Zijn er hier al mensen lid?quote:Powned
We hebben nu niet alleen je geld, maar ook je email, je adres, je geboortedatum en je rekeningnummer.
Geintje natuurlijk. We zijn je enorm dankbaar voor het geschonken vertrouwen in omroepvereniging PowNed. En schuw het niet vrienden, familie en vage kennissen ook over de streep te trekken voor de nieuwe 100 procent Freek de Jonge vrije omroep...
Nee, want die site ligt er al de hele tijd uit.quote:
Voor de n00bs in deze wereld, een kwartje staat gelijk aan 25 eurocent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ook even lid worden. Toch mooie een kwartje extra terug als het niks wordt.
Volgens mij ben je dan zelf een n00b.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Voor de n00bs in deze wereld, een kwartje staat gelijk aan 25 eurocent.
Quote van Wikipedia:quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan zelf een n00b.
Officieel is een kwartje 25 guldencent, en dus 25/2,20371 = 11 eurocent ongeveer.
Kortom, het kan ook 25 eurocent zijn.quote:De naam is uiteraard afkomstig van zijn waarde van een kwart gulden, al heeft de waardeaanduiding altijd "25 cent" geluid.
Ach, al is het een 1 april grap, het blijft wel vetquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Apfelsaft het volgende:
Toch twijfel ik nog altijd of het niet een grote grap isTelkens zie ik staan: POWNED! en dat brengt me aan het twijfelen
Het is maar goed dat belasting betalen niet vrijwillig is, anders zaten we met jou in een karig landjequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef Rosbief het volgende:
Waarom zou je lid worden? Ik laat anderen wel betalen, 1 lid meer of minder boeit ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |