Heb je toch zoeen regeling voor, smart-ass!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
Wie is z'n OV vergeten?
De NS?
Nee he
pm me als je serieus bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik betaal hem wel voor je.
Ja maar me CLS 55 AMG stond die dag in de garage.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Alleen kansloze mongolen gaan met de trein.
Iemand die een beetje geslaagd is in het leven heeft een auto uiteraard.
Jojoortje... waar had ik dat eerder gelezen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ah lui.. Dit is de eerste keer dat TS een topic opent... Be nice![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jojoortje... waar had ik dat eerder gelezen...
ah hier.
Ben jij degene met de enorme neus of de enge ogen ?
Rijdt neger... echt wtf...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef J.Herrer het volgende:
Ts rijdt neger en probeert ook nog de NS de schuld te geven
Ja maar hoe weet ik dan dat ik me OV vergeten ben?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef zquing het volgende:
als je je ov vergeet moet je gewoon een kaartje kopen, geld voor je kaartje krijg je terug dan
ja hoor geen probleem.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef nuget het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat boetes openstaan, wil je die ook betalen?
Ik doe niet aan pm maar ik ben wel serieus.quote:
OV in je portemonee houden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet ik dan dat ik me OV vergeten ben?
Daar denken die grafjosti's niet aan he
Hoe zorgen we er dan voor dat e.e.a. geregeld word?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pm maar ik ben wel serieus.
Dat check je toch voor je de deur uitgaat, ongeorganiseerde bosknolquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef Geqxon het volgende:
Lul, voortaan gewoon even checken of je je OV bij je hebt voor je een trein of bus instapt.
Gewoon hier.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Hoe zorgen we er dan voor dat e.e.a. geregeld word?
Ok, tell me what to do!quote:
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)eten?p=1199871152899quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:23 schreef LockonStratos het volgende:
Da's geen vanuit de NS geïnitieerde oplossing, en dat is alles wat ik vraag!
Weet ik niet.quote:
Geregistreerd op: maandag 5 januari 2009 @ 13:57quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jojoortje... waar had ik dat eerder gelezen...
ah hier.
Ben jij degene met de enorme neus of de enge ogen ?
Opleiding: HBOquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zulks een held
Oh nee ik doe HBO... Schamenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Opleiding: HBO
Beroep: studente
Zulks een fout.
je hoeft je niet te schamen dat je HBO doetquote:
Wat heeft mijn registratiedatum te maken met feit dat jij een gok hebt als Mount Everest of ogen als een schelvis ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zulks een held
quote:
En jij bent dus wel een student?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef zquing het volgende:
[..]
je hoeft je niet te schamen dat je HBO doet![]()
maar je bent geen student
Kloontje eerste klasquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat heeft mijn registratiedatum te maken met feit dat jij een gok hebt als Mount Everest of ogen als een schelvis ?
Ik weet namelijk nog steeds niet welke jij bent. En nee, ik neem niet de moeite je fotoboek aan te klikken.
Ook heel vergelijkbaar enzo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef Fha het volgende:
Ik vind het sowieso onzin, die "je mag 1 keer je ov vergeten" regel. Je mag toch ook niet 1x wel iemand dood rijden of wel 1x door rood licht scheuren?
Eigen schuld, dikke bult.
Ja, das wel bijna hetzelfde inderdaad. Goed punt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef Fha het volgende:
Ik vind het sowieso onzin, die "je mag 1 keer je ov vergeten" regel. Je mag toch ook niet 1x wel iemand dood rijden
Onderhoud?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:11 schreef LockonStratos het volgende:
Nou ik heb gebeld, en die 10 euro schelden ze me kwijt omdat me bezwaar in behandeling was (na aandringen en boos worden).
Maar die boete moet ik dus nog betalen, iemand een idee hoe ik er onderhoud kan komen?
Bijvoorbeeld 1/100 van het bedrag over maken?
Of het trucje met de spin
Ik weet niet hoe dat moet, doe jij het ff voor?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:13 schreef Thetallguy het volgende:
Spring voor de trein, zo een trein schoonmaken en een tijdje treinverkeer dat stil ligt enzo gaat ze veel meer kosten dan dat die boete ooit was!
Welk merk auto heb je?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
wat?quote:
Sukkel, gewoon betalen vieze zwerverquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:11 schreef LockonStratos het volgende:
Nou ik heb gebeld, en die 10 euro schelden ze me kwijt omdat me bezwaar in behandeling was (na aandringen en boos worden).
Maar die boete moet ik dus nog betalen, iemand een idee hoe ik er onderhoud kan komen?
Bijvoorbeeld 1/100 van het bedrag over maken?
Of het trucje met de spin
Houd toch je kaak man, zwartjoekel man!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:04 schreef Roi het volgende:
[..]
Sukkel, gewoon betalen vieze zwerver.
Wie noem nou een zwartjoekel, JIJ RIJDT ZWART!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Houd toch je kaak man, zwartjoekel man!
Als je 40 euro op straat ziet liggen, loop je er dan voorbij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:04 schreef Roi het volgende:
[..]
Sukkel, gewoon betalen vieze zwerver.
In briefjes van 20?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:15 schreef B.. het volgende:
[..]
Als je 40 euro op straat ziet liggen, loop je er dan voorbij?
Hier net zo. De enige keer dat ik last heb van het NS is als de spoorbomen dicht zijn. Maar dan klaag ik niet, want het beteketn dat ze zowaar rijden, en misschien proberen ze een vertraging goed te rijden...quote:
Buk jij voor 40 euro?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:15 schreef B.. het volgende:
[..]
Als je 40 euro op straat ziet liggen, loop je er dan voorbij?
Tuurlijk! voor 25 cent buk ik al!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Buk jij voor 40 euro?
Das wisselgeld man
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:13 schreef Roi het volgende:
[..]
Wie noem nou een zwartjoekel, JIJ RIJDT ZWART!
Wat faal jij hard in het leven zeg...
flikker opquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat komt omdat de regering jaaaaren het plan heeft tegengehouden voor een 4 baans traject tussen Rijswijk en Schiedam.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:52 schreef karr-1 het volgende:
Vanmorgen weer drie kwartier voor lul op het station gestaan. Kapotte trein bij Schiedam blokkeerde alles blijkbaar. De trein die ik wilde reed niet, de volgende trein had een kwartier vertraging. Waarom moet alles bij de NS zo lang duren? Waarom slepen ze dat kapotte ding niet gewoon aan de kant zodat alles weer door kan?
Als al je treinen tien minuten vertraging hebben, heb je alsnog je aansluiting lutser!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:01 schreef Gi1337 het volgende:
NS blijft kut... deze week is het ook echt weer huilen met de pet op. Elke trein die ik moet hebben heeft minimaal 10 minuten vertraging, mis ik alle aansluitingen. Sta je daar weer, uit verveling bij de rookpaal en ben ik niet voor het donker thuis.
Pfff platgooien die hele regering en meteen een 4 baans traject aanleggen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat komt omdat de regering jaaaaren het plan heeft tegengehouden voor een 4 baans traject tussen Rijswijk en Schiedam.
Uit ervaring weet ik dat dit inderdaad de beste oplossing is. Leer ze een lesje TS!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:13 schreef Thetallguy het volgende:
Spring voor de trein, zo een trein schoonmaken en een tijdje treinverkeer dat stil ligt enzo gaat ze veel meer kosten dan dat die boete ooit was!
Ik ook, hehe...quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:11 schreef zquing het volgende:
ik hoop altijd dat de mensen die voor de trein springen niet dood gaan
eventjes... en dan in het ziekenhuis weer bijkomen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:11 schreef zquing het volgende:
ik hoop altijd dat de mensen die voor de trein springen niet dood gaan
Dat klopt. Maar ik miste steeds mijn aansluitingen, omdat de treinen ook echt langzaam reden. Zeg maar vertraging terwijl ik erin zat. Dus aansluiting missen, dus wachten op aansluiting, enzovoort.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:35 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Als al je treinen tien minuten vertraging hebben, heb je alsnog je aansluiting lutser!
Want die zijn nu allemaal op magische wijze verdwenen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Gi1337 het volgende:
Conclusie: laat t weer zomer worden, dan kun je tenminste vrouwen spotten op t station.
Nee maar, ik mis de korte rokjes, slippertjes, en sexy truitjes. Nu wordt alles bedolven onder dikke winterjassen, dassen, en mutsen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Want die zijn nu allemaal op magische wijze verdwenen?
Dat zie ik toch liever als die reetveters en uitpuilende vetrollen in de zomer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:56 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Nee maar, ik mis de korte rokjes, slippertjes, en sexy truitjes. Nu wordt alles bedolven onder dikke winterjassen, dassen, en mutsen...
Wat heb ik met andere landen te maken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:59 schreef Samsonneke het volgende:
Mensen die klagen over de kwaliteit van de NS: als je met het Belgische of Duitse openbaar vervoer hebt gereisd, piep je wel anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |