Science-fiction. Zoals álles van hem.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:59 schreef Scarlet... het volgende:
Misschien bij het verkeerde geplaatst, maar mij werd dit boek aanbevolen.
Ik kan er niet veel informatie over vinden en op de achterkant staat een wazig verhaaltje.
Heeft iemand dit boek gelezen? Waar gaat het over, waar is het goed voor, enz.
Ben eigenlijk gewoon nieuwsgieirg omdat het voor mij een onbekend boek is.
Mocht ik het hier verkeerd geplaats hebben dan laat maar weten en anders gooi er maar een slotje op
die vent is een secteleider die door middel van een soort pyramide scam zijn volgelingen geld aftroggeld door verplichte "cursussen"te gevenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Scarlet... het volgende:
Hoezo science fiction?
Kun je kort vertellen wie of wat die vent is en waar hij over schrijft, dat ik een idee heb.
Vent die beweert god te zijn ofzo. Komt met een bullshit verhaal aan wat aanslaat in Hollywood. En aangezien de rest van de wereld een stel schapen zijn worden ze dus ook lid.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Scarlet... het volgende:
Hoezo science fiction?
Kun je kort vertellen wie of wat die vent is en waar hij over schrijft, dat ik een idee heb.
ze geloven iig niet dat een mens een psychische ziekte kan hebben, daar hebben ze "reinigingsrituelen" voor, uiteraard tegen vette betalingquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb veel over de scientology gehoord. Maar nu blijf ik toch met een vraag zitten. Wat geloven hun nu precies? Want er doen zo veel verhalen de ronden dat ik niet meer weet wat ik moet geloven.
http://en.wikipedia.org/wiki/Scientology_beliefs_and_practicesquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb veel over de scientology gehoord. Maar nu blijf ik toch met een vraag zitten. Wat geloven hun nu precies? Want er doen zo veel verhalen de ronden dat ik niet meer weet wat ik moet geloven.
Dat had ik ook al begrepen. Daarom vind ik het ook een heel enge groepering.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Re het volgende:
[..]
ze geloven iig niet dat een mens een psychische ziekte kan hebben, daar hebben ze "reinigingsrituelen" voor, uiteraard tegen vette betaling
Jezus, South Park. En dan klagen mensen nog over Wikipedia als bronquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Flurry het volgende:
Je moet eigenlijk die South Park aflevering over Scientology even checken, daarin wordt het hele concept verteld en dan hoef je het boek ook niet meer te lezen
Hubbard is een voormalig SF-auteur, die het idee kreeg dat hij zijn schrijf-talent beter te gelde kon maken door een SF-achtige sekte in het leven te roepen, en daar het baasje van te worden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Scarlet... het volgende:
Hoezo science fiction?
Ja, met flitsend onderin beeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Flurry het volgende:
Je moet eigenlijk die South Park aflevering over Scientology even checken, daarin wordt het hele concept verteld en dan hoef je het boek ook niet meer te lezen
Dus die Southpark aflevering klopt echt. Als ze dat echt geloven dan zij die lui gestoord. Afgezien van enge sekte achtige praktijken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja, met flitsend onderin beeld
"THIS IS ACTUALLY WHAT SCIENTOLOGISTS BELIEVE"
Geweldig
Dat is ook zo mooi aan die aflevering: dat ze gewoon de echte ideeen van Scientology tonen en dat dat al genoeg is om ze compleet belachelijk te makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus die Southpark aflevering klopt echt. Als ze dat echt geloven dan zij die lui gestoord. Afgezien van enge sekte achtige praktijken.
Ik ben die aflevering volgens mij niet gezien. Maar echt serieus dat kan je toch niet geloven. Dat slaat helemaal nergens op. Jammer genoeg zijn er nog genoeg mensen die het wel geloven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef Flurry het volgende:
[..]
Dat is ook zo mooi aan die aflevering: dat ze gewoon de echte ideeen van Scientology tonen en dat dat al genoeg is om ze compleet belachelijk te maken
Tom Cruise gelooft het.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef tijnbrein het volgende:
Maar echt serieus dat kan je toch niet geloven. Dat slaat helemaal nergens op. Jammer genoeg zijn er nog genoeg mensen die het wel geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |