie ook leuk trouwens
De beat gaat steeds maar door.... GEWELDIG!
pi_58395642
Mn vriend en ik gaan ook We zijn vorig jaar ook geweest, en we hebben toen op de heenweg niet hoeven te wachten op de pendelbus, konden met de eerste mee, en op de terugweg moesten we 2 bussen laten gaan omdat ze volzaten.

Ik denk dat wij zo'n beetje de hele dag bij het hoofdpodium zullen staan, en dan tussendoor naar Beatsteaks, Voicst en Devildriver denk ik, maar dat moeten we nog ff zien

Ik heb er zin in iig, en hoop dat het een beetje droog blijft

Vorig jaar begon het eerder en was het ook eerder afgelopen, dus toen kon je nog makkelijk je treinen halen. Nou is het later afgelopen, je kunt iig wel treinen halen richting de steden eromheen, zoals Zwolle, Enschede, Deventer enzo, maar of je vanaf daar nog aansluiting heb weet ik niet ( ik woon in Deventer, dus wij komen sowieso wel thuis )
pi_58396011
Weet iemand hoevaak de bussen rijden en doen ze dit de hele dag door? Kan op de site van Brinker niks vinden.
Ook heb ik geen kaartje, maar sta ik op de guest list. Hoeveel kost het dan?
pi_58396319
Had Devildriver graag willen zien, maar om nou een complete dagkaart voor 32,50 te halen is me net iets teveel van het goede.... helaas. Misschien kan ik ze binnenkort ergens anders (en goedkoper) in de regio zien.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_58396351
quote:
Op woensdag 30 april 2008 11:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Weet iemand hoevaak de bussen rijden en doen ze dit de hele dag door? Kan op de site van Brinker niks vinden.
Ook heb ik geen kaartje, maar sta ik op de guest list. Hoeveel kost het dan?
Als het goed is rijden er bussen af en aan vanaf het station van Nijverdal. Vorig jaar kostte het niks als je je kaartje van Dauwpop kon laten zien.

* -_Guitarist_- gaat lekker op de fiets
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58397165
quote:
Op woensdag 30 april 2008 11:55 schreef Nies het volgende:
Had Devildriver graag willen zien, maar om nou een complete dagkaart voor 32,50 te halen is me net iets teveel van het goede.... helaas. Misschien kan ik ze binnenkort ergens anders (en goedkoper) in de regio zien.
DD
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58400604
Ik heb er zin in! Leuke, beste en gezelligste festival die ons land heeft!
  woensdag 30 april 2008 @ 19:11:16 #13
103012 Nies
Die hekse
pi_58401738
quote:
Op woensdag 30 april 2008 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

DD
Heb ze vorig jaar ook al gemist
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_58403872
quote:
Op woensdag 30 april 2008 19:11 schreef Nies het volgende:

[..]

Heb ze vorig jaar ook al gemist
Ik niet, ik ken ze nog niet eens een jaar
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58426554
't was een prachtige dag met als toppers toch wel Volbeat en Devildriver
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58432583
en de Beatsteaks dan? Die waren echt geweldig, alleen jammer van hun technische problemen, maar verder was het super:D

ben ook lekker backstage geweest, daar Volbeat ook gezien maar vooral om de drummer Thomas van de Beatsteaks te interviewen, mocht je het willen lezen, het staat op www.freewebs.com/beatsteaks !

[ Bericht 0% gewijzigd door esbes op 02-05-2008 20:07:29 ]
pi_58432639
Ik sta met de zanger van Volbeat op de foto
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 14:45:53 #18
193177 Mof
Een mof
pi_58436222
Mooi festival!

Maar die bussen...

Heb ruim zo'n half uur staan wachten. Brinker bussen konden de stroom niet altijd even goed aan... Brinker taxi's bleven wel af een aan rijden om mensen te brengen die flauw waren van het wachten.

Brinker deed goede zaken, al was het alleen maar om de koffie die ze aan wachten verkochten.
Ja, dat is een pseudoniem.
pi_58488517
het was echt superleuk Weer viel redelijk mee, paar buitjes gehad, maar niet echt heel heftig ofzo. In Deventer had het die middag zo heftig geonweerd dat de stoppen hier thuis waren doorgeslagen ( hoorde ik later van huisgenoot)

Bands die we uiteindelijk hebben gezien:

Alain Clark, die echt geweldig was. Alleen jammer dat zijn vader er niet bij was en hij dus geen 'Father and Son"zong.
Moke, wat een stel mafkezen zeg
De Sjonnies, altijd feest met hun
Krezip, voor het eerst dat we ze live zagen, maar ook erg goed
Van Velzen, wat een geluid komt er uit dat kleine mannetje en wat een show geeft hij weg
Voicst, nog meer van die mafkezen, volgens mij was dat een voorwaarde om te mogen spelen, dat je goed gek moest zijn
Madrugada, een band die Peter graag wilde zien, maar ik vond er echt niks aan
Volbeat, die vorig jaar op het laatste moment niet kwam omdat ze vastzaten op Schiphol, maar dat hebben ze dit jaar helemaal goedgemaakt
Devildriver, lekkere harde metal om de dag mee af te sluiten

Al met al dus weer een erg leuk festival

En met de bussen hebben we niet zo heel veel problemen gehad. Op de heenweg konden we met de eerste de beste bus mee, en op de terugweg een tijdje staan wachten op een bus naar Nijverdal, maar die kwam niet. Dus toen zijn we maar met de bus naar Holten gegaan en vanaf daar verder met de trein naar Deventer.

Foto's komen later, heb zowat een week niet achter de computer gezeten, dus moet ze nog bewerken enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')